Tietääkö joku onko Tampereella alkamassa piakkoin pentukursseja? Etsiskelin jo netistä ilman tulosta. Olisimme kiinnostuneita myös näkemään muita pieniä pentuja sosiaalistamistarkoituksessa, että jos joku osaisi kertoa tällaisestakin toiminnasta tai olisi itse innostunut moisesta.
Pentukurssit Tampereella?
7
1351
Vastaukset
- ehkä apua
Heips!
Minkä rotuinen koira teillä on? Jos on kyseessä noutaja, käy kattoos Pirkanmaan Nuuskujen kotisivuilta "kestustelu" -osastolta tiedotuksia alkavista penturyhmistä! Muiden rotujen vastaavista järjestöistä en valitettavasti tiedä:/- sanottuna
..ja hei taas! Katsoin ton nimimerkkisi ja "pikkupystis" ei taida viitata noutajakoiraan;)
- bzzz_
Jep, eli Raholasta siis löytyy ainakin: Länsi-tampereen Eläinystäväsi Lääkäri Oy, tarkempi osoite on Jurvalankatu 2.
Se on ihan eläinlääkäriaseman odotustiloissa tapahtuva pentutapaaminen.
Tuolla ollaan parinkin pennun kanssa käyty, muistaakseni lauantaipäivinä on tapaamisia. Pienten ja isojen rotujen pennut eri aikaan. Kannattaa soitella ja kysellä onko pentutapaamisia vielä siellä, kun noista meidän käynneistä on kumminkin yli vuosi aikaa. Kiva paikka ja hyvää sosiaalista harjoitusta pennulle.
ps. on suht. pienet tilat siellä, että en ole varma tarviiko nykyään ilmoittautua etukäteen.- pikkupystis
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
pikkupystis kirjoitti:
Oikein paljon kiitoksia informaatiosta! Taidankin saman tien soittaa ja kysyä asiasta.
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
- pikkupystis
trueshine kirjoitti:
Kerrothan mullekin jos sinne soitat, että miten on noiden pentutapaamisten kanssa, kun mulle tulee pentu 12.3. ja olisin kanssa kiinnostunut ja asun melkein ton paikan naapurissa :D
on kuulemma lauantaisin klo 10-11 pikkuroduille ja klo 11-12 isoille roduille. Erillistä ilmoittautumista ei tarvittu, eikä maksa mitään.
- täälläkin
googleta pikkuhukka, osaa ainakin neuvoa etenpäin, jos ei omia kursseja juuri tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602