saako siirtoa heka vain yhteen kouluun, vai voiko hakea useampaan? Tuleeko silloin joku toivejärjestys??
siirtohaku
3
1587
Vastaukset
- gryjry
Kyllä kai sitä hakea saa kuinka moneen vaan ja erillinen hakemushan joka paikkaan joka tapauksessa on lähetettävä. Itse olen siirrolla vaihtanut koulua mutta hain vain yhteen paikkaan.
- siirtoa miettivä
Millaisilla syillä olette saaneet siirtohyväksynnät? Kuinka tarkasti syyt pitää eritellä? Itse harkitsen siirtoa toiseen AMK:hon, ja syyksi ajattelin laittaa vaan "muuttunut elämäntilanne", joka kuvaa parhaiten syytäni siirtoon. Vai pitääköhän eritellä syy tarkemmin?
Millainen siirtohaun aikataulu on? Onko siis tiettyä aikaa, milloin siirtohakemus pitää lähettää? En löytänyt amk:n sivuilta tarkempaa tietoa. - ,,,
siirtoa miettivä kirjoitti:
Millaisilla syillä olette saaneet siirtohyväksynnät? Kuinka tarkasti syyt pitää eritellä? Itse harkitsen siirtoa toiseen AMK:hon, ja syyksi ajattelin laittaa vaan "muuttunut elämäntilanne", joka kuvaa parhaiten syytäni siirtoon. Vai pitääköhän eritellä syy tarkemmin?
Millainen siirtohaun aikataulu on? Onko siis tiettyä aikaa, milloin siirtohakemus pitää lähettää? En löytänyt amk:n sivuilta tarkempaa tietoa."Onko siis tiettyä aikaa, milloin siirtohakemus pitää lähettää?"
Yleensä on, kannattaa kysellä suoraan oppilaitoksesta mikäli nettisivuilta ei löydy tarvittavaa tietoa. Monissa oppilaitoksissa siirtohaku on suunnilleen maaliskuussa mikäli meinaa syksyllä aloittaa, mukaan tarvitaan kaikenlaisia liitteitä kuten esim. pääsykokeiden tulokset (ei välttämättä kaikissa oppilaitoksissa) joten liitteiden haalimiseen voi mennä jonkin verran aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559