Hankin ja asensin hiljattain TF5100PVRc HDMI merkkisen digiboxin. Hyvin pelittää, mutta mieleeni tuli laitteen sammuttaminen. Kumpi on oikea/edullisempi tapa sammuttaa härveli - valmiustilaan vai sillai että näkyviin jää kanavan numero? Jos laite on "kanavan nro" tilassa toimiiko silloin automaattinen tallennus?
Kiitos asiallisista vastauksista!!
Topfieldt
4
1006
Vastaukset 4
- pois
Sammuta, että tulee punanen valo palamaan. Lähtee itse nauhottaa ja tauluun tule rECo. Pelittelee hyvin.
- Kai Tim...
Kunn näyttöön jää kello (tai esim REc tai oFF) se vie huomattavasti vähemmän sähköä. Säästät sekä rahaa että laitetta.
- ulkomaalainen
Kun olen liian laiska aina nousemaan sammutaakseenn vehkeet, olen laittanut tv:een ja erikseen digiboksi DVD-nauhuriin kaukoohjattavat pistorasiat. Näin saan sammutaa tv:n ettei se kuluttaa ja vaikka sytyy palamaan ja toisaalta voin vaikka yön aikaana vastaanota lähetyksiä.
Olen muuten huomannut, se Toppi vaatii, että sitä välillä sammutetaan, muuten EPG ei toimii kunnolla.- sitten
,että se kauko-ohjattava pistorasiakin ottaa tehoa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556