VAROITUS WARNING VAROITUS WARNING ! ! !
-----------------------------------------------
PAPERISILPPURI SYTYTTI PAPERIN PALAMAAN!
Paperisilppuri sytytti silputun paperin palamaan.
Silputtu paperi palaa lähes kuin ruuti!
Peach - merkkinen Kiinalainen paperisilppurini siis sytytti alla olevan paperisilpun palamaan äsken.
Vain riittävän nopea paperikorin suihkuun vienti esti suuremmat vahingot.
Tajusin siinä tutkiessani systeemiä, että paperisilpun seassa oli paljon paperipölyä.
Olsiko silppurin moottori antanut tälle kipinän?
En tiedä, mutta heittäkää hyvät ihmiset silppurit takaisin kauppoihin! Tai roskiksen!
Tämä on oikeasti aika helevetin vaarallinen paketti!
Sama kuin laittaisi kynttilän palamaan heinälatoon...
PEACH MERKKINEN KIINALAINEN PAPERISILPPURI!
CHINA MADE PAPER SHREDDER HITS FIRE! WARNING!
Onneksi olin kotona. Silti se oli lähellä!
VAROITUS! ! !
Paperisilppurit ! ! !
3
762
Vastaukset
- Epäilijä
Aika vaikee uskoo tohon sun tarinaan ellet raapinut tulitikkuja siinä vieressä samaan aikaan kun silppusit... mistä se nyt kipinän olis heittäny? Mites tää tarina jatkuu, veitkö kauppaan takaisin? Mitä ne sano? Tuleeko valmistaja ilmoittamaan isolla fontilla lehtien etusivulla että vetävät tuotteen markkinoilta?!
- Missä on.
Jos ei ole esittää valokuvia todisteeksi, niin sitten sitä ei tapahtunut.
- herkkoo
pitää käyttääkin vain varustautumalla sammutuslaitteistolla ja muistamalla aina irrottaa virtajohto pois lähtiessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724918
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403356- 502873
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262738Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52189- 242071
- 1991980
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981591Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488