Milloin sait viimeiseksi??

Utelias kun olen

Kerro rehellisesti omilla sanoilla.

46

2189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meinaan mahtavan pusun ukoltani, vai meinasitkos jotain muuta tuolla saamisella. Saitkos ite ja jos sait niin mitä?

    • tunnustaa kun

      joku kotirouva saattaa lukea niin arvaa.

      • sais vielä härtslaakin

        Sain ja tuntu tosi hyvältä ninnkui aina kun saa.


      • häijyä että
        sais vielä härtslaakin kirjoitti:

        Sain ja tuntu tosi hyvältä ninnkui aina kun saa.

        tuntuu kuin varpaan kynnetkin lähtisi:)


    • Pirre*

      Mitä täällä maalimassa saa enää mitään..kaikki on ostettava, tai no, mainospostia s a i n.

      • kysyn vaan vaik ei sais

        kait nyt jottai sentää muutakin ku mainospostia. toiset on kuule sellasia että ne ei anna laatikkoonsa työntää edes mainospostia. Pirre.


    • pitää antaa ja saada.

      Aina ei edes huvittais, mutta kun vaimo pyytää jotain, on paree totella ja antaa mitä hän ikinä tahtoo.

      • viisas mies

        Mun mies änkyröi kaikessa vastaan ja harvoin tekee mun mieliksi mitään,mitä mä haluan!!

        Pääsis paljon helpommalla!


      • viisas mies kirjoitti:

        Mun mies änkyröi kaikessa vastaan ja harvoin tekee mun mieliksi mitään,mitä mä haluan!!

        Pääsis paljon helpommalla!

        minäkin tottelen.:))


    • kilpaillaan

      niinku viimekskii et antaa vaan olla.

      • mistä tuli?

        Kuka on kilpaillut ja mistä? Ei nää oo hiihtokilpailut. Voitelu pitää kyllä olla kohillaan.


    • täit puskasta

      minä otin eilen illalla.

      • täti puskasta

        otin eilen illalla kasvonaamion, en saanu, vaan itse piti tehdä. :)


      • sanottu
        täti puskasta kirjoitti:

        otin eilen illalla kasvonaamion, en saanu, vaan itse piti tehdä. :)

        mikä sanottu, ei olis sinustakaan uskonut minkälainen sexypeto sisälläs lymyää:)))


      • täti puskasta
        sanottu kirjoitti:

        mikä sanottu, ei olis sinustakaan uskonut minkälainen sexypeto sisälläs lymyää:)))

        just vaihdoin puhtaat lakanat sänkyymme, ja nyt ensin saunaan ja sitte naatitaan,,,,,,,,,,,,
        iltakaffeesta, ja sitte,,,,,,,,,
        telkun antimista, sitte,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        käyn aina välillä kuikkaan mitä tänne kuuluu,,,,
        ja sitten kiltisti nukkumaan,,,,,,,,,,pööö, ja sitten onkin kiva kuorsata raikkaalla tyynyllä.


    • Jumala rakastaa iloista antajaa....

    • liipas lähelt,oli jo sänkys valmiin ,vahinko vaa et vaimo ol kyläreissul.

      • ...hauskat...

        jutut...olispa kiva olla katsomassa teittin puuhia,sekin männyn kaato ja saunapeili yms....


      • ...hauskat... kirjoitti:

        jutut...olispa kiva olla katsomassa teittin puuhia,sekin männyn kaato ja saunapeili yms....

        kysele Turu torilt kyl ne neuvoo mis mää asun.


      • oot sie aika veitikka
        koti-kiusattu kirjoitti:

        kysele Turu torilt kyl ne neuvoo mis mää asun.

        SÄoot saanu kyllä koko Turkkuse ihan erilaiseen valoon. PILKETTÄ SILMÄKULMASSA, VÄLIIN KOKO VEITIKKA. oon niin riemastunu ja hymähtelen. toivon mukaan en räjähdä nauruun vika mestassa kun tulee mieleen sun jutut.


      • oot sie aika veitikka kirjoitti:

        SÄoot saanu kyllä koko Turkkuse ihan erilaiseen valoon. PILKETTÄ SILMÄKULMASSA, VÄLIIN KOKO VEITIKKA. oon niin riemastunu ja hymähtelen. toivon mukaan en räjähdä nauruun vika mestassa kun tulee mieleen sun jutut.

        jos tietäsit miten monta kertaa oon vaihtanut surun iloon.
        Nauru on ainut keino selvitä arjesta,kaik ei oo kultaa mikä kiiltää,turha kitinä masentaa kaikki muutkin.
        Ilo pintaan jne.


      • kiitos sinulle
        koti-kiusattu kirjoitti:

        jos tietäsit miten monta kertaa oon vaihtanut surun iloon.
        Nauru on ainut keino selvitä arjesta,kaik ei oo kultaa mikä kiiltää,turha kitinä masentaa kaikki muutkin.
        Ilo pintaan jne.

        oli niin tummat veet ja syvät varjot. ei oo kuolemaks ku iltaa kohti piristyy sanoo vanha viisaus.


      • ottaa
        koti-kiusattu kirjoitti:

        kysele Turu torilt kyl ne neuvoo mis mää asun.

        ..sahan mukaan...?


      • kotikiusattu
        ottaa kirjoitti:

        ..sahan mukaan...?

        hyvät kirveet mulla onki omast takaa,toisaalt mitä me sillä sahalla kaffe pöyräs tehrää?


    • ujo ja

      kainovieno nynny, että melkein aina saan viimeiseksi ;) mutta hyvää kannattaa odottaa p:

      • oikein!
        Ja totta, hyvää kannattaa odottaa ja tavoitella vaikkei aina onnistuiskaan!:)

        Sinä saat viimeiseksi ja sitähän aloituksessa kysyttiin.


      • jos sinä olisit muna

        ja minä olisin suna niin minä huutaisin jonon perältä että oon täällä minäkin. tönisin vaikkaa kassa tiskiä niin eiköhän matami huomais. huomais hyvikii että rahaa on tulossa.


    • namisuku

      ...ON kiva ajatella Romanttisexi=)
      AloitusMykySyksesikin:)

      Orkun Sain eilen illalla;)

      • yhentason puupää

        tässä ei ole mitään sellaista, eihän sellaista ookkaan. mitä marttakin sanois?


      • niin nehän ei lopeta
        yhentason puupää kirjoitti:

        tässä ei ole mitään sellaista, eihän sellaista ookkaan. mitä marttakin sanois?

        saavansa. saavat hamaan tappiin. ja se ken ei ooo antanu jää ilman. näin se menee kuin yöjuna.


      • namisuku
        yhentason puupää kirjoitti:

        tässä ei ole mitään sellaista, eihän sellaista ookkaan. mitä marttakin sanois?

        ...?;)


      • namisuku
        niin nehän ei lopeta kirjoitti:

        saavansa. saavat hamaan tappiin. ja se ken ei ooo antanu jää ilman. näin se menee kuin yöjuna.

        ...tämä elämä ON Antamista ja Saamista, joskus ottamistakin...heh


      • namisuku kirjoitti:

        ...?;)

        Iltaa vaan täältä pohojanmaalta!!
        "Elämältä kaiken sain" niinhän sitä lauluus lauletahan. Palijon oon saanu, mutta palijoosta on pitäny luopuakki. Ensin annetahan ja sitten otetahan pois, vierähän lupaa kysymättä, jätetähän yksin.
        Jätetähän yksin pitkäntien päähän, vuosien ja vuosikymmenten mittaasen tienpäähän. On ku justihin vasta eilen oliisin tämän polkuni aloottanu, siitä on kuitenkin jo kymmenenvuotta. Kymmenen pitkää vuotta, kyselemistä, miksi, miksi minulle, miksei muille. Elämäni vuodet, ei ne mitään anna lupaavat vaan.
        Parasta kaikista tänä päivänä työ ja Tiitu pikkuunen, niin ja tämä meirään koti.
        terv. välihin toivoton seppä ja aina toivorikas pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirän kotoa vaan.


      • henrii
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa vaan täältä pohojanmaalta!!
        "Elämältä kaiken sain" niinhän sitä lauluus lauletahan. Palijon oon saanu, mutta palijoosta on pitäny luopuakki. Ensin annetahan ja sitten otetahan pois, vierähän lupaa kysymättä, jätetähän yksin.
        Jätetähän yksin pitkäntien päähän, vuosien ja vuosikymmenten mittaasen tienpäähän. On ku justihin vasta eilen oliisin tämän polkuni aloottanu, siitä on kuitenkin jo kymmenenvuotta. Kymmenen pitkää vuotta, kyselemistä, miksi, miksi minulle, miksei muille. Elämäni vuodet, ei ne mitään anna lupaavat vaan.
        Parasta kaikista tänä päivänä työ ja Tiitu pikkuunen, niin ja tämä meirään koti.
        terv. välihin toivoton seppä ja aina toivorikas pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirän kotoa vaan.

        kaks päivää kun viimmeeksi, en kyllä kerro mitä.


      • seppäpohojanmaalta kirjoitti:

        Iltaa vaan täältä pohojanmaalta!!
        "Elämältä kaiken sain" niinhän sitä lauluus lauletahan. Palijon oon saanu, mutta palijoosta on pitäny luopuakki. Ensin annetahan ja sitten otetahan pois, vierähän lupaa kysymättä, jätetähän yksin.
        Jätetähän yksin pitkäntien päähän, vuosien ja vuosikymmenten mittaasen tienpäähän. On ku justihin vasta eilen oliisin tämän polkuni aloottanu, siitä on kuitenkin jo kymmenenvuotta. Kymmenen pitkää vuotta, kyselemistä, miksi, miksi minulle, miksei muille. Elämäni vuodet, ei ne mitään anna lupaavat vaan.
        Parasta kaikista tänä päivänä työ ja Tiitu pikkuunen, niin ja tämä meirään koti.
        terv. välihin toivoton seppä ja aina toivorikas pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirän kotoa vaan.

        toisaalt mä oon ymmärtäny et sulle olis emäntiä tulos pussilastillinen.
        Kunhan vaan veräjää vähän raotat,vai mitä naiset?


      • ottamaan ovelta.
        koti-kiusattu kirjoitti:

        toisaalt mä oon ymmärtäny et sulle olis emäntiä tulos pussilastillinen.
        Kunhan vaan veräjää vähän raotat,vai mitä naiset?

        pitää kaikkia suomen naisia vaan odotuksen kiimassa.


      • Vanhapoikamies
        koti-kiusattu kirjoitti:

        toisaalt mä oon ymmärtäny et sulle olis emäntiä tulos pussilastillinen.
        Kunhan vaan veräjää vähän raotat,vai mitä naiset?

        kovin kauan siitä kun viimeksi sain.
        Melkein yhtä kauan siitä kun en saanut - niin suuresta!
        Ei sitä kai enää koskaan saakaan. Vaikka harvoin olen ennenkään saanut...


      • hyvin surullista
        Vanhapoikamies kirjoitti:

        kovin kauan siitä kun viimeksi sain.
        Melkein yhtä kauan siitä kun en saanut - niin suuresta!
        Ei sitä kai enää koskaan saakaan. Vaikka harvoin olen ennenkään saanut...

        melkein kuin saimaan norpalla.


      • helisevä
        koti-kiusattu kirjoitti:

        toisaalt mä oon ymmärtäny et sulle olis emäntiä tulos pussilastillinen.
        Kunhan vaan veräjää vähän raotat,vai mitä naiset?

        jos seppää tarkootit...niin samaa oon ittekkin havaannu-tulioota olis kun seppä muistaas ettei ihimisen oo hyvä olla yksin.Tiitu pikkuunen on tärkiä,mutta puhella pitääs tuolla lämmöllä ihimiselle.Asiaan - en saamisista tiärä mitään -


      • namisuku
        namisuku kirjoitti:

        ...tämä elämä ON Antamista ja Saamista, joskus ottamistakin...heh

        ...Suoraan kysymykseen, Suora vastaus ja kaikki kavahtaa...mikä ON??
        Olemmehan Sexuaalisia Ihmisiä, olemmehan...?
        Me olemme aikuisia Ihmisiä ja Voimme Puhua asioista niiden oikeilla nimillä=D
        Haleja ja Pusuja Kaikille=D


      • Vanhapoikamies
        hyvin surullista kirjoitti:

        melkein kuin saimaan norpalla.

        viikset. Kasvatin minäkin kerran kokoparran. Ajoin pois, ei vaikuttanut saamiseen eikä saamattomuuteen mitään...
        Sukunsa viimeinen?


    • Yleensä en halua saada ensimmäiseksi enkä viimeiseksi. Yritän olla jossain heti ensimmäisten jälkeen seuraavissa.
      Aina se ei ole onnistunut, olen saanut vasta viimeiseksi.

      • voi voi onhan se näin

        olen ollut alla yllä ja tuolla täällä. joskus niin mutkalla että olen ihmetellyt miten olen saanut itseni suoraksi jälleen.


      • Postia
        voi voi onhan se näin kirjoitti:

        olen ollut alla yllä ja tuolla täällä. joskus niin mutkalla että olen ihmetellyt miten olen saanut itseni suoraksi jälleen.

        Tänäään sain viimeiseksi postia, koska asun viimeisessä asunnnossa posteljoonin kulkumatkalla.


    • ja heti perään

      Syksyllä 2005 juhannuksen tienoilla.

    • hetki sitten

      Sormella kokeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe