TÄLLÄ PALSTALLA ON HUONOT FIBAT.

Erilainen vanha

Ihan totta. alkaa oksettaa ihmisten yksisilmäisyys.

25

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkö tähren?

      mun maitokin happani viime kesänä?

      • että tälleen

        vie ajoissa meijeriin.


      • älä hassujas puhu
        että tälleen kirjoitti:

        vie ajoissa meijeriin.

        meiät on oikke pikän kaava mukka pastoroitu ja erelleen ollaan avios.
        Kova ukkosen ilman ja painostavan ilman ole kuullu happanuttavan kaik,mielt myöte.


      • eikä sun ..
        älä hassujas puhu kirjoitti:

        meiät on oikke pikän kaava mukka pastoroitu ja erelleen ollaan avios.
        Kova ukkosen ilman ja painostavan ilman ole kuullu happanuttavan kaik,mielt myöte.

        Eikä sun aidanseipäästä.


      • olikin
        eikä sun .. kirjoitti:

        Eikä sun aidanseipäästä.

        empä ymmärtänyt.


    • tuntuu

      olevan.

    • Pirre*

      kyklooppipalstako?

      • joo sano rengit

        ehkä johtuu siitä että olen niin eritavalla ajatteleva. elän ihan piruuttani


    • Fibat senkun paranoo, eli väki rumenee ja pidot paranee

      • Edustan sitä pitoja parantavaa väkeä!;)

        Mulla on koneessa sellainen ohjelma, jonka kautta luettu teksti saa aikaan hyvät fibat!

        Ihan aina ei tuu sitä käytettyä ja sitten oonkin ihan tavallinen pikkusielu.;(


      • yleensä ei
        emw34 kirjoitti:

        Edustan sitä pitoja parantavaa väkeä!;)

        Mulla on koneessa sellainen ohjelma, jonka kautta luettu teksti saa aikaan hyvät fibat!

        Ihan aina ei tuu sitä käytettyä ja sitten oonkin ihan tavallinen pikkusielu.;(

        ole mennyt ku linija-auto kun en oo huomannu viitata.


      • yleensä ei kirjoitti:

        ole mennyt ku linija-auto kun en oo huomannu viitata.

        mikä men ohi?

        Vai pitäiskö katkismusta mukaellen;mitä se on?


      • jota piteli korvallaan
        emw34 kirjoitti:

        mikä men ohi?

        Vai pitäiskö katkismusta mukaellen;mitä se on?

        kun korvasärky oli hirvee. Uskon Luojan puheeseen. onhan minulla silmä ja korvat. ajatuskin vielä jotenkin kulkee. pystyn analysoimaan asioita.


    • palstalla on

      tosi hienoja ihmisiä ja keskustelijoita. Sopu sijaa antaa ja sinä pikkuisen ylikärtty varmaan täällä eheydyt ja heliset kanssamme sulosointuja. Ei haittaa vaikka olemmekin pikkuisen ee-mollikuoro, sehän kertoo vain siitä että olemme yksilöitä. Turinoita pyttyyn ja fibraattorit roskikseen ;)

      • kun tunnen jo kirjoituksen

        tunteella. pukkaa tunnetta. karma ajaa takaa. gloriat himmenee. hiukset harvenee. väri niissä haalistuu.


      • lihava voin olla

        pahinta on se kun kääntyy kyljeltään selälleen joutuu kelaamaan reppuaan kauan ennenkuin on paikallaan.


    • Olla vanha

      Kun en ymmärrä,mitä fiba tarkoittaa.Kuka sitä(pals-
      taa) mieleisekseen saa.

      • omantunnontarkasti

        huonot väreilyt. todellakaan jokainen ihminen ei ole laulun arvoinen. ja päiviä vois antaa aika mota pois jos nyt oikein rehellisiä ollaan.


      • Mitä niistä
        omantunnontarkasti kirjoitti:

        huonot väreilyt. todellakaan jokainen ihminen ei ole laulun arvoinen. ja päiviä vois antaa aika mota pois jos nyt oikein rehellisiä ollaan.

        Päivistä,elettyä elämää.En ole ollut sellaisissa hautajaisissa,jossa ei ole veisattu
        eikä itketty,ja aika monissa olen ollut,kantamassakin.Kyllä ne silloin on laulun arvoisia kaikki.


    • olin mielestäni hirvi

      mikähän minä olin entisessä elämässäni ? minusta alkaa tuntua että olen olkipukki. vaihdan vuohi joka elää vaikka peltipurkeilla. pitäiköhän minunkin ilmoittautua sdp.n puh. joht. kilpaan. seuraajan valitsisin minä.

    • myöhäisherännäinen..

      Kaikki juntit on matkalla vanhalla bakulla rokkivestivaaleille. Istuen perunasäkkien päällä. Kolmen soinnun ja pallolaajennus miehiä kaikki. Tämän oli oivaltanut Hotakainen.

    • HTZA

      mutta kiva on huomata että kirjoitatte kuin minä.
      Mielenkiintoista.
      Olisiko oppi mennyt perille?

      • älä unta nää

        Oltko sinä harhainen? Minä todellakaan en edes jaksa lukea kaikkia sinun jankutuksia. Oleko terve vai mikä viiraa??


      • Vainoharhaisuudeksi sanotaan

        käy nyt hyvä mies pihalla kavelemäsä ja selvitä vitiä päätäs. Aloitat oman viestin samoilla sanoilla kun vastaat mun aloittamaani viestiketjuun. EIKÖ KILISE MIKÄÄN??


    • yksi lääke:

      mene pois. Ja pysy pois. Sinua ei täällä kukaan kaipaa.
      Terveisin nimim. Terve

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe