Onko Vietnamissa yhtä kauniita ja mukavia naiaia,kuin Thaimaassa,silmänruokaa?
Haluaisin tietää
5
1580
Vastaukset
- kauniita....
Vietnamissa on Aasian kauneimmat naiset. Kyllä silmä lepää koko loman ajan....
- Baggie2
Onhan Vietnamissa toki nättejä naisia. Pienikokoisia ovat tosin pääosin. Monet vietnaiset ovat 12- vuotiaan näköisiä, vaikka ikää on yli 20 (pituus alle 140cm). Joitakin jopa 170 cm pituisia löytyy, mutta ehkä ovat jenkkien jälkeläisiä. Yhtään ylipainoista ja rumaa alle 40 vuotiasta vietnamilaista ei näkynyt.
Sanoisin, että vietnaiset ovat thainaisia kauniimpia. Mutta saako niiltä rakkautta, enpä tiedä.- Viet-Tyttö
ainakin rakastan mun suomalaista poikaystävää :)
- omaa kuldyyriä
Viime vuonna, TET juhlan aikaan eli tasan vuosi sitten, jouduin väkisin tyttöjen bileisiin, eivät suostuneet antaa minun maksaa mitään, olisi ollut loukkas. Myöhemmin on sitten rahaa palanut, kun neiti oli eurooppaan tutustumassa...mutta centtiäkään en kadu.
Kulttuuri on hieman erilainen kuin Thaimaassa, ei aivan niin räikeää gold diggingiä ja falankivedätystä, mutta ovat huomanneet hyväksi rahanlähteeksi eurouunon vedätyksen mm. nettideittauksessa kielenkääntäjät tarjoavat jo apua jne jne.
Mene käymään, uusia tuulahduksia kyllä löytyy, kun Pattis ja Phukkari on kaluttu.- että...
Vietnamissa tuo valkonaaman (miehen) vedätys on hienovaraisempaa kuin thaikkulassa, mutta periaatteessa lopputulos aivan sama ;-) Lisäksi tyytyvät pienempiin kuin summiin kuin thaisisarensa. Toisaalta farangin helppo maksaa potut pottuina koska luulevat kaiken menevän läpi ja eivätkä osaa kuvitella farangin vedättävän heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704908Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202602Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171067Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875