Tietääkö joku onko Tampereella alkamassa piakkoin pentukursseja? Etsiskelin jo netistä ilman tulosta. Olisimme kiinnostuneita myös näkemään muita pieniä pentuja sosiaalistamistarkoituksessa, että jos joku osaisi kertoa tällaisestakin toiminnasta tai olisi itse innostunut moisesta.
Pentukurssit Tampereella?
7
1351
Vastaukset
- ehkä apua
Heips!
Minkä rotuinen koira teillä on? Jos on kyseessä noutaja, käy kattoos Pirkanmaan Nuuskujen kotisivuilta "kestustelu" -osastolta tiedotuksia alkavista penturyhmistä! Muiden rotujen vastaavista järjestöistä en valitettavasti tiedä:/- sanottuna
..ja hei taas! Katsoin ton nimimerkkisi ja "pikkupystis" ei taida viitata noutajakoiraan;)
- bzzz_
Jep, eli Raholasta siis löytyy ainakin: Länsi-tampereen Eläinystäväsi Lääkäri Oy, tarkempi osoite on Jurvalankatu 2.
Se on ihan eläinlääkäriaseman odotustiloissa tapahtuva pentutapaaminen.
Tuolla ollaan parinkin pennun kanssa käyty, muistaakseni lauantaipäivinä on tapaamisia. Pienten ja isojen rotujen pennut eri aikaan. Kannattaa soitella ja kysellä onko pentutapaamisia vielä siellä, kun noista meidän käynneistä on kumminkin yli vuosi aikaa. Kiva paikka ja hyvää sosiaalista harjoitusta pennulle.
ps. on suht. pienet tilat siellä, että en ole varma tarviiko nykyään ilmoittautua etukäteen.- pikkupystis
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
pikkupystis kirjoitti:
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
- pikkupystis
trueshine kirjoitti:
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
on kuulemma lauantaisin klo 10-11 pikkuroduille ja klo 11-12 isoille roduille. Erillistä ilmoittautumista ei tarvittu, eikä maksa mitään.
- täälläkin
googleta pikkuhukka, osaa ainakin neuvoa etenpäin, jos ei omia kursseja juuri tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512243
- 85864
- 49856
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9785- 68722
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35711Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27630- 45523
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82517Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28489