Moikka!
Epäilen vastauksia tulevan, mutta kokeilen silti onneani, josko joku uusi ihminen olisi tämän palstan löytänyt. Suunnitelmissa siis kultahietikolle Bonita -hotelliin. Kiinnostaisi erityisesi millainen aamupala on, millainen allasalue ja muutenkin. Onko siisti ja millaset huoneet on ja kuuluuko melua pahasti huoneisiin? Kaikki tieto hotellista on tervetullutta :)
Kiitos:>
hotelli Bonita
3
1101
Vastaukset
Hei!
Hotelli oli siisti ja lähellä rantaa.
Siinä plussat.
Miinuksena saksalaisten nuorten paljous. Olimme ylimmässä kerroksessa ja välillä meteli oli aikamoista kun saksalaiset lähtivät tai tulivat baarikierrokselta.
Aamiainen oli tyypillinen bulgarialainen. Makkaraa, juustoa, paistettua munaa.. hedelmiä leipää ja kahvia.
Allasalue...
kolmannen päivän jälkeen kun saksalaiset heittelivät parvekkeelta roskat altaaseen ja heittivät sinne myös jostain löytämänsä aurinkovarjon. Kaveri alhaalla heitteli kaikki aurinkotuolit altaaseen ja lopuksi niin altaan vieressä olleet kuin parvekkeella olijat virtsasivat altaaseen.. Että sellaisia saksalaisia...
Muuten hotelli oli ihan kivalla paikalla ja siisti.
Itse menen seuraavalla kerralla Perlaan.- 123
Bonita ei ole paras valinta, mutta se on huokea. Rannan läheisyys on suuri etu, voi mennä uikkareissa rannalle. Muuten se sijaitsee keskellä vilkkainta risteystä rannan "bilepäässä". Aamiainen OK, sillä selviää aika pitkälle. Meillä oli myös päivällinen, se oli vähän vaatimattomampi kuin mihin olen sielläpäin tottunut. Huoneet pienet, saklaisuoret möykää. henkilökunta ystävällistä. Koska Bonita oli niin lähellä rantaa, ei tarvinut katsastaa edes allasosastoa:)
- ...
123 kirjoitti:
Bonita ei ole paras valinta, mutta se on huokea. Rannan läheisyys on suuri etu, voi mennä uikkareissa rannalle. Muuten se sijaitsee keskellä vilkkainta risteystä rannan "bilepäässä". Aamiainen OK, sillä selviää aika pitkälle. Meillä oli myös päivällinen, se oli vähän vaatimattomampi kuin mihin olen sielläpäin tottunut. Huoneet pienet, saklaisuoret möykää. henkilökunta ystävällistä. Koska Bonita oli niin lähellä rantaa, ei tarvinut katsastaa edes allasosastoa:)
Olin itse bonitassa viime kesänä. Kuten aikaisemminkin sanottiin, hotelli on hyvällä paikalla. Saksalaisia kyllä on todella paljon, eivätkä osaa käyttäytyä.. Ei niistä kylläkään paljoa haittaa ollut. Aamupala ei ollut mitenkään erikoinen, ihan hyvä kuitenkin. Allas oli todella pieni ja tupaten täynnä. itse kavereideni kanssa päätimme mennä aina suosiolla rannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683