Gynekologeja Kokkolassa??

mievaan1

Ei täältä Jeppiksestä saa aikoja..Onko kokkolassa hyviä? Miel. nainen..Laittakaas tietoja, kiitos!

9

8790

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyn tuolla

Kyllä täällä on useitakin gynekologeja.Lääkärikeskus Sanator, nykyään Suomen terveystalo, jos oikein nimet muistan. Itse olen käynyt Imgemo Kotkamaalla, oikein mukava lääkäri.Sitten on Dapnell ja muistaakseni vielä yksi naispuolinen, voi olla enempikin.Miespuolisiakin on useita.Katso tiedot Suomen terveystalo Kokkola. Joskus vaikea päästä puhelimella, jossain välissä ainakin meni Seinäjoen Terveystalolle ja sieltä yhdistivät Kokkolaan.Nyt en tosin ole varma oliko nimi pelkkä Terveystalo, kylläpä löydät kun googletat.Niin kauan ollut tuo Sanator- nimi, ettei meinaa päivitys onnistua päässä ;)

• llllll

Suomen terveystalossa on pirkko alavaikko joka on tosi hyvä lääkäri ja miehistä on markku mustonen.

• mievaan2

Pirjo Dabnell on paras, mutta sille on pitkät(pari kk)jonot. Sanatorissa siis.

• Setävaan

Kyllä minäkin voin vähän vilkaista vaikka mikään ammattilainen en olekkaan.

• intelligenssi-jenssi

mä teke kotikeynti ja laitta paikka ordning.sä soitta ku se olla se aika månad... mine ei teke puhdas alapee,vain se aika månad mine teke veri työ.

• Pentti Kouri

Ela sine vee mun afääriä! Tule sina tytte veen minå privatklinikka. Mine tehä niin peeni homma niin melke ilmast. Se teme anssi vai mike se nyt on onko se kela joka se maksaa sitte minu mersumaksu.
        Ps. nii se minu toimisto se ålla seena Neger Parkissa. Mäyräkoirankuja 1:ssä
        Heisan Pena!

• xox!

On ne vaan hölmöjä nää Kokkolalaiset äijät :D

• .................

Taitaa pojat olla juuri aloittaneet yläasteen ja oppineet naisten terveydenhuollosta uuden käsitteen. :D
        Tuo on NIIN murkkuikäpoikien tyyliä, justiin tuollaisia vitsejä unelma-ammatista meidänkin luokalla jotkut pojat yläasteella laukoivat. :D

• ---
        ................. kirjoitti:

Taitaa pojat olla juuri aloittaneet yläasteen ja oppineet naisten terveydenhuollosta uuden käsitteen. :D
        Tuo on NIIN murkkuikäpoikien tyyliä, justiin tuollaisia vitsejä unelma-ammatista meidänkin luokalla jotkut pojat yläasteella laukoivat. :D

en ole gynekologi, mutta voin kyllä tutkia..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2715
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1119
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1001
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      904
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      873
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe