Geelikynnet???

??!!##¤¤

Onko kenelläkään kokemusta Krabin kauneushoitoloista, siis saako sieltä hyvät geelikynnet?? ja mihin hintaan. Täällä niistä saa maksaa noin 75 euroa ja en viitsisi ottaa niitä ennen reissua jos siellä saisi halvemmalla... entäs hiusten pidennykset, onko siitä kokemusta, tehdäänkö aitoihin vai kuituhiuksiin ja mikä hinta??? 282.2.08 lähtöä odotellen.

5

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla

Olin tammikuussa Krabilla ja laitatin akryylikynnet. Maksoivat n.50€. Aika vähän tekivät akryylikynsiä ja paikassa missä ne otin teki niitä vain paikan omistaja. Geelikynsiä näyttivät mainostavan useammissa paikoissa. Niiden hintoja en kysellyt.
      Ainakin täällä Suomessa ne ovat edukkaammat kuin akryyli.
      Kampaamo/kauneushoitola missä kynnet laitatin oli mielestäni siistein ja tyylikkäin. Liikkeen ulkopuolella oli valomainostaulu missä oli hinnat. Siellä tekivät myös hiustenpidennyksiä, hinnoista en tiedä. Useana iltana kun ohi kävelimme oli aina asiakkaita.
      Minäkin kävin varaamassa ajan edellisenä iltana, ettei tarvinnut jonottaa.

Paikan nimi ei jäänyt mieleen, mutta on aika lähellä S.K. Optikko liikettä, mutta kadun toisella puolella lähellä baarikatua.
      Liikkeeseen mennään portaat ja kengät jätetään ulos.

• timanttikynsi

Olin Krabilla 5-20. tammikuuta 2008 ja laitatin siellä geelikynnet. Hintahaitari oli valtava.
      Halvimmillaan löysin rantakadun varren liikkestä 400 bahtiin (n.8 € kuin citymarketin liimattavat tekokynnet) ja kalleimmillaan 1750 (n.30€) käsinmaalaus 350 (n.7€). Laitatin kalleimmassa liikkeessä, enkä ole katunut tippaakaan. Kynsistä tuli kauniimmat kuin minulle ikinä on Suomessa tehty ! Sain tingattua vain käsinmaalauksen kaupanpäälliseksi (oli tiukka "täti") Putiikin nimi oli Nails bar`s bie ja osoite 23/5 Front Aonang elikkä MacDonalsin tieltä vasempaan, SK-Optiikasta vielä ylöspäin. Kynnet ovat jo nyt lähteneet, mutta kuvia löytyy niin tekovaiheista kuin valmiista kynsistä. Voin lämpimästi suositella kyseistä paikkaa. Liike oli siisti yhden henkilön putiikki. Mukavaa matkaa .

• !!""##

Kiitos!!! Käynpä heti varaamassa sieltä ajan ja ei muuta kuin timantit kimaltaen Andamanmereen....

• nyt tyhmälle

mitä eroa on geelikynsillä ja akryylikynsillä? Ei ihan pysy mukana :)

• ¤¤geeli¤¤

Akryylikynsi kovempaa ainetta ja saattaa "töksähtäessä"lohjeta helpommin.Geeli pehmeämpää joten ei murru niin helposti.Akryylikynsiä ei huolleta niin monessa paikassa suomessa ja tulee kalliimmaksi.Ehdotan geelikynsiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      152
      2954
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      368
      2050
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1805
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1772
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe