Poikani on etsinyt kohta kolme kuukautta code lyoko figuureja. Sarjaa voi seurata sub juniorilta. On löytänyt yhden figuurin! Näitä kyllä mainostettiin lelu-lehdissä, joita pursusi joulun alla kotiin kuin kotiin. Mutta figuureja taistelurapuineen ei vain löytynyt. Tuon yhden poikani löysi Prismasta. Mutta jälemmin ei ole löytynyt sieltäkään ja on käyty kuulkaa kaupoissa ja useammassa kaupungissa... Netistäkään emme ole löytäneet. Kertokaa ihmeessä jos vain tiedätte. Olisimme tosi kiitollisia.
Vastaukset 11
- Nimetön
Tilasin heti pari kappaletta. Katsotaanpa mitä saamme. Tuhannet kiitokset sinulle!!! Tarkoitus olisi rapua juuri kerätä. Meiltä puuttuu vielä odd ja yumi.
- 123
prismassa on Code lyokon ukkeleita.Sain tänään sen Yumin. sen mukana tuli se ravun jalat.kun ostat kaikki ne niin saat koko ravun.jos olitte etsimässä rapua code lyokosta?
- Nimetön
...mutta nyt saatiin netistä tilattua. Kiitos tämän palstan! Meiltäkin puuttuu yumi ja sitten odd. Eli juuri noita samoja "rapuosia" metsästetään, jotka sie olet jo löytänyt. Valitettavasti ollaan käyty kolmen kaupungin prismoja läpi, eikä vain löydy täältä pohjoisesta! Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja odotellaan postia laiskajaakon nettikaupasta. :o)
- Cindy 1111111
mä olen nähnyt netissä code lyoko pelejä ja figuureita ja mulla on ne kaikki pelit ja kaikki figuurit luulisin :)
- täältä
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
- uusiks
täältä kirjoitti:
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
Casagrande. http://www.casagrande.fi/
- Aelita hopper
En mä oikein tiiä kun en edes tiiä mikä on figuuri?
- Tiuku-Maria
:D nyt repes! No figuuri on sellanen... vähä vaikee selittää... no Code Lyoko figuurit ainaki on niit muovisii pienii code lyoko lelutyyppei. Siis figuurit on niinku tollasiii...
- On
Ne kaikki lelukaupoista saat
- C<o<d<e
Mäkin olen itsiny hirveästi niitä, Code Lyoko hahmoja, mut en oo löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm69969- 55938
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s42873Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54675Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21674- 33615
Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.265579Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää44558Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br162507Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi5501