Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Wolf Quest

WOLFII

Onko mielestänne hyvä peli?

11

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oispa mulla WolfQuest!

      se on TOSI hyvä peli mut EN omista sitä! :( BYÄÄ!

      • Firemane

        ..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)

        Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä.


      • Schen

        Mä saan varmaa tänää Wolf Questin, kunhan iskä vaan latais sen. Kivaa. :3

        Mut kun sen lataa, niin onko se ihan kokonainen peli, vai pelkkä demo? Missä sitä demoa pelataan?


      • Susitytsy11
        Firemane kirjoitti:

        ..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)

        Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä.

        Onko joku vetäny sen pelin läpi???
        Mul on puoliso mut en tiiä miten pääsee seuraavalle tasolle.


    • KiraWolfGirl

      DEMOA EI ENÄÄ SAA MISTÄÄN.mutta 2 SAA!!SE ON IHANA!!!JA OLEN ITSE SEN PELANNUT JO LÄPI.KAIKKI PENNUT SELVISI!!::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • CD levy??????

      haluaisin tietää tarvitsenko kaupasta ostettavan CD levyn jotta voin pelata näin mielenkiintoista peliä? pliis vastatkaa

    • wolffeli

      Kysyn vaan semmoista juttua että. onko kellään tietoo mistä vois ladata wolf quest 2 sen mulla itsellä on wolf quest 2.5 Pliis pankaa tänne linkki jos on :)

    • Idioottisudenpentu

      Miten se susi nappaa kojootin :O Se on mun eka tehtävä (pelaan yksinpeliä).

      • Idioottisudenpentu

        Siis mitä näppäintä pitää painaa että tää saa sen kojootin kiinni? Hmm...


    • Apua täältä

      Jos tämä enää auttaa niin sen voi tappaa väli merkistä ku siihen kojootin,pupun tai hirven kohalle tulee punainen suden pää.

    • Äskenen

      Ja on tosi mahtava peli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe