Kertokaa, mikä on Torremolinoksen hintataso? Olemme matkalla sinne syyskuussa. Olen kuullut, että Espanjassa esim. kengät olisivat edullisia. Kannattaako ostoksia tehdä mielummin esim. Malagassa? Entä onko ruoka Suomen hinnoissa, edullisempaa vai kalliimpaa? Entä kulkeminen julkisilla kulkuneuvoilla, esim. paljonko maksaa juna Torremolinoksesta Malagaan jne.? Olisi mukava osata varata matkakassaan tarpeeksi rahaa.
Torremolinos
3
987
Vastaukset
- torreman
Torressa kesäkuun alussa ja rakastuin aurinkorannikkoon palavasti!!! kenkäkauppoja löytyy todella paljon ja naisten kengät maksavat alk. 10e ylöspäin eli ne ovat halpoja. Laukkuja saa myös todella edullisesti. Bussilla ja junalla on myös edullista matkustaa matka torresta malagaan maksaa n. 2e. Ruoka on halpaa jos ei eksy pahimpiin turistirysiin eli kannattaa mennä paikallisten suosimiin ruokapaikkoihin jotka ovat halvempia ja ruoka paljon parempaa... Malagassa on vanhakaupunki joka on täynnä pieniä kujia jossa on paljon kauppoja mistä voi tehdä ostoksia edullisesti myös iso ostoskeskus löytyy jonka nimeä en muista. Jos on aikaa kannattaa käydä gibralttarilla josta voi ostaa tuliaisviinat/tupakat verovapaasti(litra vodkaa n.5e ja kartonki marlboroa n.17e). kalja torressa maksaa 1e terassilla joka on pieni olut!! Siinähän sitä tuli jo neuvoja...
- Costa del Sol
Se yksi iso tavaratalo (paikallinen Stockman) on nimeltään El Corte Ingles. Jos löydät Carrefour:in, niin suosittelen. Se olisi halvempi. Itse kävin viimeksi Teneriffalla Carrefourissa ja löytyi kaikkea hyödyllistä ostettavaa. Valtava ostoskeskus !
Varmasti Malaga on halvempi ostoksia varten! Siellä on laajalla alueella kauppoja, joten kannattaa varata aikaa, että löytää edullisinta nahkatavaraa ym. Mä itse toki ostin eniten Fuengirolasta, koska sieltä vaan satuin löytämään paremmin kengät vaatteet laukku. Varsinkin Fuengirolassa sen pääkadun c./Ramon Cajal:in varrella on VALTAVASTI putiikkeja. Tahtoopi olla, että Torre ja Fuengirolan keskusta on kallimpia.
Markkina päivillä (kerran viikossa yleensä Torressa ja Fuengirolassa) voisi ehkä löytää normaalia halvemmalla. Ja toki pitää muistaa, että jos siirryt Fuengirolassa ja Torressa vähän sivumalle keskustan tuntumasta ja rantakadulta, niin sieltä löytää halvemmalla.
Itse ostin Fuengirolasta nahkalaukun, semmoisen vähän isomman, olalla roikkuvan: 5000 pts = 180 mk, hienot nahkaiset kesäkengät, joita kaikki on ihailleet: 1400 pts = 50 mk (täällä maksais 400 mk samat kengät!), mustat laadukkaat nahkakengät 7500 pts = 250 mk (huomattavasti halvempaa kuin suomessa)
Toki Malaga siis halvempi, mun mielestä, mutta mulla oli ongelmana (olin siis Fuengirolassa 2 vk elokuussa pari vuotta sitten) Malagan suhteen, että siellä on paljon kauppoja, mutta kun olin siä ostoksilla, niin palasin tyhjin käsin takaisin. Kengät vaatteet on pienempää espanjalaista kokoa tai sitten jotenkin ei vaan täsmännyt. Se sama on tapahtunut aiemminkin, kun asustelin alueella.
Mutta onnea Malaga ostos reisulle kuitenkin ! - c.e.n
Mukava paikka oli. Ruoka on kyllä halvempaa kuin suomessa, mutta katso tarkasti että saat oikeat vaihtorahat takaisin, jotkut yrittävät huijata.
Vaatteet ovat vain hiukan halvempia kuin suomessa, malagassa on isompi valikoima kuin torressa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809