Joku tuossa kirjoitti, että ei maksa koiraveroa, sillä koirasta ei kunnalle kuatannuksia tule...
Minä näen työssäni toisen näkökulman asiasta. Rakennamme töissä aitoja, että koirat eivät virtsaisi kukkaistutuksiin.
Tyhjennämme myöskin roskiksia, mitkä ovat täynnä koiran ulostepusseja, kuljetamme ne autolla roskalavalle, joka kuljetetaan kuorma- autolla kaatopaikalle,
Kaivamme joka vuosi ylös kuolleista kasveja, vaihdamme uusiin, teemme taas lisää suoja- aitoja, että seuraavat pysyisivät hengissä, ja sitten kyllä pysyvätkin.
Paikkailemme näkyvimmiltä edustuspaikoilta nurmikoita, joissa on kuolleita rumia länttejä,
Pystytämme koirienkieltokylttejä lasten leikkipaikoille, ja muihin paikkoihin, joihin koiralla ei ole asiaa.
Vaihdamme täysin puhkiruostuneita roskiksia uusiin, kun TOTTA SE ON: koiran pissi ruostuttaa raudan nopeasti. Huolehdimme myös siitä, että koirapuistot ovat kunnossa.
Sitten kaiken kukkuraksi leikkaamme siimaleikkurilla penkkoja, roskisten ympäryksiä ja teiden varsia, kun sattuu osumaan siihen "en mä viitsi tuolta kerätä"- kakkaan se leviää liioittelematta hyvässä lykyssä päälleni päästä varpaisiin.
Jos nyt sitten koette olevanne niin hyviä koiranomistajia, että veroa ei tarvitse maksaa, niin ottakaa huomioon myös nämä kertomani asiat.
Ei se oman fifin pikku pissi pahaa tee, mutta kun se ei jää siihen, varsinkin uroskoirilla kun on taipumis pissiä samoihin paikkoihin, kuin edellinen narttu tai uros...
Muuttakaa toiselle paikkakunnalle, tai antakaa koira sitten pois, jos ette kykene asiaa ymmärtämään, että veroja pitää maksaa, paikkaamaan syntyneitä kustannuksia.. En minäkään voi sanoa, että en maksa veroa, koska en ole moneen vuoteen käyttänyt terveyskeskusten palveluja enkä muutenkaan elellyt veronmaksajien rahoilla...
Koirien aiheuttamia kustannuksia
10
1552
Vastaukset
- On sitte
varmaa kestävämmät lyhtypylväät sun muut vempaimet nykyään ku koiraveron keruu lopetettiin? Hesan varmaa kannattas tiedustella miten tässä on onnistuttu:)
ps.kannatan "ongelmalapsi" veroa. Siinä vasta verorahan kuluttajat- Töissä Sossussa
Yhden ongelmalapsen huostaanotto maksaa veronmaksajille jopa 14000 euroa kuukaudessa. Kerro tuo summa useammalla lapsella, niin mitäköhän kustannukset tekee vuositasolla, tajuton summa.
- Noista
Koiran kakoista...että ensin valitat että tyhjennätte roskiksia jotka ovat täynnä niitä pusseja joihin on ne koiran kakat kerätty...sitten että ruohoa leikatessa sattumat lentävät päällesi...Että mihimpä ne koiran paskat pitäis sitten pistää...Etköhän sinäkin sitä paskaa tuota...
- parempi pussissa kuin koirassa
Kyllä se on koiran kannalta parempi laittaa paska pussiin ja roskiin, kuin jättää maatumaan.
Kyllähän se koirankakka maatuu, ja sitten ne matoset aktivoituvat odottelemaan koiraa joka syö sitä maataa, ja niin kiertokulku jatkuu.
- ...............
juopot,työttömät,narkkarit ym niille kans joku vero kun yhteiskunta joutuu niistä maksamaan! juopot kusee istutukset, hajottaa pulloja ja narkkarit jättää neulat lasten leikkipuistoon..varmaan vähän vaarallisempaa kuin muutama koiran kakka...
- 5 koiran omistaja maaseudulta
Eikö ole kiva juttu, että sinullakin on töitä. Jos et tekisi tuota kaikkea, saattaisit olla KAIKKIEN muiden veronmaksajien riesana = työttömänä.
- .......
Tosi viisasta ajatttelua :) Olen ammatiltani puutarhatyönjohtaja, luuletteko todella, että kaupungissa jonkun tehtävä on pelkästään kerätä teidän koirienne kakkoja? Samoin voin valaista, että kukaan ei työkseen kerää teidän kylvämiänne roskia, vaan tekee sitä tärkeämpien töiden kustannuksella. Samaa rahaa menee roskien keräämiseen ja koirien tuhojen siiivoamiseen...
- Kulu
Kun olet töissä kunnalla tai valtiolla niin palkkasi maksetaan veroista, eli olet kulu kunnalle (= et maksa veroa, saat palkasi veroista), mutta ei sitä pidä hävetä koska tarvitaan myös teitäkin.
Koirat eivät saa kunnilta tai valtiolta mitään.
Joka ikinen päivä kun koira syö tai käy lääkärissä tai saa uuden lelun, niin kunta/valtio saa rahaa.
Ja on tieteellisesti todettu, että koiran omistajat ovat terveellisempiä, eli taas kunta säästää terveyskuluissa.
Luettelemasi listan mukaan teillä riittää töitä (verovaroin kustannettua) eli ole tyytyäinen.
Eli osta koira, ne on kivoja.- Skata.
Eräs ranskalainen filosofi sanoi;ihminen joka pitää koirista,ei voi olla täysin paha.Olen samaa mieltä.Vain paha ihminen vihaa eläimiä.
- ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄhhhhhhh
Skata. kirjoitti:
Eräs ranskalainen filosofi sanoi;ihminen joka pitää koirista,ei voi olla täysin paha.Olen samaa mieltä.Vain paha ihminen vihaa eläimiä.
Miksi ihmiset eivät maksa veroa, kun paskovat ja kusevat kaduille, lapset sylkevät purkkansa kaduille, miehet tupakantumpit, nuoriso kaljapullot jne jne.
Ollaan hiljaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391