Poikani on etsinyt kohta kolme kuukautta code lyoko figuureja. Sarjaa voi seurata sub juniorilta. On löytänyt yhden figuurin! Näitä kyllä mainostettiin lelu-lehdissä, joita pursusi joulun alla kotiin kuin kotiin. Mutta figuureja taistelurapuineen ei vain löytynyt. Tuon yhden poikani löysi Prismasta. Mutta jälemmin ei ole löytynyt sieltäkään ja on käyty kuulkaa kaupoissa ja useammassa kaupungissa... Netistäkään emme ole löytäneet. Kertokaa ihmeessä jos vain tiedätte. Olisimme tosi kiitollisia.
Mistä löytyy CODE LYOKO figuureja??
11
5134
Vastaukset
- Nimetön
Tilasin heti pari kappaletta. Katsotaanpa mitä saamme. Tuhannet kiitokset sinulle!!! Tarkoitus olisi rapua juuri kerätä. Meiltä puuttuu vielä odd ja yumi.
- 123
prismassa on Code lyokon ukkeleita.Sain tänään sen Yumin. sen mukana tuli se ravun jalat.kun ostat kaikki ne niin saat koko ravun.jos olitte etsimässä rapua code lyokosta?
- Nimetön
...mutta nyt saatiin netistä tilattua. Kiitos tämän palstan! Meiltäkin puuttuu yumi ja sitten odd. Eli juuri noita samoja "rapuosia" metsästetään, jotka sie olet jo löytänyt. Valitettavasti ollaan käyty kolmen kaupungin prismoja läpi, eikä vain löydy täältä pohjoisesta! Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja odotellaan postia laiskajaakon nettikaupasta. :o)
- Cindy 1111111
mä olen nähnyt netissä code lyoko pelejä ja figuureita ja mulla on ne kaikki pelit ja kaikki figuurit luulisin :)
- täältä
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
- uusiks
täältä kirjoitti:
Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.
Casagrande. http://www.casagrande.fi/
- Aelita hopper
En mä oikein tiiä kun en edes tiiä mikä on figuuri?
- Tiuku-Maria
:D nyt repes! No figuuri on sellanen... vähä vaikee selittää... no Code Lyoko figuurit ainaki on niit muovisii pienii code lyoko lelutyyppei. Siis figuurit on niinku tollasiii...
- On
Ne kaikki lelukaupoista saat
- C<o<d<e
Mäkin olen itsiny hirveästi niitä, Code Lyoko hahmoja, mut en oo löytäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3814136Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151546- 1341407
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko671137Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔63961Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15956Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12907- 38890
- 65871
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60869