biosissa sata levyjen ajurit/tuki, vai täytyykö win asennuksen alussa heitellä joltain korpulta ajureita sisään??
Onko uusissa emoissa??
5
559
Vastaukset
- Hanski.
Jos asennuslevy on esim. WinXP SP2 ei ole tarvinnut enää muutamaan vuoteen asentaa erillisiä SATA-ajureita käyttöjärjestelmän asennuksen yhteydessä.
- toinen kysymys
vaan on esim win 2000, tai xp ilman sp2?
- -Timppa-
toinen kysymys kirjoitti:
vaan on esim win 2000, tai xp ilman sp2?
Win2000:
Kokeilee ekaksi tunnistaako Win2000 sen SATA-kiintolevyn ilman eri ajureita; jos ei niin suorittaa asennuksen uudelleen ja tökkää sen korpun koneeseen kun asennus sitä pyytää.
WinXP:
Asennusta ei kannata edes tehdä kuin sellaisella asennus-CD:llä, joka sisältää SP2:n.
Tuolla siitä keskustelua:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/629637 - kumman
-Timppa- kirjoitti:
Win2000:
Kokeilee ekaksi tunnistaako Win2000 sen SATA-kiintolevyn ilman eri ajureita; jos ei niin suorittaa asennuksen uudelleen ja tökkää sen korpun koneeseen kun asennus sitä pyytää.
WinXP:
Asennusta ei kannata edes tehdä kuin sellaisella asennus-CD:llä, joka sisältää SP2:n.
Tuolla siitä keskustelua:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/629637service packin liittää xp levyyn nlitellä, suomen vai englannin kielisen. Molemmat service packit näytti olevan kovolla...
- -Timppa-
kumman kirjoitti:
service packin liittää xp levyyn nlitellä, suomen vai englannin kielisen. Molemmat service packit näytti olevan kovolla...
ServicePack 2 täytyy olla samankielinen kuin se käyttöjärjestelmä johon sen SP2:n asentaa.
Muistaakseni siihen ei pysty asentamaan kuin samankielisen SP2:en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423