Mistä löytyy CODE LYOKO figuureja??

epätoivoinen äiti ja poika

Poikani on etsinyt kohta kolme kuukautta code lyoko figuureja. Sarjaa voi seurata sub juniorilta. On löytänyt yhden figuurin! Näitä kyllä mainostettiin lelu-lehdissä, joita pursusi joulun alla kotiin kuin kotiin. Mutta figuureja taistelurapuineen ei vain löytynyt. Tuon yhden poikani löysi Prismasta. Mutta jälemmin ei ole löytynyt sieltäkään ja on käyty kuulkaa kaupoissa ja useammassa kaupungissa... Netistäkään emme ole löytäneet. Kertokaa ihmeessä jos vain tiedätte. Olisimme tosi kiitollisia.

11

5264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nimetön

Tilasin heti pari kappaletta. Katsotaanpa mitä saamme. Tuhannet kiitokset sinulle!!! Tarkoitus olisi rapua juuri kerätä. Meiltä puuttuu vielä odd ja yumi.

• 123

prismassa on Code lyokon ukkeleita.Sain tänään sen Yumin. sen mukana tuli se ravun jalat.kun ostat kaikki ne niin saat koko ravun.jos olitte etsimässä rapua code lyokosta?

• Nimetön

...mutta nyt saatiin netistä tilattua. Kiitos tämän palstan! Meiltäkin puuttuu yumi ja sitten odd. Eli juuri noita samoja "rapuosia" metsästetään, jotka sie olet jo löytänyt. Valitettavasti ollaan käyty kolmen kaupungin prismoja läpi, eikä vain löydy täältä pohjoisesta! Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja odotellaan postia laiskajaakon nettikaupasta. :o)

• Cindy 1111111

mä olen nähnyt netissä code lyoko pelejä ja figuureita ja mulla on ne kaikki pelit ja kaikki figuurit luulisin :)

• täältä

Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.

• uusiks
        täältä kirjoitti:

Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.

Casagrande. http://www.casagrande.fi/

• Aelita hopper

En mä oikein tiiä kun en edes tiiä mikä on figuuri?

• Tiuku-Maria

:D nyt repes! No figuuri on sellanen... vähä vaikee selittää... no Code Lyoko figuurit ainaki on niit muovisii pienii code lyoko lelutyyppei. Siis figuurit on niinku tollasiii...

• On

Ne kaikki lelukaupoista saat

• C<o<d<e

Mäkin olen itsiny hirveästi niitä, Code Lyoko hahmoja, mut en oo löytäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe