Kuka tai ketkä hyötyvät

main-eko

Minun ajatukseni herätti tänä aamuna uutinen Autoverosta/Arvonlisäverosta.Suomi käy kovaa taistelua Eu;ta/Ey;tä vastaan Autoveron yhteyteen kytketystä Arvonlisäverosta.Ovat sitä mieltä että se pitäisi olla Suomelle sallittua,Unioni ei kuitenkaan hyväksy sitä.Suomi on valmis jopa menemään Ey;n Tuomioistuimeen asti asiassaan.Kenen etua ajetaan?Autoliiton edustaja sanoi,että vaikka Arvonlisävero jouduttaisiin poistamaan niin tilalle keksittäisiin joku uusi vero.

Ihmetellä täytyy sitä intoa jota nyt tuntuu löytyvän tämän asian hyväksymiseen,varsinkin kun hyötyjä on Verottaja eivät kansalaiset.Kun taas on ollut kyseessä etu joka tulisi kansalaisten hyväksi,ei taistelutahtoa tunnu löytyvän.Minut ainakin tämä pistää ihmettelemään.

Bilman kiltti,ethän siirrä tätä aloitustani muualle.Kiitos

3

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta kai poistetun veron tilalle täytyy saada jokin muu tulolähde tai sitten täytyy säästää jostakin.
      Eduskunnan menoista ...ei. Puolue tuista ...ei.
      Sosiaalituista ...ei. jne.
      Bensaveroko ylemmäksi ...ei. Suomessa bensa on jo nyt Euroopan kalleinta.
      Palkkaverosta ...ei. Sekin on jo yläkanttiin.

      Mitenkäs olisi kilometrivero?
      Jokaiseen autoon tunnistin ja sateliitti laskemaan ajettujen kilometrien määrän ja siitä maksu auton omistajalle.
      Nykytekniikalla helppoa.
      Ainoa ongelma on tuo intimiteettisuoja.

      • 3 pientä poikaa

        mukanaan.
        Voi mikä ääni siitä syntyikään! He ovat kovaäänistä porukkaa!
        Kirjastossakin kaksi tai useampi saa aikaan valtaisan melun, eivätkä virkailijat siihen puutu.

        Kyllä veroja tarvitaan noiden kasvattamiseen aikuisuuteen.

        Islamilainen puoluekin perustetaan Suomeen.


      • Geenit, geenit...
        3 pientä poikaa kirjoitti:

        mukanaan.
        Voi mikä ääni siitä syntyikään! He ovat kovaäänistä porukkaa!
        Kirjastossakin kaksi tai useampi saa aikaan valtaisan melun, eivätkä virkailijat siihen puutu.

        Kyllä veroja tarvitaan noiden kasvattamiseen aikuisuuteen.

        Islamilainen puoluekin perustetaan Suomeen.

        Lätistyy puolensapitämätön Suomen heimo. Tilalle kasvavat ryhdikkäät, temperamenttiset kansalaiset. Katsellaan vaan ihan iisisti ja vaiti sivusta. T H viitoittaa tien.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe