Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

istanbulin lentokentän kartta

lan lan

Hei! mä oon lähössä 7.3 Istanbuliin ja siitä sit lennän Adanaan.ajattelin kysäistä että mistä saisi Isatanbulin lentokentän kartan.En ole kokskaan ollut ulkomailla ja nyt pitää vielä yksinkin lähteä.olisi mukavaa jos saisin sen kartan.
kun saavun Istanbuliin niin saanko mennä heti suoraan lähtöselvitykseen vai kuulutetaanko sielä minkä lennon vuoro on mennä lähtöselvitykseen?
sitten kun on paluu päivä suomeen niin mistä löytää taas kansainvälisen lennot paikan?se on kyllä tärkeä tietää!
olen tosi kiitollinen jos joku osaisi kertoa.

6

4231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ressukkaa

      Mitä ihmettä sinä kartalla teet kun et edes tässä vaiheessa tiedä miltä portilta se jatkolento siellä lähtee??

      Ensinnäkin sinulle selviää jo Suomessa (?), selvitetäänkö sinut suoraan määräpäähän. Virkailija sanoo ja siinä tapauksessa saat 2 boarding passia. Näin yleensä on. Silloin et mene mihinkään lähtöselvitykseen Istanbulissa vaan katsot monitorista missä jatkolennon portti on. Seuraa opasteita ja kas, sieltähän se löytyy. Jos joutuisit menemään lähtöselvitykseen erikseen, sinun pitää hakea matkatavara ja katsoa sitten missä jatkolennon lähtöselvitys tapahtuu ja koska. Aivan kuin Helsinki-Vantaalla, ei ole mitään ihmeellistä.

      Takaisintullessa sama homma mutta käännetyssä järjestyksessä. Ei vaikeaa.

      • lan lan

        no kiitosta vaan.
        mutta olet varmaan itse matkustellut paljon ja tiedät "kaikesta kaiken" niin se on hyvä sanoa.
        mutta kun en ole itse viroa kauempana ollut ja nyt yllättäen yksin pitää maailmalle lähteä niin tottakai sitä herää kysymyksiä ja jännitystä päällensä.
        kiitosta vaan.


    • moimoi999

      lennät luultavasti turkish airlinesilla??
      ne yleensä tekee molemmat selvitykset jo helsingissä.
      ja istanbulin kenttä on todella helppo osata.pienehkö kävelymatka on kyllä kotimaan terminaali mut ei siis mitää kilometrejä :)
      itse olin just kans tossa vuodenvaihteessa adanas.
      ja muistan ku ekan kerran sinne jouduin menee pelotti niin paljon. mut varmasti selviit ihan hyvin joten älä huoli. opasteet on kaikkialla tosi selvät ja helppo kulkea sinne vaan.
      ja nauti adanasta aivan mahtava kaupunki

    • Mie olen ollu siellä
    • Utopiaako?

      Tyhmä kysymys
      Onko Istanbulista jatkolentoja Pohjois-Kyprokselle Ercanin kentälle?
      Olisin kiitollinen pienestäkin vihjeestä

      • Mistä lähdet?

        Tutki lentoyhtiöt. Www.thy.com, www.atlasjet.com, www.onurair.com, www.pgs.com.tr,

        Jos Thy lentää sinne niin helpoin on ottaa suoraan lento sinne samalta yhtiöltä. Myös Antalaysta lentää Pohjois Kyprokselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe