oon pelannu tänään noin 10 freerollia ja niiden rollejen aikana varmaan ollu 10 kertaa QQ taskupari!
ja joka kerralla hävinny
QQ vs 98 häviö
QQ vs 9J häviö
QQ vs AK häviö
QQ vs A2 häviö
QQ vs AA häviö
QQ vs 77 häviö
QQ vs 36 häviö
QQ vs AQ häviö
QQ vs JK häviö
nuo on ne pelit jotka muistan. siis tänään hävinny ainakin noin monesti QQ:lla freerolleissa!
ihme homma mutta QQ ei pärjää ilmaisturnauksissa vai oisko b2b verkossa jotain mätää!
koska ei noin huono tuuri voi olla edes erkin mummon isoisällä!
sitte ihme voittoja!
35 vs AK
36 vs KK
79 vs 1010
JK vs AA
1010 vs AA
tuomosia voittojakin on tullu paljon!
se on vaan nii että freerolleissa tulee 50% enemmän ohivetoja kun rahapeleissä!
freeroll ja QQ
5
426
Vastaukset
- HÄRÖ!!!!!!!"#
Freerolleissa voi lähtee maksamaan millä sattuu! Tottakai niissä tulee enemmän ohivetoja!
- häröhärhä
siis QQ:lla oon hävinny kaikki freerollit melkein, ,mikä todennäköisyys on hävitä QQ:lla 10 kertaa ja 8 kertaa vastassa on ollut heikompi käsi ennen floppia!
softassa jotain mätää - vielä 2
häröhärhä kirjoitti:
siis QQ:lla oon hävinny kaikki freerollit melkein, ,mikä todennäköisyys on hävitä QQ:lla 10 kertaa ja 8 kertaa vastassa on ollut heikompi käsi ennen floppia!
softassa jotain mätääJos qq makselee vaan ja floppiin lähtee monta kokeiliaa niin ohivedon vaara on ilmeinen,ja toisaalta jos joku lyö flopilta all in niin kuka tumpelo maksaa qq.lla ei sekään mikään salettikäsi ole.
- eräs peluri
Siis kaikki napit oli keskellä ennen floppia?
- holiraytti
jeesuksen idiootit menkää töihin ristus ! ette pokerilla tienaa koskaan ! jees poks holiray
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605384- 1002841
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.202027- 211828
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911687Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3391646Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791586Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o631321Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2161317- 231286