Tulipa käytyä eilen:)

No niin päivä tuli taas istuttua sairaalassa - ja jos mitään muuta tämä syöpä ei ole kasvattanut niin kärsivällisyyttä:)
Mielessä moesti vedin hermosavuja kun ajat oli myöhässä ja mikään tai kukaan ei liikkunut mihkään... :))))

No kuitenkin, 30x tuli grillausta
Henkisesti olin valmistautunut 25x mutta kyllähän se tuokin menee..
Muotti tehtiin ja viipalekuva kädestä otettiin. Sekä parit putelit verta.
Tatuointia en vielä saanut, mutta tussin sain mukaan että piirtelen merkkejä aikanikuluksi että eivät lähe ihosta pois.:)

Ensi maanantaina otetaan se kakkoskuva ja tatuoidaan ja tiistaina aloitetaan grillaus.

Ja raspi, minulle annettiin 1 kone:))
Voin kertoa joka kerta terveisiä ja vaikka silitellä sitä:)

2

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

no siitä se lähtee homma käyntiin.Minä laitoin itselle aamukamman josta yliviivasin jokaisen
      hoidossa käynnin,puoleenväliin kun pääsi niin
      loppu meni leikiten.Sädehoidot ovat paljon helpommat
      kun ei tule sivuoireita.

• Raspikurkku

Siitä se lähtee ! Ykköskone oli toimintavarma vehje. Hajosi vain pari kertaa koko aikana ja silloinkin vaan pikkuhetkeksi kun kolmoskone tuntui olevan melkein päivittäin hajalla, joskus niin pahasti että sen päivän hoidot peruttiin. Yhdellekin tutulle soitettiin kun oli jo matkalla että voitte kääntyä takaisin ei tule mitään hommasta tänään. Tuota odottelua sitten riittää, siitä pitää VR:kin huolen omalta osaltaan :-)(jos aiot junalla kulkea). Siinä Oulun asemaa vastapäätä on hyviä etnisiä ravintoloita (oli ainakin silloin) jossa on kohtuuhintaisia lounaita. Kävin niissä aina syömässä kun koko ajan odotin milloin nieleminen vaikeutuu eikä pysty kiinteää ravintoa enää syömään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      17
      2545
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      995
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe