Muumijakso tänään?!

en ymmärrä nyt oikein

Satuin käymään tuolla yle-areenalla katselemassa muumeja ja ihmetyin, kun tämänpäivänen jakso on siellä nimeltään Aikakone. Onkohan tässä sattunut joku moka, sillä tänään olisi kaiken järjen mukaan pitänyt tulla jakso 35, sillä perjantaina tuli jakso 34? Tänään sen sijaan tuli jakso 85 ? Huomasiko kukaan muu? En sitten tiedä tuliko televisiosta oikea jakso, mutta yle-areenalla ainakin on laitettu näin.

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasin saman. Ilmeisesti televisiossa on ollut sama jakso, kun päivän lehden ohjelmatiedoissakin on mainittu jakso "85/101 Aikakone". Liekö sitten joku häiriö tai tms. , kovin loogista ei ainakaan.

• MarioSonic

Tämä näytettiin myös telkkarista eilen, joten ei ole netissä sattunut virhe. Ihmettelin tätä jo itse asiassa jo viime viikolla katsoessani jakso tiedot Telkkusta.

• tuunari

eli "Aikakone" 85/101 tuli eilen, tuo on niitä uudempia (mun mielestä huonompia) jaksoja. Ärsyttävää kun kerään noita talteen kovalevylle dvd:lle tallentamista varten ja nyt jäi välistä pois "Joulu on jo ovella", jonka tulisi loogisesti olla ennen tämänpäiväistä "Keskitalven kokkoa".

• En pääse irti muumeista

Voih ihana löytää jokunen muukin jonka mielenrauha on järkkynyt tästä asiasta! :) Olen huhuillut toisella sivulla tämän asian perään eikä KUKAAN ole korvaansa lotkauttanut. Mulla on ihan sama ongelma, nauhoitan muumit ja nyt on yksi jakso jäänyt välistä. On se niin epäreilua. Epäilen muuten, että oisko tällä jotain tekemistä sen kanssa, että jakso 35 on joulujakso?

• Puskamuikkunen

Mäkin olin kyseisenä päivänä pikkusen käpynä kun sieltä tulikin se Aikakone-jakso vaikka piti tulla jotain ihan muuta. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5276
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      188
      4980
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3464
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      108
      2998
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      25
      2341
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1771
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      106
      1342
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      137
      1042
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1030
    Aihe