No niin päivä tuli taas istuttua sairaalassa - ja jos mitään muuta tämä syöpä ei ole kasvattanut niin kärsivällisyyttä:)
Mielessä moesti vedin hermosavuja kun ajat oli myöhässä ja mikään tai kukaan ei liikkunut mihkään... :))))
No kuitenkin, 30x tuli grillausta
Henkisesti olin valmistautunut 25x mutta kyllähän se tuokin menee..
Muotti tehtiin ja viipalekuva kädestä otettiin. Sekä parit putelit verta.
Tatuointia en vielä saanut, mutta tussin sain mukaan että piirtelen merkkejä aikanikuluksi että eivät lähe ihosta pois.:)
Ensi maanantaina otetaan se kakkoskuva ja tatuoidaan ja tiistaina aloitetaan grillaus.
Ja raspi, minulle annettiin 1 kone:))
Voin kertoa joka kerta terveisiä ja vaikka silitellä sitä:)
Tulipa käytyä eilen:)
2
619
Vastaukset
- Ira¤
no siitä se lähtee homma käyntiin.Minä laitoin itselle aamukamman josta yliviivasin jokaisen
hoidossa käynnin,puoleenväliin kun pääsi niin
loppu meni leikiten.Sädehoidot ovat paljon helpommat
kun ei tule sivuoireita. - Raspikurkku
Siitä se lähtee ! Ykköskone oli toimintavarma vehje. Hajosi vain pari kertaa koko aikana ja silloinkin vaan pikkuhetkeksi kun kolmoskone tuntui olevan melkein päivittäin hajalla, joskus niin pahasti että sen päivän hoidot peruttiin. Yhdellekin tutulle soitettiin kun oli jo matkalla että voitte kääntyä takaisin ei tule mitään hommasta tänään. Tuota odottelua sitten riittää, siitä pitää VR:kin huolen omalta osaltaan :-)(jos aiot junalla kulkea). Siinä Oulun asemaa vastapäätä on hyviä etnisiä ravintoloita (oli ainakin silloin) jossa on kohtuuhintaisia lounaita. Kävin niissä aina syömässä kun koko ajan odotin milloin nieleminen vaikeutuu eikä pysty kiinteää ravintoa enää syömään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen926330Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3175681Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk583447Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123295Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062759Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101730Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181614Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1871192- 921135