Meillä on 2006 Micra kakkosautona ja huomasin että huoltoväli on 15000 ja vuosi. Muissa merkeissä on nykyään ainakin 20 000 tai vuosi. Onko tuo Micra niin vanhaa tekniikkaa että ei pääse 20 000. Lisäksi tuo kilometri ja aikahuolto ärsyttää kun ei mene tasan, vähän rahastuksen makua. Uuden auton huoltoväliä ei mainittu teknisissä tiedoissa.
Micran huolto
ärsyttää
1
4636
Vastaukset
- rahastuksen makuhan
on itsestä kiinni.
Minulla litrainen Micra vm.2000 jolla olen ajellut
jo runsaat 180 000 km.
Ihan ilman murheita, auto toimii lähes kuin
uutena, vähän kiveniskemiä on keulaan tullut.
Huollan autoni itse.
En ole edes mainitsemaasi huoltokirjaa avannut,
ihan turhaa tietoa vanhalle konkarille.
Öljyt suodattimineen olen vaihtanut 20-30 tkm:n
välein milloin on kaunis ilma ollut hommaa tehdä.
Kyllä omaakin harkintaa saa ja voi käyttää.
Ja huomaa ettei autossasi ole jakohihnaa, ei
ole sentään sen vaihto-ongelmaa, Nissan teki
mihen työn kun palasi kunnon ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827