Tyhmänä en nyt oikein tajua tätä juttua...
Aiemmin sähköposti toiminut ihan moitteettomasti, nyt ollut jo varmaan kuukauden tälläinen ongelma:
Mulla on soneran s-posti ja oon "siirtänyt" ne tulemaan outlook expressin kautta suoraan. Nyt viestit ei tuu perille vaan menee soneran omaan postiin, jota siis en käytä. Kun yritän kirjautua OE:iin niin tapahtuu seuraava:
Yhteys katkeaa (virhe) => Myös Nortonin (symantec) virustorjunta kohtaa virheen ja sulkee tuotteen
Aiemmin ollut sama ilman tuota virustorjunnan "sulkeutumista", mut se korjaantui itsestään. Silloin ilmeisesti oli vikaa Windowsin päivityksissä, että palomuuri ei päästänyt viestejä läpi. Nyt tuntuu ettei noita päivityksiäkään ole tullut pitkään aikaan... voiko vika olla taas siinä ja onko mitään ideaa miks se sulkee Nortonin???
En oo mikään tekniikan ihmelapsi eli selkokieliset ohjeet tervetulleita, tänks ;-)
Viestit ei tule Outlookiin...
... ja sulkee virustorjunna...
1
443
Vastaukset
- Soneran
Kautta tulevat postit menee Soneran omaan postilaatikkoon ja vasta sieltä voit ne sitten hakea jollakin postiohjelmalla.
Väärät asetukset postiohjelmassa OE, tai ohjelma on vaurioitunut. Myös palomuuri voi estää toiminnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606414- 1003312
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252656- 212258
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271801
- 251560
- 491442
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321408