http://www.iltalehti.fi/viihde/200802197265375_vi.shtml
http://www.style.com/peopleparties/modelsearch/thumb/person4036
http://nymag.com/fashion/models/skoponen/suvikoponen/
On hauska seurata Suvin uraa maailmalla. Suvi vaikuttaa ihan fiksulta tytöltä. Mallikoulussa esiintynyt ujo honkkeli on kadonnut jonnekin ja tilalle on tullut international supermodel!
Kaikkea hyvää Suville myös jatkossa!
Suvi Voguen kannessa
90
24504
Vastaukset
- pekkko
Ja vasta uransa alussa.
- fiksun
oloinen nuori nainen, jalat maassa, katsoin sunnuntain ohjelman hänestä, kyllä uskoisin että tuolla asenteella pärjää! Onnea vaan!
- 6+6-12
todella nätti
- Kukkuluuruu.
Tämä kuuluu niihin minulle joutavanpäiväisiin asioihin, joilla ei ole merkitystä maailman menossa.
- seuraa sä
sitä Kimi Räikköstäs vaan. Me ainaski seurataan Suvii niin ja Marika Fingerroossia.
- Kriittinen..
En ymmärrä miksi mallit ovat nykyään tuollaisia puunaamoja. Tuolla Suvillakin on sisäänpäinkääntynyt, kylmä ja vähän vajaaälyinen katse.
- mallitoimiston tsuppari
Johtuneeko sitten huumeista tai rankasta juhlimisesta..
- varmaankin
siitä että sinä olet niin helvetin kateellinen, näet kaikissa jotka pärjää paremmin kuin SINÄ ITSE jotain huonoa...
- Stargazer
mallitoimiston tsuppari kirjoitti:
Johtuneeko sitten huumeista tai rankasta juhlimisesta..
Kateellisten höpötyksiä..
- takia Suvi
pysyy laihana ;)
- kanssa........
kiinnostaa seurata Suvin uraa. Katsoin myös ohjelman hänestä sunnuntaina.
Ja niistä "ujoista honkkeleistahan" juuri saattaa tullakin jotain:-), niinkuin nyt on jo tullutkin.
Ja tiedoksi tälle yhdelle, joka väittää Suvin käyttävän huumeita: ei käytä! On itse sanonut niin, ja miksi en uskoisi. Sen verran fiksulta tytöltä hän vaikuttaa.
Tosi upeaa, että on saatu maailmalle suomalainen huippumalli!
Onkos muuten monta suomalaista mallia, jotka olisi yltäneet Suvin tasolle? Angelika Kallio....mutta onko muita?- uuu
mun mielestä kanssa suvi vaikutti yllättävän fiksulta, ja kivan oloiselta tytöltä joten ei muuta ku onnea vaan!
- MinnaK
Niin, kyllähän hän siinä ohjelmassa sanoi, ettei käytä huumeita - mutta hänellä tuntui olevan tarkat tiedot siitä, että huumeita liikkuu klubeilla ja että niitä on "joka puolella ympärillä". Oikein puunaama syttyi eloon, kun huumeaiheesta puhuttiin, olin huomaavinani.
Eli miten on? Ja jos niin on, onko se mikään maailmaakaatava asia, ellei nyt ihan Kate Mossin käyttöasteelle ryhdy? Riskithän käytössä ovat kovat, mutta ainakaan naama ei turpoa niinkuin viinasta ja jos USA:ssa mogailee, viisumi menee ja saamme pian ihailla huippumallia pysyvästi Suomessa ;) - Nimetön
MinnaK kirjoitti:
Niin, kyllähän hän siinä ohjelmassa sanoi, ettei käytä huumeita - mutta hänellä tuntui olevan tarkat tiedot siitä, että huumeita liikkuu klubeilla ja että niitä on "joka puolella ympärillä". Oikein puunaama syttyi eloon, kun huumeaiheesta puhuttiin, olin huomaavinani.
Eli miten on? Ja jos niin on, onko se mikään maailmaakaatava asia, ellei nyt ihan Kate Mossin käyttöasteelle ryhdy? Riskithän käytössä ovat kovat, mutta ainakaan naama ei turpoa niinkuin viinasta ja jos USA:ssa mogailee, viisumi menee ja saamme pian ihailla huippumallia pysyvästi Suomessa ;)hetikö se piti alkaa mollaamaan ihmistä
- M.K.
Nimetön kirjoitti:
hetikö se piti alkaa mollaamaan ihmistä
olin näkevinäni ja kuulevinani juuri sellaisia sanoja ja ilmeitä kuin mitä juuri kirjoitin, mutta sanoin myös että ei se huumeiden käyttö ehkä olisi maailmanloppu muuten kuin että jos jää kiinni, menee viisumi ja työt. Että siinä mielessä ihmettelin vaan, miten kokemusperäistä tiedontaso aineiden saatavuudesta oli..
Koska kyllähän niitä jossain USA:ssa pakosta liikkuu, jos kerran Suomessakin! - löytyy löytyy
Suomesta on lähtenyt paljonkin nuoria naisia maailmalle mm. Arja Töyrylä aikanaan. Yhteistä näille kaikille on se etteivät he heilu tyrkkynä keltaiselle lehdistölle.
- tiedän
MinnaK kirjoitti:
Eli miten on? Ja jos niin on, onko se mikään maailmaakaatava asia, ellei nyt ihan Kate Mossin käyttöasteelle ryhdy? Riskithän käytössä ovat kovat, mutta ainakaan naama ei turpoa niinkuin viinasta ja jos USA:ssa mogailee, viisumi menee ja saamme pian ihailla huippumallia pysyvästi Suomessa ;)mistä kotikaupungissani aineita saa, vaikka en ole koskaan mitään kokeillut saati sitten käyttänyt, en edes pilveä pössytellyt. Ei tietoon aina tarvita omakohtaista kokemusta. Tiedän vaikkapa, että planeetallamme sijaitsee sellainen maa kuin Australia, vaikka en ole siellä koskaan käynytkään.
- S@r@
HIENOA!
KIVA KATSOA KUN SUOMALAINEN PÄRJÄÄ
MAAILMALLA! :) - Rootbeer
Kuka hän on ?
- Miesvaan....
Miehen näkökulmasta tavallinen tallaaja
- Toinen uros
Suurin osa suomalaisista on häntä kauniimpia. Baarissa en menisi edes juttelemaan, sen verran on minullakin tasovaatimuksia. Ihan hävettää suomalaisten puolesta, kun tuollaista esitellään maailmalla suomalaisen "lookin" edustajana. Tulee mieleen se aasialaisen näköinen malli Ninja, jota ranskassa pidettiin osoituksena suomalaisten mongoliperimästä - vaikka hänen piirteensä ovat muualta peräisin.
- kuvassa nyt
Toinen uros kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista on häntä kauniimpia. Baarissa en menisi edes juttelemaan, sen verran on minullakin tasovaatimuksia. Ihan hävettää suomalaisten puolesta, kun tuollaista esitellään maailmalla suomalaisen "lookin" edustajana. Tulee mieleen se aasialaisen näköinen malli Ninja, jota ranskassa pidettiin osoituksena suomalaisten mongoliperimästä - vaikka hänen piirteensä ovat muualta peräisin.
sattuu olemaan tuommonen look, kyllä suvi on kaunis tyttö
http://supermodels.nl/ModelPics/suvikoponen/29.jpg
http://supermodels.nl/ModelPics/suvikoponen/15.jpg - ........................
kuvassa nyt kirjoitti:
sattuu olemaan tuommonen look, kyllä suvi on kaunis tyttö
http://supermodels.nl/ModelPics/suvikoponen/29.jpg
http://supermodels.nl/ModelPics/suvikoponen/15.jpgtässä tosi kaunis kasvokuva
http://www.style.com/slideshows/fashionshows/S2008RTW/KLAGERFELD/BACKSTAGE/00320m.jpg - ei tarkoita
........................ kirjoitti:
tässä tosi kaunis kasvokuva
http://www.style.com/slideshows/fashionshows/S2008RTW/KLAGERFELD/BACKSTAGE/00320m.jpgsamaa asiaa kun että on kaunis
- hyvä on
........................ kirjoitti:
tässä tosi kaunis kasvokuva
http://www.style.com/slideshows/fashionshows/S2008RTW/KLAGERFELD/BACKSTAGE/00320m.jpgMyönnän, tein makuarvioni aivan liian vähällä aineistolla- yhden kuvan perusteella. Noissa esittämissänne kuvissa hän on kyllä paljon nätimpi. Mutta edelläänkään hän ei ole häikäisevän kaunis, sellainen klassinen kaunotar, jonka piirteet koskettavat syvälle sieluun ja pakottavat katsomaan uudestaan ja uudestaan. Iho on hyvä ja piirteet säännölliset, mutta ei se riitä. En edelleenkään ymmärrä, mitä "mallimaailma" hänessä näkee. Olen itse seurustellut "ihan tavallisen" näköisten nuorten naisten kanssa, jotka ovat takuulla ilman meikkiä ja yhtään laittautumatta kasvoiltaan kauniimpia kuin hän parhaimmissakaan kuvissa. Baarissa näkee kauniimpia joka kerta. Makunsa kullakin, mutta miesten naismaku on aika yleismaailmallinen, eikä minun makuni siitä huomattavasti poikkea.
- olla kaunis
hyvä on kirjoitti:
Myönnän, tein makuarvioni aivan liian vähällä aineistolla- yhden kuvan perusteella. Noissa esittämissänne kuvissa hän on kyllä paljon nätimpi. Mutta edelläänkään hän ei ole häikäisevän kaunis, sellainen klassinen kaunotar, jonka piirteet koskettavat syvälle sieluun ja pakottavat katsomaan uudestaan ja uudestaan. Iho on hyvä ja piirteet säännölliset, mutta ei se riitä. En edelleenkään ymmärrä, mitä "mallimaailma" hänessä näkee. Olen itse seurustellut "ihan tavallisen" näköisten nuorten naisten kanssa, jotka ovat takuulla ilman meikkiä ja yhtään laittautumatta kasvoiltaan kauniimpia kuin hän parhaimmissakaan kuvissa. Baarissa näkee kauniimpia joka kerta. Makunsa kullakin, mutta miesten naismaku on aika yleismaailmallinen, eikä minun makuni siitä huomattavasti poikkea.
Mallimaailma hakee persoonallisia kasvoja ja hyvää vartaloa vaatteiden esittelyyn (=pitkä ja laiha). Ei ole tarkoituskaan olla kaunotar, kaunottarille on missikisat. Ainakin näytösmalleista ajattelisin näin, asia saattaa olla hieman eri kosmetiikkamalleilla.
Suvista pidetään siksi, että hänen kasvonsa ovat muuntautumiskykyiset ja vaatteet näyttävät hyvältä pitkän ja hoikan vartalon verhona. - onkin eriasia
olla kaunis kirjoitti:
Mallimaailma hakee persoonallisia kasvoja ja hyvää vartaloa vaatteiden esittelyyn (=pitkä ja laiha). Ei ole tarkoituskaan olla kaunotar, kaunottarille on missikisat. Ainakin näytösmalleista ajattelisin näin, asia saattaa olla hieman eri kosmetiikkamalleilla.
Suvista pidetään siksi, että hänen kasvonsa ovat muuntautumiskykyiset ja vaatteet näyttävät hyvältä pitkän ja hoikan vartalon verhona.Juurikin näin. Mallin pitää olla persoonallisen ja muuntaumiskykyisen näköinen, ei välttämättä maailmanluokan kaunotar. Missikisat on sitten eri juttu jossa kilpaillaankin kauneudella. Katsokaas Jenkkien huippumalli haussa ja ei siellä kauniita ole oikeastaan kukaan. Persoonallisen näköisiä ja muuntautumiskykyisiä niin kyllä.
- minä vain
Hienoa että Suvi pärjää maailmalla. Uskon vahvasti että tämä "tavallinen" tyttö tulee menemään vielä pitkälle.
Tämä on minun mielipiteeni miksi Suvi pärjää... Hyvät mittasuhteet, persoonalliset silmät, kaunis leuan nenän suun ja poskipäiden alue, kaunispiirteiset hartiat & kaulan seutu, hyvä luusto, näyttävä pituus, pitkät näyttävät jalat ja sääret, lavakarisma, muuntautumiskykyisyys, ja etenkin VAHVA AMMATTITAITO, sekä tietenkin nöyrä luonne tehdä kovaa työtä.
Suomalaisten kauneusihanne tahtoo usein rajoittua missikisoihin, ja postimyyntikuvastoihin. Lisäksi on hyvä muistaa, että ei riitä että malli on vain kaunis. Kauneus on noissa bisneksissä VAIN apuväline. Kaikki se loppu on kovaa työtä. Työtä mihin monen luonne ei riitä. Lisäksi se mikä "meidän mielestä" näyttää tavalliselta, saattaa ulkomaalaisen mielestä näyttää eksoottiselta. Olemmehan kuitenkin kansoittain kaikki hieman erinäköisiä... - voevoevoe
hyvä on kirjoitti:
Myönnän, tein makuarvioni aivan liian vähällä aineistolla- yhden kuvan perusteella. Noissa esittämissänne kuvissa hän on kyllä paljon nätimpi. Mutta edelläänkään hän ei ole häikäisevän kaunis, sellainen klassinen kaunotar, jonka piirteet koskettavat syvälle sieluun ja pakottavat katsomaan uudestaan ja uudestaan. Iho on hyvä ja piirteet säännölliset, mutta ei se riitä. En edelleenkään ymmärrä, mitä "mallimaailma" hänessä näkee. Olen itse seurustellut "ihan tavallisen" näköisten nuorten naisten kanssa, jotka ovat takuulla ilman meikkiä ja yhtään laittautumatta kasvoiltaan kauniimpia kuin hän parhaimmissakaan kuvissa. Baarissa näkee kauniimpia joka kerta. Makunsa kullakin, mutta miesten naismaku on aika yleismaailmallinen, eikä minun makuni siitä huomattavasti poikkea.
Oma ukko vänkää samaa. Eihän toi oo ees nätti!
Mallit ja missit erikseen ja finkeroossit muut wannabeet. - .....
minä vain kirjoitti:
Hienoa että Suvi pärjää maailmalla. Uskon vahvasti että tämä "tavallinen" tyttö tulee menemään vielä pitkälle.
Tämä on minun mielipiteeni miksi Suvi pärjää... Hyvät mittasuhteet, persoonalliset silmät, kaunis leuan nenän suun ja poskipäiden alue, kaunispiirteiset hartiat & kaulan seutu, hyvä luusto, näyttävä pituus, pitkät näyttävät jalat ja sääret, lavakarisma, muuntautumiskykyisyys, ja etenkin VAHVA AMMATTITAITO, sekä tietenkin nöyrä luonne tehdä kovaa työtä.
Suomalaisten kauneusihanne tahtoo usein rajoittua missikisoihin, ja postimyyntikuvastoihin. Lisäksi on hyvä muistaa, että ei riitä että malli on vain kaunis. Kauneus on noissa bisneksissä VAIN apuväline. Kaikki se loppu on kovaa työtä. Työtä mihin monen luonne ei riitä. Lisäksi se mikä "meidän mielestä" näyttää tavalliselta, saattaa ulkomaalaisen mielestä näyttää eksoottiselta. Olemmehan kuitenkin kansoittain kaikki hieman erinäköisiä...Onkohan tuota suvin nenää leikattu? tossa yhdessä kuvassa näytti ihan siltä.
- xxxxx
minä vain kirjoitti:
Suomalaisten kauneusihanne tahtoo usein rajoittua missikisoihin, ja postimyyntikuvastoihin. Lisäksi on hyvä muistaa, että ei riitä että malli on vain kaunis. Kauneus on noissa bisneksissä VAIN apuväline. Kaikki se loppu on kovaa työtä. Työtä mihin monen luonne ei riitä. Lisäksi se mikä "meidän mielestä" näyttää tavalliselta, saattaa ulkomaalaisen mielestä näyttää eksoottiselta. Olemmehan kuitenkin kansoittain kaikki hieman erinäköisiä...Anttilan kuvastossa on pirun paljon kauniimpia naisia kuin nuo "huippumallit.
- pelkkä
olla kaunis kirjoitti:
Suvista pidetään siksi, että hänen kasvonsa ovat muuntautumiskykyiset ja vaatteet näyttävät hyvältä pitkän ja hoikan vartalon verhona.pitkä ja hoikka varsi todellakaan riitä. Sitä pitää myös osata käyttää! Vaate on kannettava näyttävästi. pitää kävellä ja liikkua oikein (mikä on yllättävän vaikeaa) Ulkopuolisena saattaisi luulla, että mikäs siinä on kävellessä. Mutta suuri osa malleista joutuu harjoittelemaan todella ennenkuin kävely sujuu.
- Olmiko
näkökulmastakin väritön kuin pystyynpaskottu lapamato.
- Stargazer
olla kaunis kirjoitti:
Suvista pidetään siksi, että hänen kasvonsa ovat muuntautumiskykyiset ja vaatteet näyttävät hyvältä pitkän ja hoikan vartalon verhona.Suvi on kyllä paljon kauniimpi kuin yksikään "barbi" ns. tusina naama jostain missikisoista, saan kylmiä väreitä pelkästään siitä väkisin väännetystä hymystä niin että poskessä väpättää... todella etovaa. Ehkä tässäkin pätee se "kauneus on katsojan silmissä" että kukin pitää kauniina eri asioita!
- Stargazer
Toinen uros kirjoitti:
Ninjalla ja Suvilla on yhtä paljon samaa näköä kuin esimerkiksi Martti Ahtisaarella ja Eija Vilpaksella. :D
- että,,,,
Olmiko kirjoitti:
näkökulmastakin väritön kuin pystyynpaskottu lapamato.
hänellä on tuossa kuvassa sellanen luukki, että hänet on puuteroitu värittömäksi, ja silmät jätetty meikkaamatta. tarkoituksella.
Saatais sustakin ihan yhtä väritön, kun tolleen meikattaisiin.
Mallit onkin siitä kivoja(ja rohkeita), että vaikka heidät meikataan joskus todella "rumiksi", ja he silti itsevarmoina kävelevät catwalkeilla. Se jos mikä on hyvännäköistä.
Joku typerä missi-tyttö alkaisi varmasti itkeä, jos hänet pantaisiin tuommoisessa meikissä ihmisten ilmoille. - tosissasi:D
hyvä on kirjoitti:
Vai näkee baareissa joka kerta melkein kauniita naisia:D Tuskin tarkoitat namakertoimia?Humalassahan kaikki näyttää kauniimmalta kun mitä todellisuudessa onkaan:) Mitähän kaunista on bile meikkien taakse piiloutuneissa ihan tavallisen näköisessä ellei rumissa naisissa ja onko se todella kaunista kun silmät harottaa humalan vaikutuksesta minne sattuu? meikillä saa todella ihmeitä aikaan mutta jos kauneudesta puhutaan niin eiköhän se ole luonnollinen kauneus mitä on ilo katsella.
- Toinen uros
tosissasi:D kirjoitti:
Vai näkee baareissa joka kerta melkein kauniita naisia:D Tuskin tarkoitat namakertoimia?Humalassahan kaikki näyttää kauniimmalta kun mitä todellisuudessa onkaan:) Mitähän kaunista on bile meikkien taakse piiloutuneissa ihan tavallisen näköisessä ellei rumissa naisissa ja onko se todella kaunista kun silmät harottaa humalan vaikutuksesta minne sattuu? meikillä saa todella ihmeitä aikaan mutta jos kauneudesta puhutaan niin eiköhän se ole luonnollinen kauneus mitä on ilo katsella.
Olen tosissani. Ei ole mitenkään erityisen häikäisevän kauniin näköinen, ei tosin rumakaan. Ei se, että sillä nyt on mallin titteli saa minun luonnollista kauneusvaistoani kääntymään mihinkään. Ei olisi ensimmäinen, jolle menen baarissa puhumaan.
- Toinen uros
Toinen uros kirjoitti:
Olen tosissani. Ei ole mitenkään erityisen häikäisevän kauniin näköinen, ei tosin rumakaan. Ei se, että sillä nyt on mallin titteli saa minun luonnollista kauneusvaistoani kääntymään mihinkään. Ei olisi ensimmäinen, jolle menen baarissa puhumaan.
Tarkoitin nimen omaan naamakerrointa.
- Toinen uros
Stargazer kirjoitti:
Ninjalla ja Suvilla on yhtä paljon samaa näköä kuin esimerkiksi Martti Ahtisaarella ja Eija Vilpaksella. :D
Eri näköiset, mutta minun kokemani häpeä kansani puolesta on samankaltainen. Oudon kuvan saavat suomalaisten ulkonäöstä. Kyllä sen Ninjan päihittäisi kauneudessa mummonikin :)
ja langan laiha, kaikki luut paistaa ,voi yrjö..
- kadeko?
Taidat olla vaan kateellinen, jos vaikka oma muijas on hieman... hmmm... ei niin laiha.
- luonnon valinta
kadeko? kirjoitti:
Taidat olla vaan kateellinen, jos vaikka oma muijas on hieman... hmmm... ei niin laiha.
se on ihan luonnon valinta etteivät miehet pidä noin laihoista naisista. Suvista ei ihan heti tule mieleen hyvä synnyttäjä ja jälkeläisten tuottaja.
- miehet---------
noin vähästä säikytte? teille varmaankin pitää olla sellanen söpösti hymyilevä barbinukke, kun säikähdätte heti jos naisella on ilmeessä vähän "munaa". Niinkuin malleilla yleensä on.
- Ukkojumal
miehet--------- kirjoitti:
noin vähästä säikytte? teille varmaankin pitää olla sellanen söpösti hymyilevä barbinukke, kun säikähdätte heti jos naisella on ilmeessä vähän "munaa". Niinkuin malleilla yleensä on.
Miestä kiihottavat ja viehättävät isot ja luottavaisen näköiset pyöreät silmät ja pehmeät, tasaiset, mutta kapeat ja sirot kasvot. Nenän taas on parempi olla terävä ja kapea, kuin mikään littana nysä tai nöpöttävä kärsä. Se on aivan luonnollista. Nämä piirteet kertovat nuoruudesta, luottavaisuudesta ja luotettavuudesta, siitä että nainen on vielä altis eikä maailman pilaama tai toisen viemä. Lisäksi klassiset, kirkas-katseiset ja terävänenäiset kasvot puhuttelevat jollain matemaattisella tavalla, ikään kuin maailman tai "jumalan" kielellä. Klassiset kasvot herättävät jaloimpia tuntemuksia, mitä näköaistimuksesta voi ylipäätään saada.
Ei luotaantyöntävä tai kuollut ilme miehiä kiinnosta, eikä tuollaiset paksut luiset kasvot joissa on esiintyöntyvät poskipäät.
- naurettavaa ...
Kyllä oli NIIIIIIIN NOUSSUT eräs neste päähän kun sunnuntaina Maikkarilta haastattelun katsoin EI todelllakaan ollut enää se UJO suvi joka mallikoulussa nähtiin !
- Maailma opettaa
...toisia ja toiset ei opi koskaan.
- Toisinaan täällä
luuletko on lähiön tyttö pyörittyään huippusuunnittelijoiden kuteissa huippulavoilla.
- heebo123
kuin "huippumallit" näyttävät seipäännielleiltä ruipeloilta heidän ei tarvitse pelätä seksuaalista ahdistelua: kukaan ei halua ilkeän näköistä akkaa ja vartaloissa ei ole mitään katsottavaa ja vaikka olisi alasti niin himokasta niistä ei saa irti millään. Odotan vain koska taas joku aliravittu malli delaa. Enkä tarkoita pelkästään Koposta vaan monia muitakin. RIP.
- Tiedän kyllä
Hyvä jos mua tai ketään muuta naista ei ahdistella. Malleilla on siinäkin suhteessa paras tilanne.
Ovat niin laihoja että satunnaiset heteromiehet eivät käy kiinni muotialalla kaikki miehet ovat homoja eivätkä käy siksi kiinni. - söpö missi
näköisiä akkoja..Siis selkeäpiirteisiä.Ainakin edestavat minun kauneusihannettani enemmän kuin missit,joiden näköisiä tyyppejä on yhdeksän kymmenestä.Mut onhan se aina pelottavaa kun nainen on persoonallinen.
Koponen ei mikään aliravittu.Malli-ihanne on kyllä hieman epäterveen laihuuden puolella,mutta ei siihen delaa.Anorektisen laiha on eri asia kuin hoikka tai laiha. - kyllä
söpö missi kirjoitti:
näköisiä akkoja..Siis selkeäpiirteisiä.Ainakin edestavat minun kauneusihannettani enemmän kuin missit,joiden näköisiä tyyppejä on yhdeksän kymmenestä.Mut onhan se aina pelottavaa kun nainen on persoonallinen.
Koponen ei mikään aliravittu.Malli-ihanne on kyllä hieman epäterveen laihuuden puolella,mutta ei siihen delaa.Anorektisen laiha on eri asia kuin hoikka tai laiha.tähän maailmaan mahtuu laihojakin ihmisiä. Mallit ovat minusta ihanan persoonallisia! Loppujen lopuksi on pieni osa malleista, jotka ovat näitä anorektikkoja.
Väitetään, että ihannoidaan laihuutta. Musta vaikuttaa, että on päinvastoin. Kukaan ei tunnu tykkäävän noista hoikista huippumalleista!
esim. tämän ketjun perusteella. - Toinen uros
kyllä kirjoitti:
tähän maailmaan mahtuu laihojakin ihmisiä. Mallit ovat minusta ihanan persoonallisia! Loppujen lopuksi on pieni osa malleista, jotka ovat näitä anorektikkoja.
Väitetään, että ihannoidaan laihuutta. Musta vaikuttaa, että on päinvastoin. Kukaan ei tunnu tykkäävän noista hoikista huippumalleista!
esim. tämän ketjun perusteella.Muotien ja mallien valitsijat yrittävät muokata ihmisten mielipiteitä sopivasta vartalosta ja ulkonäöstä milloin miksikin. Ainakin miesten mieleen ovat kuitenkin yleensä olleet klassiset piirteet. Niiden ihailu oi ole pelkkää antiikista periytynyttä kulttuuria, se on koodattu geeneihin ja osin perustunee jopa maailman matemaattisiin lakeihin, kuten eräs kirjoittaja tuossa ehdotti. Jo kreikkalaiset muinoin ymmärsivät klassisen kauneuden, äärimmilleen viedyn ihmiskauneuden, ja kyllä samat piirteet vain edelleen herättävät suurinta mielenkiintoa miehissä. Eivät näitä käsityksiä kovin helposti mitkään muodit tai mallit muuttele. Poikkeuksena ovat ehkä tissien ja pepun kokoa koskevat muodit, jotka ovat kyllä vaikuttaneet vahvasti ihanteisiin.
Klassisiin piirteisiin ei kuulu anorektinen laihuus, hoikkuus kylläkin. Tosin klassinen kaunotar voi olla uhkeampikin, kunhan ei liikalihava.
- hor69
Siinä on kyl yks maailman turhin ammatti kun mallin hommat...ja noi ovat vielä niin perhanan rumia, lautoja ja laihoja..en kyl muijakseni tollasta ottas,enkä mallia yleensäkään
- vai kateus?
Menkää te pekat ja antit sen anttilan kuvaston kanssa paskahuussiin ja ihailkaa sen antia siellä. Ette te puupäät muusta tajua . :D
- Pekka ja Antti
vai kateus? kirjoitti:
Menkää te pekat ja antit sen anttilan kuvaston kanssa paskahuussiin ja ihailkaa sen antia siellä. Ette te puupäät muusta tajua . :D
Kyllä me Pekat ja Antit mennään suljettuun tilaan mielummin Anttilan kuvaston kuin tämän "huippumallin" kanssa. Anttilan kuvastoissa on usein oikeesti hyvännäköisiä naisia, kauniita pohjoismaisia ihmisiä, sellaisia joista monissa maissa voidaan vain nähdä unia.
- mut tota
Pekka ja Antti kirjoitti:
Kyllä me Pekat ja Antit mennään suljettuun tilaan mielummin Anttilan kuvaston kuin tämän "huippumallin" kanssa. Anttilan kuvastoissa on usein oikeesti hyvännäköisiä naisia, kauniita pohjoismaisia ihmisiä, sellaisia joista monissa maissa voidaan vain nähdä unia.
etsä tajunnut vieläkään
- Pohjan-Akka
Näin on.
- minun
Makuuni, kaunis kasvoiltaa kyllä, mutta nykyajan mallit ovat vain niin saatanan riukuja että siitä on seksikyys kaukana. Pitäähän naisella muotoja olla, poronotähdet ovat oikeassa liha ja luu suhteessa.
- tahtoisin !!
haluaisin olla koponen!
harmittaa kun en mennyt sinne mallikouluun.. ajattelin kovasti mennä, mutta rohkeus ei riittänyt edes hakemaan.. ties vaikka oisinkin nyt koposen tilalla..huipulla. sen sijaan olen vanha, ruma ja lihava.. se siitä. - Sääli...
Mielummin olisin jauhelihana K-kaupan lihatiskillä kuin Lumikkina lasivitriinissä korppikotkien nokittavana.
Siis toi mallin ammatti on niin raadollinen kuin vaan voi vähänkin olla. Sääli, siinä menee taas nuori ja "viksun" oloinen nainen piloille - niin kävi aikoinaan Britneyllekin, kun heittäytyi raadoksi lehtimiesten armoille.- Stargazer
Jos olet sattumoisen perillä asioista, Suvi nimenomaan sanoi haastiksessa että "pysyttelee mahdollisimman paljon julkisuudesta poissa" eli Suvi kyllä on fiksu ja tietää mikä on hyväks ja mikä ei... Joten turhaa edes sanoa / verrata jotai britney - ääliötä Suviin!
- jeeps6745745
Stargazer kirjoitti:
Jos olet sattumoisen perillä asioista, Suvi nimenomaan sanoi haastiksessa että "pysyttelee mahdollisimman paljon julkisuudesta poissa" eli Suvi kyllä on fiksu ja tietää mikä on hyväks ja mikä ei... Joten turhaa edes sanoa / verrata jotai britney - ääliötä Suviin!
En ymmärrä miks suvi on malli. En kyllä ikinä ottais tytökaveriksi tai kattelis missään mainoksissa. Ihmeellinen maku muilla ihmisillä, mutta hyvä että se jotaki miellyttää :)
Onnea onnea - jos tiedät niin miten
Stargazer kirjoitti:
Niinhän se sanoi Britneykin.
No hyvä jos uskot, että Suvi selviää armottomalta julkisuusmylläkältä.
Kuten sanonta käy "Toivotaan parasta, pelätään pahinta". - trabant 601
fiksu likka Jolla on pitkä ura edessä..veikkaan että suvi koposesta puhutaan vielä 6 v päästäkin...olen 4v vanhempi kuin suvi mutta minusta suvi on todella kaunis nätti seksikäs ja sympaattinen.....
- ainasamajuttu
Mikähän siinä on että miehet kommentoivat heti mallien seksikkyyttä ja ulkomuotoa siltä kantilta mikä heidän silmilleen sopii? Ei ne mallit sitä työtä tee miesten takia vaan yleensä ne vaatteet ja muoti mitä he esittelevät, on tarkoittu naisille! Miehet voisivat siis kommentoida vaikka mielummin niitä miesmalleja...
- hullupussi
lehmä tai hevonen(pelkkä vertauskuva) olisi yhtä laiha niinkuin nuo huippumallit, ne olisi teurastettu aikoja sitten.
- Carnivora2008
Lihaasyövänä heteromiehenä minusta todellisella huippumallilla pitää olla myös kauniit kasvot eikä siis pelkästään riitä että on pitkä, hoikka ja omaa tietyt figuurit.
Jos neiti Koponen yltäisi edes lähellä vaikkapa Josie Maranin olemusta, niin silloin minunkin pääni saattaisi kääntyä. Tosin hänen ei ole pelkästään malli, vaan supermalli. Osaan kyllä esteetikkona myös arvostaa sitä arkipäivän naiskauneutta, jota näkee päivittäin kaupungilla liikkuessa.
http://josiemaran-world.com/ - ymmärtämättömiä
hullupussi kirjoitti:
lehmä tai hevonen(pelkkä vertauskuva) olisi yhtä laiha niinkuin nuo huippumallit, ne olisi teurastettu aikoja sitten.
täällä kovin arvostellaan suvin laihuutta ja epäsovinnaista kauneutta. arvostelun kohteena ei tulisi olla suvin kroppa,(joka on epäilemättä luonnostaan superhoikka, niin kuin monet ovat)tai ulkonäkö, jos halutaan arvostella mallimaailmaa, vaan nimenomaan suunnittelijat, valokuvaajat, koko organisaatio. kymmenet miljoonat ihmiset kuitenkin saavat leipänsä systeemistä nimeltä muoti, ja sitä huippumuotia on tapana esitellä erikoisen laihoilla ja erikoisen näköisillä naisilla. MAKE NO MISTAKE: tämä on tarkoitettu naisten silmien iloksi, kun kyseessä ovat naisten vaatteet. mieluummin niitä vaatteita katselen erikoisen näköisen, ja erityisellä tavalla meikatun naisen päällä kuin jonkun tusinamissin. ja mallina olo on pirun kovaa työtä.
ja onhan siinä se luxuryefekti. wow kuinka hienoa ja ihmeellistä, ihania editorialkuvia ja vaikka mitä supernovaa.
älkää nyt hyvät suomalaiset miehet himoissanne sekoittako huippumalliutta ja kotimaisia katalogeja. jokaiselle muotia rakastavalle naiselle se on suuri loukkaus.
- dipaadaa
Aika rankalla kädellä ihmiset ovat valmiita arvostelemaan ulkonäköön liittyviä asioita. Suurin osa kommenteista on todella aliarvoisia ja törkeitä. Jotenkin tuntuu hurjalta, että monilla näyttää kuitenkin olevan pokkaa heittää mielestäni hyvinkin loukkaavia kommentteja. Vai onko se vain tämä netti missä on helppo sanoa vai onko kauniiden ja hoikkien ihmisten kirous saada kaikki paska niskaansa, koska oikeasti lihaville ihmisille ei saa sanoa rumasti?! Keskustelun aihe taisi kuitenkin olla kyseisen nuoren naisen malliura ja kuinka pitkälle hän on siinä päässyt...
- Ei rek.
Rekisteröidyillä nimimerkeillä on valta poistaa koko hierarkia. Turhaan minäkin menin vastaamaan eräälle tyypille (perustelin mielestäni hyvin) ja nyt tuo tyyppi poisti koko ketjun. Olin hänen kanssaan eri mieltä ja kun hän ei kyennyt sanomaan vastaan, hän poisti kaikki vastaukset. Höö
- Fiksu1
Ihme sensuuri näillä palstoilla tosiaan. Munkin muutama asiallinen viesti on poistettu jostain kumman syystä, mutta heti perään saa lukea jotain tosi tökeröä ja ala-arvoista. Ketähän pellejä täällä on taustalla.
- ,,,,,,,,,,
Suvi on nätti tyttö, mutta vähän oudoksutti hänen kommenttinsa raha-asioista, kun hän sanoi, että vähemmälläkin pärjäisi tms...
Mallin ura voi olla hyvinkin lyhyt, verrattavissa esim. huippu-urheilijoihin. Rautaa on taottava silloin kun se on kuumaa, ettei tarvitse sitten myöhemmällä iällä mennä johonkin Siwan kassalle töihin...
Sadattuhannet eurot voivat nyt tuntua isoilta rahoilta, mutta eihän sillä summalla makseta kunnolla edes yhtä omakotitaloa..- eskarla
Vaikkei saa omakoti taloa miljoonalla, iso-
osa ihmisistä joutuu tekemään työtä ja pärjäilemään kymmeniä vuosia tuolla summalla
ja vähemmälläkin. Eli kyllä pärjää jos osaa
säästää ja pelata kortit oikein.
- Nimetön
kaikki mallit on mun mielestä tosi kuvottavia,
- hess
Kattelin sen sunnuntain ohjelman. Eihän toi Suvi oikein oo minkään näköinen mielestäni ns normaalisti. Mutta ilmeisesti siinä piilee yksi hänen vahvuuksistaan. Pystytään muokkaamaan meikeillä ja hiustyylillä tyyliin kuin tyyliin helposti.
Yllättävän fiksun kuvan antoi itsestään, tainnut pitää jalat maassa menestyksestä huolimatta. Toivottavasti menestys jatkuu mailmalla =) - ssff
siis ei oo todellakaan kaunis eikä nätti.. laiha ku olis joku tauti ja ei kasvoissa mitään ihmeellistä! ikääkin vissiin just 18v...teinityttö..ei niin lapsena vielä tajua mistään mitään..
- suvikoponen
En antaisi suomalaiselle medialle hetkeen enkä toiseen yhtään haastattelua. Suomalaiset ovat kateellista kansaa.
Hiukka vielä mallimaailmasta. Anttilan kuvaston tytöt painivat aivan eri sarjassa kuin mitä huippusuunnittelijoiden käyttämät mallit. Ei sitä muotia ja kauneutta mitä siellä tehdään ole tarkoitettu miesten silmien iloksi vaan muodin iloksi.
Hiukka vielä tienesteistä. Suvi Koponen on vasta 19v. ja vasta lyönyt itsensä läpi. Tienasi siis viime vuonna vanhaa rahaa 3 milliä. Jos hänen työtilanteensa on muotoutumassa sellaiseksi, kuin kerrottiin missä hän voi vaikuttaa mitä töitä ottaa vastaaan, merkitsee se sitä että hän on nousemassa kärkikastiin mikä tätä myötä vaikuttaa tuloihin.
Vielä rumuudesta. Monia mallityttöjä ei katukuvassa edes huomaa talvisäällä. He painelevat meikittä myssy päässä farkut jalassa kuvauspaikalle eli töihin siinä kuin muutkin. Sellanen kuvitelma upeista tyrabankseista kävelemässä coolisti kampin ostarilla on miesten ja lehtien fantasiaa.
Niinpä ne miehet jotka halajavat missien tai filmitähtien näköisiä nuoria naisia, kannattaisi tilata seiskalehti. Sieltä löytyy juuri niitä wannabe -malleja jotka kutsuvat itseään malleiksi eikä heillä ole edes sopparia minkään toimiston kanssa.
Suvi Koposen menestys on suurilta osin kiinni hyvästä emotoimistosta, hänen pitkäjännitteisyydestään, erittäin hyvästä vartalon mittasuhteista, kasvojen luustosta ylipäätään siitä tyypistä mitä haetaan ja siitä ettei hän antanut periksi kun oli ikävä kotiin.
Lykkyä tykö hänelle tulevaisuudessakin! =) - suvikoponen
suvikoponen kirjoitti:
En antaisi suomalaiselle medialle hetkeen enkä toiseen yhtään haastattelua. Suomalaiset ovat kateellista kansaa.
Hiukka vielä mallimaailmasta. Anttilan kuvaston tytöt painivat aivan eri sarjassa kuin mitä huippusuunnittelijoiden käyttämät mallit. Ei sitä muotia ja kauneutta mitä siellä tehdään ole tarkoitettu miesten silmien iloksi vaan muodin iloksi.
Hiukka vielä tienesteistä. Suvi Koponen on vasta 19v. ja vasta lyönyt itsensä läpi. Tienasi siis viime vuonna vanhaa rahaa 3 milliä. Jos hänen työtilanteensa on muotoutumassa sellaiseksi, kuin kerrottiin missä hän voi vaikuttaa mitä töitä ottaa vastaaan, merkitsee se sitä että hän on nousemassa kärkikastiin mikä tätä myötä vaikuttaa tuloihin.
Vielä rumuudesta. Monia mallityttöjä ei katukuvassa edes huomaa talvisäällä. He painelevat meikittä myssy päässä farkut jalassa kuvauspaikalle eli töihin siinä kuin muutkin. Sellanen kuvitelma upeista tyrabankseista kävelemässä coolisti kampin ostarilla on miesten ja lehtien fantasiaa.
Niinpä ne miehet jotka halajavat missien tai filmitähtien näköisiä nuoria naisia, kannattaisi tilata seiskalehti. Sieltä löytyy juuri niitä wannabe -malleja jotka kutsuvat itseään malleiksi eikä heillä ole edes sopparia minkään toimiston kanssa.
Suvi Koposen menestys on suurilta osin kiinni hyvästä emotoimistosta, hänen pitkäjännitteisyydestään, erittäin hyvästä vartalon mittasuhteista, kasvojen luustosta ylipäätään siitä tyypistä mitä haetaan ja siitä ettei hän antanut periksi kun oli ikävä kotiin.
Lykkyä tykö hänelle tulevaisuudessakin! =)Vielä tosta lukion keskeyttämisestä josta jotkut täällä narisi.
Ajattelisin että Suvi Koponen kuittaa uran päätyttyä aika hyvän summan rahaa. Samalla hän vuosien saatossa on maailmalla kultivoitunut tekemään siitä eteenpäin mitä vain ja jos ei, on ainakin varaa opiskella mitä vain.
Ihan kaikkien ei kannata jättää koulua kesken mutta tässä tapauksessa no doubt.
Mallimaailma on raaka, kyllä kyllä, mutta siellä on paljon hyvääkin. Ihan sama juttu missä duunissa vain.
Pitää vaan jalat maassa ja puskee duunia. Lopussa kiitos seisoo ellei jo sitä ennen. - suvikoponenfanclub
suvikoponen kirjoitti:
Vielä tosta lukion keskeyttämisestä josta jotkut täällä narisi.
Ajattelisin että Suvi Koponen kuittaa uran päätyttyä aika hyvän summan rahaa. Samalla hän vuosien saatossa on maailmalla kultivoitunut tekemään siitä eteenpäin mitä vain ja jos ei, on ainakin varaa opiskella mitä vain.
Ihan kaikkien ei kannata jättää koulua kesken mutta tässä tapauksessa no doubt.
Mallimaailma on raaka, kyllä kyllä, mutta siellä on paljon hyvääkin. Ihan sama juttu missä duunissa vain.
Pitää vaan jalat maassa ja puskee duunia. Lopussa kiitos seisoo ellei jo sitä ennen.Olisi ihanaa Jos mulla olisi suvi koposen Näköinen tyttöystävä ja naisystävä ja Kuka ties vaimokin < joka olisi supermalli tai sellainen
- tosiaan...
suvikoponenfanclub kirjoitti:
Olisi ihanaa Jos mulla olisi suvi koposen Näköinen tyttöystävä ja naisystävä ja Kuka ties vaimokin < joka olisi supermalli tai sellainen
Muija on miljonääri, mutta sen näköinen, ettei kukaan vastaantulija vilkaise kahdesti.
Tuossa on kyllä puolensa.
- Miss Piggy
Mallien ei tarvitse olla kauniita perinteisellä tavalla. Monestako missikisoissa menestyneestä on tullut huippumalli? Karita Tuomola on pärjännyt mallina hyvin vain Suomessa.
Kate Moss ei olisi menestynyt nuorempana missikisoissa. Mutta Katella ja Suvilla on yksi tärkeä ominaisuus: muuntautumiskyky. Heistä saa hyvinkin erillaisia kuvia. Lisäksi ovat pitkiä, laihoja ja linnunluisia. Mutta toivoisin Suville enemmän hymyä huuleen. - arvostelija
Enpä usko että tällä palstalla monikaan tuntee/tietää ja taitaa tuon muodinalan. Sehän on myös yksi taidemuoto. Ammattilaiset katsovat ihan eri perpektiivistä kuin tavikset. Että silleen!
- "Valokuvaaja"
Minäkin katselin ohjelman, koska katselin aikaisempaa ohjelmaa, kun Suvi valittiin. Olen aina ollut kova ottamaan valokuvia ja tuon kuvauksellisuuden huomasi jo Suvin kilpaillessa tällainen taviskin. Hienoa, että kaunis suomalainen nainen tulee kuuluisaksi muuallakin kuin miestenlehtien sivuilla! Järkevä ja fiksu nuori nainen.Hyvä Suvi!!!
- pieni ero
Hyvä, että jokukaan suomalainen malli menestyy maailmalla, mutta Suvi ei ole suurimpia mallilupauksia tuossa maailmassa, uskon, että Suvin pikku suosio ei kestä kovin kauaa koska Suvi on kumminki melko "tavis" noissa piireissä ja hänen näköisiään riittää paljon. Suvi ei siis ole kovin pitkään suosiossaan eikä edes aivan huipulle pääse koska ikävä kyllä kilpailu tuolla alalla rankkaa ja lisää malleja lappaa jatkuvalla syötöllä.
Ja pieni huomautus Suvi oli vain Portugalin Voguen kannessa joka ei ole sama kuin kansainvälinen Vogue. Suvissa ei ole sitä "jotain", että voisi saavuttaa todella suuren ja kestävän suosion ja huipulle pääsemisen. Toki Suvissa löytyy muuntatumiskykyä ja omaa ihanne mitat malleille, mutta niin on muissakin malleissa.
Suvin suosio kestää niinkauaa kuin on teini-ikäinen ikävä kyllä tämä on tosia asia.- sitä jotakin
Jaha. Täällä joku asiantuntija taas kirjoittelee, että puuttuu se jokin ja menestys on vähäistä ja pianhan se lakkaa.. Menestystä voi olla monen tasoista. Varmaan itsekin olet saavuttanut jotain menestystä jossakin asiassa omassa elämässäsi-kenties ihan kansainvälisestikin. Me täällä Suomessa voimme verrata menestystä ainakin siten, miten muut mallimme ovat maailmalla pärjänneet. Eikö tuo vertailu nostakin Suvia menestyneeksi?
Entä vertailu kansainvälisten malliohjelmien perusteella- hei taas Suvi nousee ylitse muiden-vau. Siis on menestynyt-vai kuinka? Entä rahallisesti-19 vuotias tienasi 500 000 euroa-niin kuinka moni suomalaisita saman ikäisitä tienasi saman verran. Taisi se Suvi menestyä tässäkin vertailussa. Niin varmaan löytyy vertailukohtia, joihin verraten menestys on paljon pienempää.
Tulevaisuudestahan me emme tiedä kukaan-menestymmeko mekään, mutta senhän aika näyttää.
Jos Suvilta puuttuu " se jokin" niin siihen mielipiteeseen sinulla on oikeus ja omat perustelusikin varmaan vakuuttavat sinut. Se on ok. Itse olen kuitenkin vakuuttanut siitä, että Suvissa nimenomaan on sitä jotain, koska:
- hän on esiintynyt jo yli 200:ssa huippunäytöksessä mallina ihan kaikkien huippusuunnittelijoiden luomuksissa, hänellä on ollut 250 sivua kuvia 20:ssä juuri noissa Pariisin, Usan ja Englannin ja Italian Vogueissa hiukan yli vuoden aikana. Lisäksi W,V,Numero lehdissä, jotka ovat Voguen kaltaisia huippulehtia sekä useissa muissa alan noteeratuissa lehdissä. Lisäksi useita huippumerkkien kampanjoita, kuten tiedät. Jos tytössä ei ole " sitä jotain" niin tämä kaikki asettaa nuo arvostetut muotisuunnittelijat, mallitoimistot, muotijulkaisut ja Suvia kehuneet ihmiset hyvin noloon asemaan. Em. perusteluihin viitaten uskon enemmän näihin muoti-ihmisiin, että Suvissa on" sitä jotain", mikä erottaa hänet tuosta suuresta mallien joukosta, joiden kaikkien työtä arvostan - ................
sitä jotakin kirjoitti:
Jaha. Täällä joku asiantuntija taas kirjoittelee, että puuttuu se jokin ja menestys on vähäistä ja pianhan se lakkaa.. Menestystä voi olla monen tasoista. Varmaan itsekin olet saavuttanut jotain menestystä jossakin asiassa omassa elämässäsi-kenties ihan kansainvälisestikin. Me täällä Suomessa voimme verrata menestystä ainakin siten, miten muut mallimme ovat maailmalla pärjänneet. Eikö tuo vertailu nostakin Suvia menestyneeksi?
Entä vertailu kansainvälisten malliohjelmien perusteella- hei taas Suvi nousee ylitse muiden-vau. Siis on menestynyt-vai kuinka? Entä rahallisesti-19 vuotias tienasi 500 000 euroa-niin kuinka moni suomalaisita saman ikäisitä tienasi saman verran. Taisi se Suvi menestyä tässäkin vertailussa. Niin varmaan löytyy vertailukohtia, joihin verraten menestys on paljon pienempää.
Tulevaisuudestahan me emme tiedä kukaan-menestymmeko mekään, mutta senhän aika näyttää.
Jos Suvilta puuttuu " se jokin" niin siihen mielipiteeseen sinulla on oikeus ja omat perustelusikin varmaan vakuuttavat sinut. Se on ok. Itse olen kuitenkin vakuuttanut siitä, että Suvissa nimenomaan on sitä jotain, koska:
- hän on esiintynyt jo yli 200:ssa huippunäytöksessä mallina ihan kaikkien huippusuunnittelijoiden luomuksissa, hänellä on ollut 250 sivua kuvia 20:ssä juuri noissa Pariisin, Usan ja Englannin ja Italian Vogueissa hiukan yli vuoden aikana. Lisäksi W,V,Numero lehdissä, jotka ovat Voguen kaltaisia huippulehtia sekä useissa muissa alan noteeratuissa lehdissä. Lisäksi useita huippumerkkien kampanjoita, kuten tiedät. Jos tytössä ei ole " sitä jotain" niin tämä kaikki asettaa nuo arvostetut muotisuunnittelijat, mallitoimistot, muotijulkaisut ja Suvia kehuneet ihmiset hyvin noloon asemaan. Em. perusteluihin viitaten uskon enemmän näihin muoti-ihmisiin, että Suvissa on" sitä jotain", mikä erottaa hänet tuosta suuresta mallien joukosta, joiden kaikkien työtä arvostanJuuri näin!
- janden
SUVI ON SUOMEN KAUNEIN MALLI!!
- Lopen kyllästynyt
No, eipä todellakaan voisi vähempää kiinnostaa, kenen pärstä jossain ulkomaan lehden kannessa on.
- Turha keskustella funktioan...
Viiteen ja puoleen miljoonaan suomalaiseen mahtuu useampikin, joille on tärkeää jauhaa jonkin julkimon asioita ja laiminlyödä seinän takana jo vuosia mädäntynyt naapuri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808