Viisumi & lennot

Aasiaa

Keväällä olisi kuukauden keikka Filippiineille. Tarvitseeko kuukauden oleskeluun viisumia?
Mikä on yleensä edullinen, mutta järkevä lentovaihtoehto Helsingistä Manilaan?

8

2886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhon mahal

Viisumin tarvitse.

Filippiineillä voi Suomen kansalainen oleskella 21 päivää ilman viisumia. Viisumia voit hakea Tukholman suurlähetystössä tai paikan päällä (suosittelen Tukholmaa).

Toisaalta voit tehdä lomalennon halvalla Singaporeen tai Hong Kongiin ja tuut sitten takaisin?

Kokeile supersaveria, sieltä kautta olen saanut lennot yleensä 850 euroa. Tällöin lentoHelsinki-Frankfurt-HK-Manila/Cebu Tai sitten Suora lento Helsink- HK ja sieltä Manila/Cebu.

(tuossa olen usein sitten oleskellut joitakin päiviä Honkkarissa)

Sitten KLM:llä pääset Helsinki-Amsterdam-Manila (HK-Manila) hinta vaihtelee 800 - 1300 riippuen päivistä, vuodenajasta jne...

Itse olen lähdössä Kesäkuussa 4 kk Filippiineille asusteleen.

• Aasiaa

Kiitos vastauksesta!

• kummituseläin

Hae lennot ebookersin sivuilta ja katso miten itsellesi on sopivin aika, koska vaihtelevat paljon muun muassa vaihtoaikojen kanssa. minä maksoin nyt 1000e/menopaluu, mutta onkin turusta hesan kautta eteenpäin. Finski ja odotusta vain tunti joka pysäkillä, paitsi että viivyn hongkongissa päivän ja yön paluumatkalla.

• gangster-no-name

Sain 3 kk lipun vuoden 2008 vuoden alkuun E-bookersilta alle 700 Euroon,..Hki-Milan-Abu Dhabi-Manila,..pitkät osuudet Etihad airlines,.ei moitittavaa,.hyvät ruoat, lennot aikataulussa ja palvelu juomavalikoimineen hienoa,..kun vertaa Finskiin!

• suomeen
        gangster-no-name kirjoitti:

Sain 3 kk lipun vuoden 2008 vuoden alkuun E-bookersilta alle 700 Euroon,..Hki-Milan-Abu Dhabi-Manila,..pitkät osuudet Etihad airlines,.ei moitittavaa,.hyvät ruoat, lennot aikataulussa ja palvelu juomavalikoimineen hienoa,..kun vertaa Finskiin!

400 tarvittaessa...

• ei ryanairia
        gangster-no-name kirjoitti:

Kaikilla ei oo halua säästää muutamaa satasta kiertämällä koko lähi-itää 47tuntia, joku toinen voi arvostaa sitä että pääsee SUORAAN(lue) finskillä esim sinne honkajoelle....
        Näkökulma vain,,,

• Hieman lentomukavuutta
        ei ryanairia kirjoitti:

Kaikilla ei oo halua säästää muutamaa satasta kiertämällä koko lähi-itää 47tuntia, joku toinen voi arvostaa sitä että pääsee SUORAAN(lue) finskillä esim sinne honkajoelle....
        Näkökulma vain,,,

tuo 3 kuukauden lippu matkat H-K, Bangkok, Shanghai-Manila taitanee maksaa lähemmälle 1500€,.kannattakeekos maksaa 1. matkustustunnista 100€,.hölömöläisen hommoo! Itse lentänyt Etihadilla,.koneet uudenkarheita A 340 Airbusseja tahi Boeing 777,.ei tarttee lentää historiaan havinaan jääneillä MD-11.lla;)

• gangster-no-name
        ei ryanairia kirjoitti:

Näkökulma vain,,,

Kirjoittajalla on jokseenkin eriskummallinen näkökulma halpalentoyhtiöistä, United Arab Emirates Airways ei todellakan kuulu "Ryanair" kategoriaan, hienot uudet koneet sisustettu parhaimmilla materiaaleilla,.täydellä viihde-elektroniikalla, ruokavaihtoehtoja 3, kaikki limusta konjakkiin "Complimentary", baari auki koko lennon, huippuystävällinen kansainvälinen miehistö ja kattavat lentokenttä lounge-palvelut, ja mausteena pohjalla,.edulliset hinnat! Ei pääse Finnair lähellekkään heidän laatu/palvelutasoa. Lisäksi Abu Dhabi, edullinen lentökenttä shoppailla. Kannattanee kokeilla jos Honkajoelle lentänyt ei Finnairia kummemmalla lentöyhtiöllä ole matkustanut!

http://www.etihadairways.com/etihadairways/gatewaypage.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3115
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1107
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      69
      955
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      167
      877
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      850
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe