Pentukurssit Tampereella?

pikkupystis

Tietääkö joku onko Tampereella alkamassa piakkoin pentukursseja? Etsiskelin jo netistä ilman tulosta. Olisimme kiinnostuneita myös näkemään muita pieniä pentuja sosiaalistamistarkoituksessa, että jos joku osaisi kertoa tällaisestakin toiminnasta tai olisi itse innostunut moisesta.

7

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä apua

      Heips!
      Minkä rotuinen koira teillä on? Jos on kyseessä noutaja, käy kattoos Pirkanmaan Nuuskujen kotisivuilta "kestustelu" -osastolta tiedotuksia alkavista penturyhmistä! Muiden rotujen vastaavista järjestöistä en valitettavasti tiedä:/

      • sanottuna

        ..ja hei taas! Katsoin ton nimimerkkisi ja "pikkupystis" ei taida viitata noutajakoiraan;)


    • bzzz_

      Jep, eli Raholasta siis löytyy ainakin: Länsi-tampereen Eläinystäväsi Lääkäri Oy, tarkempi osoite on Jurvalankatu 2.

      Se on ihan eläinlääkäriaseman odotustiloissa tapahtuva pentutapaaminen.

      Tuolla ollaan parinkin pennun kanssa käyty, muistaakseni lauantaipäivinä on tapaamisia. Pienten ja isojen rotujen pennut eri aikaan. Kannattaa soitella ja kysellä onko pentutapaamisia vielä siellä, kun noista meidän käynneistä on kumminkin yli vuosi aikaa. Kiva paikka ja hyvää sosiaalista harjoitusta pennulle.

      ps. on suht. pienet tilat siellä, että en ole varma tarviiko nykyään ilmoittautua etukäteen.

      • pikkupystis

        Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.


      • pikkupystis kirjoitti:

        Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.

        Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D


      • pikkupystis
        trueshine kirjoitti:

        Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D

        on kuulemma lauantaisin klo 10-11 pikkuroduille ja klo 11-12 isoille roduille. Erillistä ilmoittautumista ei tarvittu, eikä maksa mitään.


    • täälläkin

      googleta pikkuhukka, osaa ainakin neuvoa etenpäin, jos ei omia kursseja juuri tarjolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe