oon pelannu tänään noin 10 freerollia ja niiden rollejen aikana varmaan ollu 10 kertaa QQ taskupari!
ja joka kerralla hävinny
QQ vs 98 häviö
QQ vs 9J häviö
QQ vs AK häviö
QQ vs A2 häviö
QQ vs AA häviö
QQ vs 77 häviö
QQ vs 36 häviö
QQ vs AQ häviö
QQ vs JK häviö
nuo on ne pelit jotka muistan. siis tänään hävinny ainakin noin monesti QQ:lla freerolleissa!
ihme homma mutta QQ ei pärjää ilmaisturnauksissa vai oisko b2b verkossa jotain mätää!
koska ei noin huono tuuri voi olla edes erkin mummon isoisällä!
sitte ihme voittoja!
35 vs AK
36 vs KK
79 vs 1010
JK vs AA
1010 vs AA
tuomosia voittojakin on tullu paljon!
se on vaan nii että freerolleissa tulee 50% enemmän ohivetoja kun rahapeleissä!
freeroll ja QQ
5
451
Vastaukset
- HÄRÖ!!!!!!!"#
Freerolleissa voi lähtee maksamaan millä sattuu! Tottakai niissä tulee enemmän ohivetoja!
- häröhärhä
siis QQ:lla oon hävinny kaikki freerollit melkein, ,mikä todennäköisyys on hävitä QQ:lla 10 kertaa ja 8 kertaa vastassa on ollut heikompi käsi ennen floppia!
softassa jotain mätää - vielä 2
häröhärhä kirjoitti:
siis QQ:lla oon hävinny kaikki freerollit melkein, ,mikä todennäköisyys on hävitä QQ:lla 10 kertaa ja 8 kertaa vastassa on ollut heikompi käsi ennen floppia!
softassa jotain mätääJos qq makselee vaan ja floppiin lähtee monta kokeiliaa niin ohivedon vaara on ilmeinen,ja toisaalta jos joku lyö flopilta all in niin kuka tumpelo maksaa qq.lla ei sekään mikään salettikäsi ole.
- eräs peluri
Siis kaikki napit oli keskellä ennen floppia?
- holiraytti
jeesuksen idiootit menkää töihin ristus ! ette pokerilla tienaa koskaan ! jees poks holiray
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182