kuinka monta vierasta maistraattiin saa tulla?ja onko sielä mahdollisuutta "taluttaa alttarille"?
ne ketkä ovat menneet maistraatissa naimisiin,kertoisitteko millaista se oli?ja olitteko itse jotain extraa siihen tehneet:)??
kesää odotellessa..
maistraatti
3
2858
Vastaukset
- oikeasta paikasta
Kannattaa kysäistä noita tila-asioita ja vierasmääriä siitä maistraatista, jossa olette menossa vihille. Käytännöt voivat vaihdella ja tilat olla erilaisia. Me menimme isossa kaupungissa, mutta sielläkin tarkoitukseen varattu tila oli sen verran pieni, ettei siinä kovin pitkään olisi "alttarille" taluteltu. Samalla kun kysyy tila-asiaa, selviää, millaisia "ekstroja" kyseinen maistraatti voi tai on halukas hyväksymään. Ihminen, jolta näitä asioita etukäteen puhelimessa kyseltiin, oli kovin avulias ja tiesi tietysti parhaiten sen oman paikkansa tavat.
- MiMMu
Juuh elikkäs, meillä on kokemusta maistraatti vihkimisestä:) Nopeahan se toimitus on kun mikä, kestää yhteensä noin muutaman minuutin, tuskin edes 5 minuuttia pidemään :-D Mutta kyllä siinä kerkes silti tunteet tulla pinnalle ja itketti ihan kamalasti! :) Meillä oli mukana maistraatissa ainoastaan kummankin äidit ja bestman/kaaso. Aika pieni huone se on,ei mahdu montaa ihmistä! Mitään extraa ei sinne tehty, mut sen saa koristella ja tuoda musiikkia jos tahtoo ( riippuu tietenkin paikkakunnasta, mitkä on säännöt). Seuraavana päivänä pidettiin ihan meidän näköinen rento/lämmin hääjuhla, oli hääpuvut vuokrattu ja kakut ym... Meillä tämä järjestely toimi! ONNEA HÄÄPARILLE, Toivotaan että hääpäivästänne tulee aurinkoinen ja lämmin:)
- -maijukkka-
JOs haluatte suuren määrän ihmisiä paikalle, kannattaa häät varmaan viettää muualla kuin maistraatissa. Tarkoitan siis, että tämän vihkijän saa pienellä summalla mukaan vihkimään vaikka puistossa, meren rannalla jne. Tällöin kaikki tädit ja kummin kaimat pääsevät osallistumaan ja itse tilaisuuteen voi järjestää musiikkia, runoja yms.
Näin säästytään kirkolliselta vihkimiseltä, mutta saadaan suuren juhlan tuntu :) Iloisia kesähäitä toivotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136487Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3655878Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam314370Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123615Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703577Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112816Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211955Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221816Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181634Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1951331