http://turvapc.com huijausta?

tetsuorat

Surffailin kaikessa rauhassa netissä, kun ruutuun pamahti osoitteesta http://turvapc.com harmillinen ponnahdusikkuna.

Varoitteli vaikka mistä jäljistä ja lupasi poistaa kaikki jos jotain pientä vain saisi ladata koneelle, ei tarkoittaa ei (tosin sitä ei uskonut aivan helpolla vaan pelotteli niin työpaikan menolla kuin sukulaisten häpäisyllä) Muilla kokemuksia ja mikä piru se lopulta on?

18

19378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain

      Kyllä se haittaohjelma on!Mulla lähti F-securen Pc protection plussalla!

      Nyt on uusi riesa!Käynnistysvalikossa Pikakuvake joka aukeilee en ole saanut vielä pois!Mikrotuki lähetti pari ohjelmaa jolla koitin poistaa mutta ei ainakaan vielä lähtenyt!

      C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Käynnistä-valikko ja tämmöinen lukee:

      Windows Security Center Alert!

      Kokeiltu on Smitrem ja ComboFix mutta vaikka saan sen roskakoriin niin aina palaa takaisin käynnistysvalikkoon!

      • mie vain

      • normi f-securella

        tunnistaako f-securen tietoturva Plussa ks. haittaohjelman?


    • Putkimiäs

      Joo mulla sama ongelma, oikein kunnon WARNING! ja kaikki.. Ei missän tapauksessa pidä antaa asentua tollasen.. ne sekottaa koneen oikein kunnolla..

      Vaikka mulla on kaikenmaailman popuppiesto-ohjelmat sun muut niin toi turvapc-juttu pääsi jotenki läpi ja tuli 20 ikkunaa auki sekunnissa turvapc:n sivuille.

    • Lerppis

      minulta tuon mainitsemasi haitan heti kättelyssä.
      Minuakin kehoitti ohjelma asentamaan itsensä. Kokeiles Pandan on-line skannerilla tai infectedornot jutulla!

      • Auttaisko?

    • pottuuntunut

      Pitänee ottaa selvää, missä tällainen turvapc-asettaja asustaa ja järjestää hänelle kunnollinen rangaistus, joka ei pääse unohtumaan. Suksikoon helvettiin moiset häiriköt!

    • lauripe

      Täyttä huijausta ja sisältää vakoiluohjelmia. Siivoan itse konettani tämän jäljiltä. Se on tuhonnut mm Windows defenderin ja saanut koneen kiintolevyn hulluksi. Itsestään aukeaa sivuja pokerin peluulle ym. Mukana tuli myös virus

      Pitäkää varanne, ohjelma aukeaa kumman helposti omine seurauksineen

      • _Fishbone_

        mäki sain ton ja menin melkei painaa ookoota... :S

        mut sit vaa ihmettelin et miten se sit tuli vaa siihen ku emmä oo missää turvaPC: n saiteilla ollu visiitillä....:S

        Onneks tajusin heti koska mikä pahinta mul oli just sillon ku se tuli muistitikku portis kiinni ja kaikki tärkeet jutut oli siin...et jos oisin vahingos laittanu sen nii siin ois khyl menny neki tiedostot... :(


      • hermot meni..

        Minäkin sain sillä toisella ohjelmalla sen pois!


      • tjdtjyj
        hermot meni.. kirjoitti:

        Minäkin sain sillä toisella ohjelmalla sen pois!

        Joo suosittelen mullakii lähti pois.


    • joosda

      Ite en oo sitä koneelle saanu onneks..mutta aina explorerilla ja firefoxilla nakkaa sen selaspa melkein iha mitä tahansa sivua..

      operan selaimella ei oo vielä kertaakaa nakannu sitä..

      • Twixie

        Raivostuttavaa.

        Tuli äsken tuo TurvaPC. Säikähdin vähän... Olin siis ihan shokissa ja painelin 438478673 kertaa Edellinen-nappia... Yhtäkkiä veteli jtn "skannia"... Pitäsköhän tässä olla siirtymässä Linuxin puoleen....? Tai ostaa Mac >_


      • pööyuhj
        Twixie kirjoitti:

        Raivostuttavaa.

        Tuli äsken tuo TurvaPC. Säikähdin vähän... Olin siis ihan shokissa ja painelin 438478673 kertaa Edellinen-nappia... Yhtäkkiä veteli jtn "skannia"... Pitäsköhän tässä olla siirtymässä Linuxin puoleen....? Tai ostaa Mac >_

        Edellinen nappi ei tehoa, pitää painaa rastia, siitä sen ei pitäisi alkaa tehdä mtn. :)


    • vain se tullu

      Niin mulle tuli kans tuo turvapc... painoin vain rustia, tuliko sitä paskaa ny sitte mulle ? kovalevyllä vain 400 000 tärkeää tierostoa...

      • Koettu on ... :(

        Kannattaa muuten tälläsissä TurvaPC ja AntiVirus2008 popup tapauksissa ennenkun teet muuta painaa Ctrl Alt Del -> Tehtävienhallinta ja sulkea selain sieltä joko tehtävistä tai prosesseista (Tehtävissä lukee selaimesi nimi ja sivu ja prosesseissa sen sisäinen nimi ,esim iexplore, firefox,chrome ja exe perään.) Prosseista yleensä mielestäni sulkee nopeemmin ilman useita kysymyksiä.

        Näin ne eivät pysty lataamaan itseään koneelle. Mulla kun on IEssä inhottava mainostusohjelma, niin noiden kanssa joutuu useasti painimaan.


      • kokeilla
        Koettu on ... :( kirjoitti:

        Kannattaa muuten tälläsissä TurvaPC ja AntiVirus2008 popup tapauksissa ennenkun teet muuta painaa Ctrl Alt Del -> Tehtävienhallinta ja sulkea selain sieltä joko tehtävistä tai prosesseista (Tehtävissä lukee selaimesi nimi ja sivu ja prosesseissa sen sisäinen nimi ,esim iexplore, firefox,chrome ja exe perään.) Prosseista yleensä mielestäni sulkee nopeemmin ilman useita kysymyksiä.

        Näin ne eivät pysty lataamaan itseään koneelle. Mulla kun on IEssä inhottava mainostusohjelma, niin noiden kanssa joutuu useasti painimaan.

        alt f4 jos vaikka sulkeutuisi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe