pään koko

poijka-93

mulla on tullut kompleksi pienestä päästäni.
mulle on sanottu että pääni näyttää pieneltä ruumiiseeni verrattuna, vaikka olen muutenkin aika hento rakenteinen =(pitkä ja laiha). ja kun katson jotain luokka kuvia tms. niin pääni näyttä noin nyrkinkokoiselta siellä muiden molopäitten seassa..
pääni ympärys on 55cm. Kuinka isot päät teillä on?

29

11942

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17boyhereandnow

      Moi :)
      Sitä mä en osaa sanoo et onks sun pää pienempi ku normaalisti.
      Mut ei kukaan välitä vaik oliski.
      Mul oli jotan 56 cm ku mittasin.

      • Anonyymi

        57 mulla


    • randomia

      Oon poika ja mulla on kans 55cm pään ympärys. Kaiken lisäksi oon 195cm pitkä ja mun pää on selkeästi aivan hirveen pieni. Et turha teidän tääl tälläsestä valittaa. Mulla ainaki olis aihetta siihen. :D

      • älyhoiiiii

        Kaikki järki on siis mennyt pituuskasvuun.


    • pieni pää

      mullakin on pieni pää, ympärys toki normaalikokoinen ehkä vähä isompiki. mutta kasvot on vaan jotenkin pienemmät, pienehkö leuka ja muutenkin kasvojen suhteet vähän erilaiset. lisäksi olen 190cm ja pitkä kaula ja muuta mukavaa.. mulla oli just tosta asiasta kompleksi ja se häiritsi tosipaljon. nyt kuitenkin olen kai päässyt tosta asiasta yli ja saanut tilalle uusia ongelmia. varmaan johtuu mun huonosta itsetunnosta ym että tulee niin herkästi ongelmaa pienistäkin asioista.. että tällästä mukavaa.

      ei paljo muu auta ku koittaa hyväksyä ettei oo täydellinen tai sitten kulkee vaikka pussi päässä

      • leveämpi

        kaula kuin naisella, joten kyllä se miehen leuka näyttää tavallaan pienemmältä kuin mitä naisella. Sellaiselta kulmikkaammalta. Ainakin mun mielestä. Miehistyminen on nähdäkseni pojilla parran/viiksien kasvua ja kasvojen kapenemista. Harva säilyttää enää lapsenpyöreyttään aikuisiässä. Eri asia toki, jos on lihava.


        Älkää ihmiset olko huolissanne ulkonäöstänne. Kun se teidän itsevarmuutenne/epävarmuutenne ei johdu siitä, mitä te olette sisäisesti/ulkoisesti, vaan siitä millaiset kotiolot teillä on. Perusturvallisuus on ehdoton asia itsevarmuuden kehittymisessä. Jos teillä on läheisiä, jotka teitä tukevat ja rohkaisevat, teillä on itsetunto ihan huipussaan vaikka olisitte minkä näköisiä hyvänsä. Kaikki nämä ihmisten kommentit menevät nimittäin alitajuntaan ja kun riittävästi hoetaan jotain asiaa, siihen alkaa ihminen uskoa ihan automaattisesti. Niin se ihmismieli vain toimii. Joten itsevarmuudessa kyse ei ole siitä, millaisia te oikeasti olette, vaan siitä kuinka teitä on kohdeltu.


    • Ujopelkuri...

      Enpä tota oman pääni kokoa tiedä ja ite oon tyttö joten ei varmaan silleen olis välttämättä hirveesti auttanukaan mutta... jos on pieni pää nii olkoon - mitä siitä. Tärkeintä on se mitä sä ite oot - vaikka ei taida paljon lohduttaa. ... Koita kestää hei...

      • gheh

        itelläni on 53cm.. kun mittasin
        parempi pieni ku iso musa joka on kokoajan tiellä =)..
        Ja aina voi kasvattaa hiukset ja vaikkapa tupeerata koholle niitä hiuksia jos sellasia on, ni ei nää sitä pään muotoakaan niin (=
        tai vaikka mitä hiuksilla saa ;)paljon on vvaihtoehtoja jos tajuaa hyödyntää niitä.


    • 0)=)=))))

      Te tuutte valittaan pienistä päistänne, hitto mu päänympärys on melkein 53 senttiä.. Oon 165 pitkä ja hoikka, mutta silti, mistään muusta ei oo niin paljon itsetunto-ongelmia ku minipäästä. Ja khyyllä tupeeraan ja kaikkee !

      Kyllä mä mieluummin sen ison pään otan ku pienen pään. Hitto mahtuu melkein lasten pipot, lol.

    • hmph

      Jaa-a.. no minä oon 164 cm. ja pää on 52 cm. :D Voitto kotiin!

    • Lasgo 95

      moro! mulla kans kauheita paineita pään koosta ja sen takia en uskalla puhua tytöille mitään. olen kohta 16 vuotias ja noin 170cm pitkä, ja on todella ärsyttävää olla niin pienikokoinen, kasvotkin näyttävät niin pieneltä... pääni ympäryysmitta on noin 50 cm!! ja sen takia itsetunto-ongelmia! ja hankaluuksia löytää tyttöystävä kun ajattelen koko ajan pientä päätäni!

    • ...

      56 on ihan keskiverto YO-lakin koko.

    • mölö

      No joo ootte onnekkaita ittellä pään ympärys semmotteet 63 cm ja oon 180 cm pitkä. Pään korkeus on 27 cm et aikamoine molo ja se kun potuttaa vähintää yhtä paljo ku joku pieni pää meinaa mun pää pilaa koko ulkonäön. Sitä korkeutta sais meinaa iha hyvin ottaa semmotteet 5 cm pois ja oisin tyytyväine

    • isopää

      nauraako kukaan teidän isoille päille ku mulle joka toinen vastaan tulija nauraa

    • Golfpallo

      Kivaa nähä että tästä on keskustelua :) Mulla on hirveen iso kompleksi mun pienestä päästä, emt mikä se ympärysmitta on varmaan joku iha perus mitä täälläki on sanottu, ku mittasin vähä hutiloiden niin 55 cm. Mutta tuntuu kun mun pää olis jotenkin sivuilta litteä niin että se näyttää edestäpäin tosi kapeelta. Ja mulla on aika kapeet ja pienet kasvot. Mutta sivulta katottuna takaraivo ja otsa on ison näköset, miinku mun pää olis levinny vähä sillee väärin XXD Ja oon kans tosi laiha ja pitkä (180cm!) ja oon sentää tyttö. Kaikki aikuiset sanoo et must vois tulla malli mut paskat ku oon nii ruma. Nii ja mul on kans aika pitkä kaula, tosi kapee kyl onneks.

      Kaks mun kaveria mun elämän aikana on sanonu mulle et mul on "tosi pieni pää". Toista se asia huvitti oikee kunnolla, se nauro sille koko päivän ku oli tehny havaintonsa. Sil ittellää on tosi iso pää. Jokatapaukses mul on VALTAVA ongelma tän kaa. Ja viel ku kaikil lasten leluilla (braz nuket ym.) ja etenki mangahahmoilla on yleensä saatanan isot päät, ni saa semmosen kuvan et tytöillä etenki on oltava isot päät et ne voi olla söpöjä.

      Musta vaa tuntuu et mun pää on golfpallon kokone ja sen asian miettimine on kauheen kuluttavaa ku se on kokoajan häiriimäs. Mul on aika pörrönen tukka ja tupeeraan sitä hirveesti joka päivä, ilman sitä oisin iha vammasen näköne. Oon kokeillu läntätä mun hiukset nii ku oisin kalju, ja näytän iha friikiltä. Onneks on hiukset päässä, ne pelastaa kaiken. Kyl tosi monet onneks sanoo mua hyvännäköseks ja moni on ihastunu, ei mitää ongelmia sillä saralla. Ja mitä siitä vaik suuri osa mun pään koosta on vaa hiusta ?? ::D Ei kai se haittaa vaik se on vähä huijaamista? Onha kaikki hiusten laitto, meikkaaminen ja pukeutuminen tavallaa huijaamista ja oman kehon peittämistä tai korostamista.

    • hflink07

      mua vähän ihmetyttää et miks mulla on niin pieni pää vaikka oon oon pitkä ja laiha .en ymmärrä miks pää ei voi kasvaa muun kehon mukana. onko minut kirottu vai mitä on tapahtunut? kasvaako pää aikuisena. en halua olla yhtä pellen näköinen päivästä päivään. onneksi tukka pelastaa jonkin verran :/

    • Isopää

      Joissain tapauksissa pää näköjään voi kasvaa. Itselleni ei vanha, koon 59 YO-lakki enää mahdu päähän, eivätkä muutkaan vanhat hatut.

    • SaveTheDay

      Jos haluutte pienen pään näyttämään isommalta pistäkää hiukset pystyyn. Jos pidätte silleen lättänästi niin pää vaan näyttää entistä pienemmältä. Pistäkää geelillä ylös silleen komeesti ja naisetki tyQ. ;)

      • Puupää

        15 v 183 cm pään ympärys 59 cm


      • 10+13
        Puupää kirjoitti:

        15 v 183 cm pään ympärys 59 cm

        Ihte 187cm ja ympärys 57cm :(


    • Beautifulanyways

      Arvatkaa mitä! Lohdutus teille: luin just artikkelin että suomalaisilla on epätavallisen isot päät. Eli ulkomailla teillä voi olla jopa iso pää! Joten älkää huolehtiko niin paljon :) kaikki riippuu siitä mihin vertaa!

    • En Tiia mittasinko ihan väärin, mut kai 59cm :'D

    • hiljainen.kostaja-

      Tiedän yhden nimimerkin, joka tietäisi päiden koosta kaiken. Pitää mitata kallon koko ja kysyä häneltä.

    • Bighead

      Olen aikuinen nainen ja lyhyf ja hoikka mutta mun pää on iso. Ja tuntuh että se on kasvanut aikuisiällä. Musta tuntuu että ihmiset katsoo ja ihmettelee sitä. Otsaki on melko kupera. Häpeilen sitä ja joskus en halua mennä ihmisten ilmoille kun pelkään tuijotuksia. Olkaa onneelisia pienipäiset.

    • ihansamavittu

      olen itse 158 ja pään ympärys noin 50 todella pieni ja häiritsee paljon

    • Anonyymi

      Onko normaalia, olen 153senttinen tyttö. Ja päänympärys mitta 55cm. Häiritsee kun kaikki koko ajan sanoo että kuinka pieni se on jne.

    • Anonyymi

      Olen 160 cm pitkä pää on 59 cm eli ISO pää kuvista huomaa siskolla 160 cm pitkä pää 52 cm iso ero

    • Anonyymi

      Normaali pään koko on 55/56 joten sano se niille isopäisille

    • Anonyymi

      Ajatelkaa jos me kaikki oltas jotain tasapäitä,samankokoisia,samat vaatteet ja aatteet.Onneksi ei,kellä nyt pieni tai iso pää mitä väliä kaikki ollaan erilaisia mutta samanarvoisia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe