Onko mielestänne hyvä peli?
Wolf Quest
11
674
Vastaukset
- oispa mulla WolfQuest!
se on TOSI hyvä peli mut EN omista sitä! :( BYÄÄ!
- Firemane
..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)
Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä. - Schen
Mä saan varmaa tänää Wolf Questin, kunhan iskä vaan latais sen. Kivaa. :3
Mut kun sen lataa, niin onko se ihan kokonainen peli, vai pelkkä demo? Missä sitä demoa pelataan? - Susitytsy11
Firemane kirjoitti:
..osoitteesta http://www.wolfquest.org sen saat ladattua täysin ilmaiseksi, jos et tiennyt. :)
Hyvä peli, tosin loppuu melko lyhyeen, onneksi seuraava osa on tulossa jo tänä vuonna. Parhaiten pelistä saat irti, jos olet susi/koira ihmisiä, niinkuin minä.Onko joku vetäny sen pelin läpi???
Mul on puoliso mut en tiiä miten pääsee seuraavalle tasolle.
- KiraWolfGirl
DEMOA EI ENÄÄ SAA MISTÄÄN.mutta 2 SAA!!SE ON IHANA!!!JA OLEN ITSE SEN PELANNUT JO LÄPI.KAIKKI PENNUT SELVISI!!::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- CD levy??????
haluaisin tietää tarvitsenko kaupasta ostettavan CD levyn jotta voin pelata näin mielenkiintoista peliä? pliis vastatkaa
- wolffeli
Kysyn vaan semmoista juttua että. onko kellään tietoo mistä vois ladata wolf quest 2 sen mulla itsellä on wolf quest 2.5 Pliis pankaa tänne linkki jos on :)
- Idioottisudenpentu
Miten se susi nappaa kojootin :O Se on mun eka tehtävä (pelaan yksinpeliä).
- Idioottisudenpentu
Siis mitä näppäintä pitää painaa että tää saa sen kojootin kiinni? Hmm...
- Apua täältä
Jos tämä enää auttaa niin sen voi tappaa väli merkistä ku siihen kojootin,pupun tai hirven kohalle tulee punainen suden pää.
- Äskenen
Ja on tosi mahtava peli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962179
- 1291408
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291318- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371048- 89975
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56924- 122797
- 82786