Mistä löytyy CODE LYOKO figuureja??

epätoivoinen äiti ja poika

Poikani on etsinyt kohta kolme kuukautta code lyoko figuureja. Sarjaa voi seurata sub juniorilta. On löytänyt yhden figuurin! Näitä kyllä mainostettiin lelu-lehdissä, joita pursusi joulun alla kotiin kuin kotiin. Mutta figuureja taistelurapuineen ei vain löytynyt. Tuon yhden poikani löysi Prismasta. Mutta jälemmin ei ole löytynyt sieltäkään ja on käyty kuulkaa kaupoissa ja useammassa kaupungissa... Netistäkään emme ole löytäneet. Kertokaa ihmeessä jos vain tiedätte. Olisimme tosi kiitollisia.

11

5204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nimetön

Tilasin heti pari kappaletta. Katsotaanpa mitä saamme. Tuhannet kiitokset sinulle!!! Tarkoitus olisi rapua juuri kerätä. Meiltä puuttuu vielä odd ja yumi.

• 123

prismassa on Code lyokon ukkeleita.Sain tänään sen Yumin. sen mukana tuli se ravun jalat.kun ostat kaikki ne niin saat koko ravun.jos olitte etsimässä rapua code lyokosta?

• Nimetön

...mutta nyt saatiin netistä tilattua. Kiitos tämän palstan! Meiltäkin puuttuu yumi ja sitten odd. Eli juuri noita samoja "rapuosia" metsästetään, jotka sie olet jo löytänyt. Valitettavasti ollaan käyty kolmen kaupungin prismoja läpi, eikä vain löydy täältä pohjoisesta! Mutta nyt ollaan toiveikkaita ja odotellaan postia laiskajaakon nettikaupasta. :o)

• Cindy 1111111

mä olen nähnyt netissä code lyoko pelejä ja figuureita ja mulla on ne kaikki pelit ja kaikki figuurit luulisin :)

• täältä

Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.

• uusiks
        täältä kirjoitti:

Casgranden leluliike turussa myi code lyokoja. Olivat jopa puoleen hintaan.

Casagrande. http://www.casagrande.fi/

• Aelita hopper

En mä oikein tiiä kun en edes tiiä mikä on figuuri?

• Tiuku-Maria

:D nyt repes! No figuuri on sellanen... vähä vaikee selittää... no Code Lyoko figuurit ainaki on niit muovisii pienii code lyoko lelutyyppei. Siis figuurit on niinku tollasiii...

• On

Ne kaikki lelukaupoista saat

• C<o<d<e

Mäkin olen itsiny hirveästi niitä, Code Lyoko hahmoja, mut en oo löytäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe