Meillä on 2006 Micra kakkosautona ja huomasin että huoltoväli on 15000 ja vuosi. Muissa merkeissä on nykyään ainakin 20 000 tai vuosi. Onko tuo Micra niin vanhaa tekniikkaa että ei pääse 20 000. Lisäksi tuo kilometri ja aikahuolto ärsyttää kun ei mene tasan, vähän rahastuksen makua. Uuden auton huoltoväliä ei mainittu teknisissä tiedoissa.
Micran huolto
ärsyttää
1
4503
Vastaukset
- rahastuksen makuhan
on itsestä kiinni.
Minulla litrainen Micra vm.2000 jolla olen ajellut
jo runsaat 180 000 km.
Ihan ilman murheita, auto toimii lähes kuin
uutena, vähän kiveniskemiä on keulaan tullut.
Huollan autoni itse.
En ole edes mainitsemaasi huoltokirjaa avannut,
ihan turhaa tietoa vanhalle konkarille.
Öljyt suodattimineen olen vaihtanut 20-30 tkm:n
välein milloin on kaunis ilma ollut hommaa tehdä.
Kyllä omaakin harkintaa saa ja voi käyttää.
Ja huomaa ettei autossasi ole jakohihnaa, ei
ole sentään sen vaihto-ongelmaa, Nissan teki
mihen työn kun palasi kunnon ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127