onko väliä montako?

undua

ajattelin ottaa kolme undulaattia, vai pitäisikö aina olla pareja? tulevatko keskenään toimeen, vai onko kolmas pyörä liikaa?

3

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

      Undut ovat kyllä yleensä sopuisia ja seuraa rakastavia, mutta tuo kolme on juuri se määrä joka todennäköisimmin aiheuttaa ongelmia ja tappeluita, koska tosiaan joku on väistämättä aina se yksinäinen kolmas pyörä joka sitten yrittää vokotella itselleen kaveria siitä pariskunnasta. Jos kaikki linnut ovat samaa sukupuolta ja luonteeltaan sopuisia, saattaisi ehkä onnistua, mutta etenkin jos triossa on sekä tyttöjä että poikia niin aika todennäköisesti on rähinää tiedossa ennemmin tai myöhemmin.

      Eli jos undulaatteja on vain muutama on niitä hyvä olla parillinen määrä ja mieluiten ihan pariskuntia tai sitten kaikki samaa sukupuolta (esim yksi koiras ja kolme naarasta tai päinvastoin ei edelleenkään ole kovin toimiva yhdistelmä). Isommassa parvessa sitten ei enää ole niin väliä montako on ja mitäkin sukupuolta kun se huomio ja touhuilu ja mahdolliset nahinatkin jakautuu useamman kaverin kesken eikä yleensä ihan verisiä tappeluita synny.

      • undufaniiiiiiiiiiiiiiiii

        Saattaa tulla toimeen mutta jos otat yhen tytön ja kaksi urosta yksi uros saattaa tulla yksinäiseksi tai se saattaa alkaa tapella toisen uroksen kanssa naaraasta, näin meillä kävi mutta onneksi on nyt 8undulaattii :) että kannattaisi ottaa 3urosta, tai sitten 2naarasta ja 1uros,, koska en usko että naaraat sentää tappelee uroksesta :DD


      • -M-
        undufaniiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        Saattaa tulla toimeen mutta jos otat yhen tytön ja kaksi urosta yksi uros saattaa tulla yksinäiseksi tai se saattaa alkaa tapella toisen uroksen kanssa naaraasta, näin meillä kävi mutta onneksi on nyt 8undulaattii :) että kannattaisi ottaa 3urosta, tai sitten 2naarasta ja 1uros,, koska en usko että naaraat sentää tappelee uroksesta :DD

        Kyllä ne naaraat tappelee ihan yhtä lailla ja joskus pahemminkin kuin koiraat jos tarvetta on.

        Itselläni oli muinoin vähän aikaa kolme naarasta ja yksi koiras (yksi koiraana ostettu kakara kasvoikin tyttöseksi) ja kyllä siinä välillä aika ärhäkästi otettiin yhteen herran suosiosta kilpaillessa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe