Meillä on 2006 Micra kakkosautona ja huomasin että huoltoväli on 15000 ja vuosi. Muissa merkeissä on nykyään ainakin 20 000 tai vuosi. Onko tuo Micra niin vanhaa tekniikkaa että ei pääse 20 000. Lisäksi tuo kilometri ja aikahuolto ärsyttää kun ei mene tasan, vähän rahastuksen makua. Uuden auton huoltoväliä ei mainittu teknisissä tiedoissa.
Micran huolto
ärsyttää
1
4463
Vastaukset
- rahastuksen makuhan
on itsestä kiinni.
Minulla litrainen Micra vm.2000 jolla olen ajellut
jo runsaat 180 000 km.
Ihan ilman murheita, auto toimii lähes kuin
uutena, vähän kiveniskemiä on keulaan tullut.
Huollan autoni itse.
En ole edes mainitsemaasi huoltokirjaa avannut,
ihan turhaa tietoa vanhalle konkarille.
Öljyt suodattimineen olen vaihtanut 20-30 tkm:n
välein milloin on kaunis ilma ollut hommaa tehdä.
Kyllä omaakin harkintaa saa ja voi käyttää.
Ja huomaa ettei autossasi ole jakohihnaa, ei
ole sentään sen vaihto-ongelmaa, Nissan teki
mihen työn kun palasi kunnon ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882