Dubliniin huhtikuun lopulla

Kivaa101

Hotelli läheltä keskustaa hakusessa-vinkkejä hinta/laatu kohdallaan yöpymispaikoista otetaan vastaan. Kertokaa myös mikä on must Dublinissa ja hyvistä ruokapaikoista ollaan aina kiinnostuneita.

4

1457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dublinissa

      Itse olin viime vuonna Hotelli Arlingtonissa, joka sijaitsee ihan keskustassa, sillan toisella puolella on Temple Barin alue.

      http://www.booking.com/hotel/ie/arlington.html?aid=311544

      Jos edullisempaa majoitusta etsit, niin tutustumisen arvoinen on myös vuoden 2007 parhaana hostellina siisteydestä ja turvallisuudesta palkittu Barnacles Temple Bar House

      http://www.reservations.bookhostels.com/lennalomalle.com/hostel.php/HostelNumber.112

      Tästä ei vielä ole omakohtaista kokemusta, mutta olen menossa sinne touko-kesäkuun vaihteessa.

      • Dub hub

        Pubiruoka on must. Kokeilkaa O'Neill'sin carvery lunchia.


    • HeidiN

      Olin viime heinäkuussa viikon verran Fitzsimons hotellissa Temple barissa ja tykkäsin kovasti. Hotellista oli lyhyt matka joka paikkaan ja aamupala oli mahtava. Eikä hintakaan mikään ihan kamala ollut.. viikko makso kolmelta hengeltä 500 euroa.

      Meteli tosin oli yöllä välillä kova, koska hotellissa oli neljä kerroksinen yökerho ja viereinen katu ei hiljentynyt missään vaiheessa vuorokautta.

      • kuulla

        ...että on kiva hotelli, kun olen sinne majoittumassa kolmen viikon päästä! Biletysmeiningillä ollaan reissuun lähdössä ja siksipä juuri tuohon hotelliin päädyttiinkin. Viime kerralla Dublinissa tuli katsottua "kaikki" nähtävyydet, nyt saa riittää eläintarha ja sään salliessa päiväretki Howthiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe