Oletteko katselleet K-70 ohjelmaa? Hienoa että löytyy noin ennakkoluulottomia seitsemänkymppisiä. Hauskaakin heillä tuntuu olevan. Nalle Lindström on fantastinen vaikka ilmeisesti vaivojakin on enemmän kuin laki vaatii. Muistuu mieleen lukuisat tanssikeikat jotka tanssimme Nalle Lindströmin orkesterin tahdissa.
Konserttiin on liputkin hankittu. Peackokiin saatiin, Aleksanterin teatteriin liput loppuivat heti kättelyssä.
K-70
9
878
Vastaukset
- vanha mummo
juontajina niin rokkareita kuin ovatkin, vaikuttavat kovasti empaattisilta.
- ???
ettei heitä nolata?
- 1943
tuota ohjelmaa katsonut, mutta olemme keskustelleet siitä. Meidän ikäluokassamme alkaa olla paljon henkilöitä, joiden mielestä rock on mieluisampaa kuunneltavaa kuin esim. humppa ja tango. En ole koskaan käynyt rockfestivaaleilla. Milloin esim. Ruisrock-tapahtuma alkoi?
- eukko-60
on alkanut v. 1970, eli aika pitkä historia. Eräs pohjoismaisittain suurimpia konsertteja, taisi olla suurinkin.
Itse olen käynyt kerran joskus 80-luvulla. - ullapulla*
eukko-60 kirjoitti:
on alkanut v. 1970, eli aika pitkä historia. Eräs pohjoismaisittain suurimpia konsertteja, taisi olla suurinkin.
Itse olen käynyt kerran joskus 80-luvulla.on nähtävissä MTV3 sivuilla videona ja kun laitat äänen niintulee koko lysti ,siittä vaan katseleen ja kuunteleen, ja mukavaa tuntuu olevan,ihan kateeks käy.
- ukkeli
ullapulla* kirjoitti:
on nähtävissä MTV3 sivuilla videona ja kun laitat äänen niintulee koko lysti ,siittä vaan katseleen ja kuunteleen, ja mukavaa tuntuu olevan,ihan kateeks käy.
On se hienoa että uskaltaa mennä mukaan semmoiseen toimintaan mikä tavallaan sotii perinteitä vastaan. Rajojaan on hyvä testata, ei varmaan ehdi edes vaivojansa ajattelemaan sellaisessa menossa. Hyvä seitsemänkymppiset!
- ohjelman katsonut
ukkeli kirjoitti:
On se hienoa että uskaltaa mennä mukaan semmoiseen toimintaan mikä tavallaan sotii perinteitä vastaan. Rajojaan on hyvä testata, ei varmaan ehdi edes vaivojansa ajattelemaan sellaisessa menossa. Hyvä seitsemänkymppiset!
Eilinen ohjelmakin osoitti että hauskaa on. Yleisönä olleiden lasten ja lastenlasten kommentit olivat tosi kannustavia.
- tänään klo 16
ohjelman katsonut kirjoitti:
Eilinen ohjelmakin osoitti että hauskaa on. Yleisönä olleiden lasten ja lastenlasten kommentit olivat tosi kannustavia.
Tilaisuus nähdä ohjelma uusintana jos kiinnostaa mistä kyse.
- olla*
telkun ääressä kun ohjelma tulee, minusta hyvää viihdettä ja mainiot vetäjät. Peittoaa monet nykyajan TV-ohjelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734436- 332531
- 402344
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401702Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251562- 821553
- 1501371
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155