Poikani on etsinyt kohta kolme kuukautta code lyoko figuureja. Sarjaa voi seurata sub juniorilta. On löytänyt yhden figuurin! Näitä kyllä mainostettiin lelu-lehdissä, joita pursusi joulun alla kotiin kuin kotiin. Mutta figuureja taistelurapuineen ei vain löytynyt. Tuon yhden poikani löysi Prismasta. Mutta jälemmin ei ole löytynyt sieltäkään ja on käyty kuulkaa kaupoissa ja useammassa kaupungissa... Netistäkään emme ole löytäneet. Kertokaa ihmeessä jos vain tiedätte. Olisimme tosi kiitollisia.
Mistä löytyy CODE LYOKO figuureja??
11
5111
Vastaukset
- Nimetön
Tilasin heti pari kappaletta. Katsotaanpa mitä saamme. Tuhannet kiitokset sinulle!!! Tarkoitus olisi rapua juuri kerätä. Meiltä puuttuu vielä odd ja yumi.
- 123
prismassa on Code lyokon ukkeleita.Sain tänään sen Yumin. sen mukana tuli se ravun jalat.kun ostat kaikki ne niin saat koko ravun.jos olitte etsimässä rapua code lyokosta?
- Nimetön
...mutta nyt saatiin netistä tilattua. Kiitos tämän palstan! Meiltäkin puuttuu yumi ja sitten odd. Eli juuri noita samoja "rapuosia" metsästetään, jotka sie olet jo löytänyt. Valitettavasti ollaan käyty kolmen kaupungin prismoja läpi, eikä vain löydy täältä pohjoisesta! Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja odotellaan postia laiskajaakon nettikaupasta. :o)
- Cindy 1111111
mä olen nähnyt netissä code lyoko pelejä ja figuureita ja mulla on ne kaikki pelit ja kaikki figuurit luulisin :)
- täältä
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
- uusiks
täältä kirjoitti:
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
Casagrande. http://www.casagrande.fi/
- Aelita hopper
En mä oikein tiiä kun en edes tiiä mikä on figuuri?
- Tiuku-Maria
:D nyt repes! No figuuri on sellanen... vähä vaikee selittää... no Code Lyoko figuurit ainaki on niit muovisii pienii code lyoko lelutyyppei. Siis figuurit on niinku tollasiii...
- On
Ne kaikki lelukaupoista saat
- C<o<d<e
Mäkin olen itsiny hirveästi niitä, Code Lyoko hahmoja, mut en oo löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086