http://turvapc.com huijausta?

tetsuorat

Surffailin kaikessa rauhassa netissä, kun ruutuun pamahti osoitteesta http://turvapc.com harmillinen ponnahdusikkuna.

Varoitteli vaikka mistä jäljistä ja lupasi poistaa kaikki jos jotain pientä vain saisi ladata koneelle, ei tarkoittaa ei (tosin sitä ei uskonut aivan helpolla vaan pelotteli niin työpaikan menolla kuin sukulaisten häpäisyllä) Muilla kokemuksia ja mikä piru se lopulta on?

18

19413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vain

Kyllä se haittaohjelma on!Mulla lähti F-securen Pc protection plussalla!

Nyt on uusi riesa!Käynnistysvalikossa Pikakuvake joka aukeilee en ole saanut vielä pois!Mikrotuki lähetti pari ohjelmaa jolla koitin poistaa mutta ei ainakaan vielä lähtenyt!

C:\Documents and Settings\All Users.WINDOWS\Käynnistä-valikko ja tämmöinen lukee:

Windows Security Center Alert!

Kokeiltu on Smitrem ja ComboFix mutta vaikka saan sen roskakoriin niin aina palaa takaisin käynnistysvalikkoon!

• mie vain

• normi f-securella

tunnistaako f-securen tietoturva Plussa ks. haittaohjelman?

• Putkimiäs

Joo mulla sama ongelma, oikein kunnon WARNING! ja kaikki.. Ei missän tapauksessa pidä antaa asentua tollasen.. ne sekottaa koneen oikein kunnolla..

Vaikka mulla on kaikenmaailman popuppiesto-ohjelmat sun muut niin toi turvapc-juttu pääsi jotenki läpi ja tuli 20 ikkunaa auki sekunnissa turvapc:n sivuille.

• Lerppis

minulta tuon mainitsemasi haitan heti kättelyssä.
      Minuakin kehoitti ohjelma asentamaan itsensä. Kokeiles Pandan on-line skannerilla tai infectedornot jutulla!

• Auttaisko?

• pottuuntunut

Pitänee ottaa selvää, missä tällainen turvapc-asettaja asustaa ja järjestää hänelle kunnollinen rangaistus, joka ei pääse unohtumaan. Suksikoon helvettiin moiset häiriköt!

• lauripe

Täyttä huijausta ja sisältää vakoiluohjelmia. Siivoan itse konettani tämän jäljiltä. Se on tuhonnut mm Windows defenderin ja saanut koneen kiintolevyn hulluksi. Itsestään aukeaa sivuja pokerin peluulle ym. Mukana tuli myös virus

Pitäkää varanne, ohjelma aukeaa kumman helposti omine seurauksineen

• _Fishbone_

mäki sain ton ja menin melkei painaa ookoota... :S

mut sit vaa ihmettelin et miten se sit tuli vaa siihen ku emmä oo missää turvaPC: n saiteilla ollu visiitillä....:S

Onneks tajusin heti koska mikä pahinta mul oli just sillon ku se tuli muistitikku portis kiinni ja kaikki tärkeet jutut oli siin...et jos oisin vahingos laittanu sen nii siin ois khyl menny neki tiedostot... :(

• hermot meni..

Minäkin sain sillä toisella ohjelmalla sen pois!

• tjdtjyj
        hermot meni.. kirjoitti:

Minäkin sain sillä toisella ohjelmalla sen pois!

Joo suosittelen mullakii lähti pois.

• joosda

Ite en oo sitä koneelle saanu onneks..mutta aina explorerilla ja firefoxilla nakkaa sen selaspa melkein iha mitä tahansa sivua..

operan selaimella ei oo vielä kertaakaa nakannu sitä..

• Twixie

Raivostuttavaa.

Tuli äsken tuo TurvaPC. Säikähdin vähän... Olin siis ihan shokissa ja painelin 438478673 kertaa Edellinen-nappia... Yhtäkkiä veteli jtn "skannia"... Pitäsköhän tässä olla siirtymässä Linuxin puoleen....? Tai ostaa Mac >_

• pööyuhj
        Twixie kirjoitti:

Raivostuttavaa.

Tuli äsken tuo TurvaPC. Säikähdin vähän... Olin siis ihan shokissa ja painelin 438478673 kertaa Edellinen-nappia... Yhtäkkiä veteli jtn "skannia"... Pitäsköhän tässä olla siirtymässä Linuxin puoleen....? Tai ostaa Mac >_

Edellinen nappi ei tehoa, pitää painaa rastia, siitä sen ei pitäisi alkaa tehdä mtn. :)

• vain se tullu

Niin mulle tuli kans tuo turvapc... painoin vain rustia, tuliko sitä paskaa ny sitte mulle ? kovalevyllä vain 400 000 tärkeää tierostoa...

• Koettu on ... :(

Kannattaa muuten tälläsissä TurvaPC ja AntiVirus2008 popup tapauksissa ennenkun teet muuta painaa Ctrl Alt Del -> Tehtävienhallinta ja sulkea selain sieltä joko tehtävistä tai prosesseista (Tehtävissä lukee selaimesi nimi ja sivu ja prosesseissa sen sisäinen nimi ,esim iexplore, firefox,chrome ja exe perään.) Prosseista yleensä mielestäni sulkee nopeemmin ilman useita kysymyksiä.

Näin ne eivät pysty lataamaan itseään koneelle. Mulla kun on IEssä inhottava mainostusohjelma, niin noiden kanssa joutuu useasti painimaan.

• kokeilla
        Koettu on ... :( kirjoitti:

Kannattaa muuten tälläsissä TurvaPC ja AntiVirus2008 popup tapauksissa ennenkun teet muuta painaa Ctrl Alt Del -> Tehtävienhallinta ja sulkea selain sieltä joko tehtävistä tai prosesseista (Tehtävissä lukee selaimesi nimi ja sivu ja prosesseissa sen sisäinen nimi ,esim iexplore, firefox,chrome ja exe perään.) Prosseista yleensä mielestäni sulkee nopeemmin ilman useita kysymyksiä.

Näin ne eivät pysty lataamaan itseään koneelle. Mulla kun on IEssä inhottava mainostusohjelma, niin noiden kanssa joutuu useasti painimaan.

alt f4 jos vaikka sulkeutuisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe