Wolf Quest

WOLFII

Onko mielestänne hyvä peli?

11

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oispa mulla WolfQuest!

se on TOSI hyvä peli mut EN omista sitä! :( BYÄÄ!

• Firemane

..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)

Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä.

• Schen

Mä saan varmaa tänää Wolf Questin, kunhan iskä vaan latais sen. Kivaa. :3

Mut kun sen lataa, niin onko se ihan kokonainen peli, vai pelkkä demo? Missä sitä demoa pelataan?

• Susitytsy11
        Firemane kirjoitti:

..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)

Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä.

Onko joku vetäny sen pelin läpi???
        Mul on puoliso mut en tiiä miten pääsee seuraavalle tasolle.

• KiraWolfGirl

DEMOA EI ENÄÄ SAA MISTÄÄN.mutta 2 SAA!!SE ON IHANA!!!JA OLEN ITSE SEN PELANNUT JO LÄPI.KAIKKI PENNUT SELVISI!!::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• CD levy??????

haluaisin tietää tarvitsenko kaupasta ostettavan CD levyn jotta voin pelata näin mielenkiintoista peliä? pliis vastatkaa

• wolffeli

Kysyn vaan semmoista juttua että. onko kellään tietoo mistä vois ladata wolf quest 2 sen mulla itsellä on wolf quest 2.5 Pliis pankaa tänne linkki jos on :)

• Idioottisudenpentu

Miten se susi nappaa kojootin :O Se on mun eka tehtävä (pelaan yksinpeliä).

• Idioottisudenpentu

Siis mitä näppäintä pitää painaa että tää saa sen kojootin kiinni? Hmm...

• Apua täältä

Jos tämä enää auttaa niin sen voi tappaa väli merkistä ku siihen kojootin,pupun tai hirven kohalle tulee punainen suden pää.

• Äskenen

Ja on tosi mahtava peli!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      195
      954
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      752
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      672
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      562
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      14
      496
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      493
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      465
    10. Auto katolleen Huhtalantiellä

Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit
      Lapua
      11
      450
    Aihe