Kalkaros-fanit, katseet tänne!!!

EI Kalkaros-fani

Mä en tajuu! Miks se on useimmista niin ihana?
Toiset suorastaan palvoo sitä. Onhan se silleen ihan siisti ku se on semmonen jännä, mut mitä IHANAA siinä on? Kertokaa nyt ihan vaikka siitä näyttelijästä tai ihan kirjan hahmona. No se näyttelijä on kietämättä aika hyvä näyttelee Kalkarosta, mut sanokaa nyt jotai hyvää siitä kirjan hahmona.

14

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twilight

      ei mun mielest oo ihana, mut eiks ois siistii jos vois elää ihan rauhas ja vihata kaikkee niin paljon, et ei tarvis välittää tippaakkaan muista? Siis joo, tosi itsekästä ja inhottavaa, mut helppoo ja kadehtittavaa.

      • Joop

        Jatkoin viestisi otsikkoa.


      • kitty
        Joop kirjoitti:

        Jatkoin viestisi otsikkoa.

        jos et tiennyt,että sneippi on mies..?


    • Pat Bateman

      Tähän on ainaki mun vähän vaikee vastata(siihen leffa kalkarokseen mä en edes alennu vastaamaan mitään, se häpäisi koko hahmon), eihän sitä yleensäkkään osaa selittää miks tuntee vetoa johonki oikeeseen ihmiseen, saatikka sitte kirjahenkilöön... mut sanotaan nyt vaikka että onhan se älykäs(Potions master...), sarkastinen(witty olis parempi sana), tumma ja arvotuksellinen... Ja varmaan aika hyvä velho... Sitäpaitsi se on täys paskiainen. Se osaa satuttaa ja nöyryyttää ihmisiä... Jotenki mä ihailen sitä...
      Ja tavallaan se edustaa mun miesihannetta; pitkä ja tumma, kalpee iho, hoikka eikä mikään lihaskimppu... mut älä nyt käsitä väärin. Mä en kuulu niihin fanityttöihin jotka kirjottelee netissä selasia 'mä meen Snapun kanssa naimisiin, Sev on mun! Iiih!!!!!'-viestejä. kyllä mä tajuan että se on pelkkä kirjahahmo, ja rehellisesti sanottuna ehkä siitä on helpompi pitää ku se on fiktiivinen. Jos mä oikeesti tapaisin noin synkän, megalomaanisen ja pikkumaisen ihmisen, mä voisin löydä vetoo etten mä hirveesti pitäis siitä...
      Onhan siinä huonojaki puolia; se on aika kakaramainen välillä, mut kukapa nyt ei olis... Ja se oli kuolonsyöjä, tosin mä en oo varma onks se plussaa vai miinusta...
      olihan sillä vaikee lapsuuski varmaan, mut mä en siedä ihisiä jotka rupee vetää sellasta 'voi severus raukkaa, se on kärsiny niin paljon ja on niin sulonen ku se on niin vahva', koska... noh, se on varmaan tarpeeks kova kylmä ettei sitä enää vaivaa sen lapsuus... ja tuskinpa se kauaa jaksais kuunnella myötätuntosta löpinää... tai kuka tietää, enhän mä sitä oo luonu..

    • kiikku

      ei se mun mielestä mitenkään söpö ja ihana ole mut se on omalla tavallaan kiehtova. kaiken lisäks siitä voi olla niin monta mieltä: ite oon vihannu sitä ja nyt ku oon lukenu 5. kirjan niin oon alkanu jopa pitää sitä aivan siedettävänä. kalkaros on periaatteessa vaan väärinymmärretty..think about it. :)

    • snivella

      kalkaros on paras näyttelijä potter-leffoissa :)! ei se ehkä muuten iskiskään, mut ku se on muutenki nii hyvä näyttelijä ja hyvännäköne! alan rickman on yks mun lempparinäyttelijöistä. eikä kukaan voi väittää ettei se esittäis hyvin snapuu. tai no voi mut must se esittää ;). mutta kirjoissa en siit nii kauheesti tykkää, mut vitoses enemmän ku muissa. huom tää oli sit mun mielipide jättäkää se rauhaan jos ette osaa kommentoida asiallisesti!

    • Morgan

      Kirjojen Kalkaros on ihana! Mä en tajuu miten jotku ei tajuu sitä... Se on 'paha' hyvis... en mä osaa selittää... Se on vaan väärinymmärretty ja erilainen...

      • Pat Bateman

        Mulla on samat fiilikset. mä en siitä leffa Snapesta tykkää, se on vähän naurettava... Tiedättekö sen tunteen ku häpeää jonkun toisen puolesta? No sellanen olo mulle tulee ku kattoo CoSia...(sama fiilis tulee ku kattoo Maria Lundia seiskan mainoksissa...) Rickman on loistava näyttelijä, mut pahikseks siitä ei ole...

        severus on sellanen 'paha poika', tosin siellä äärimmäisellä linjalla;kuolonsyöjä.
        he.. Ei kai sitä voi muuten pistää ku 'Dark and Dangerous' ^_^


      • snivella
        Pat Bateman kirjoitti:

        Mulla on samat fiilikset. mä en siitä leffa Snapesta tykkää, se on vähän naurettava... Tiedättekö sen tunteen ku häpeää jonkun toisen puolesta? No sellanen olo mulle tulee ku kattoo CoSia...(sama fiilis tulee ku kattoo Maria Lundia seiskan mainoksissa...) Rickman on loistava näyttelijä, mut pahikseks siitä ei ole...

        severus on sellanen 'paha poika', tosin siellä äärimmäisellä linjalla;kuolonsyöjä.
        he.. Ei kai sitä voi muuten pistää ku 'Dark and Dangerous' ^_^

        toi on taas niin mielipide, mut aina sanotaan et rickman on kun luotu pahiksen rooliin...ei se mustkaan ihan niin oo, mut usein se on kuuleman mukaan näytelly pahista ja aina sitä siitä kehutaan. mielummin mä kyl näkisin sen "hyvis" rooleissa...


      • snivella
        Pat Bateman kirjoitti:

        Mulla on samat fiilikset. mä en siitä leffa Snapesta tykkää, se on vähän naurettava... Tiedättekö sen tunteen ku häpeää jonkun toisen puolesta? No sellanen olo mulle tulee ku kattoo CoSia...(sama fiilis tulee ku kattoo Maria Lundia seiskan mainoksissa...) Rickman on loistava näyttelijä, mut pahikseks siitä ei ole...

        severus on sellanen 'paha poika', tosin siellä äärimmäisellä linjalla;kuolonsyöjä.
        he.. Ei kai sitä voi muuten pistää ku 'Dark and Dangerous' ^_^

        ei minustakaan rickman ole läheskään niin hyvä pahiksena kuin 'hyviksenä'...ja silti sitä aina kehutaan sen pahisrooleista, että ne sopii sille jne...minusta ei ihan niinkään kyllä, mut on rickman silti upee näyttelijä :)! the man *pus*!


      • snivella
        snivella kirjoitti:

        ei minustakaan rickman ole läheskään niin hyvä pahiksena kuin 'hyviksenä'...ja silti sitä aina kehutaan sen pahisrooleista, että ne sopii sille jne...minusta ei ihan niinkään kyllä, mut on rickman silti upee näyttelijä :)! the man *pus*!

        miks nää viestit ei näy ain heti X/!!!!??


    • Siriar D'Eternal

      Sen elokuvan näyttelijä oli huono, siis ääni oli hyvä mut se on liian... no, vanha, vissiin 56 tai jotain...
      Snapu nyt on sellanen kiehtova, niinku erilainen... Ja musta tukka, mustat silmät, kalpee iho, mustat kaavut... ja se ääni... Se on "paha hyvis" niinku joku mainitsi... älykäs, sarkastinen...
      Mä epäilen, et jos ( se ois mahollista, et) mä oisin Tylypahkassa, niin rakastaisin sitä sydämeni pohjasta... Kun ei "tässä maailmassa" oikeen vois olla sellasta henkilöö, mut siellä...

      • Dawson

        En ole järin hirveä Potter-friikki, mutta kolme ekaa kirjaa on luettu ja molemmat leffat katottu.

        Onnistuin lukemaan HP1:en kun eka leffa oli vasta tuotantoputkessa. Kalkaros kiehtoi hahmona siksi koska alkulehdiltä asti oli selvää että jos joku on Voldemort niin tämä. No eipä sitten ollutkaan. Oli älyttömän hienoa nähdä että kirjan ihan selvästi epämiellyttävin persoona ei pohjimmiltaan olekaan ihan niiiiin epämiellyttävä.

        Kun sitten kuulin että kaikkien aikojen suosikkipahikseni Alan Rickman (Robin Hood, hyytävää - Die Hard ykkönen, huippujälkeä!) esittää Kalkarosta, olin iloisesti yllättynyt. Ja olenkin yhä sitä mieltä että mies on koko leffasarjan paras roolivalinta, hakkaa kakarakolmikon mennen tullen.

        Noin. Nyt olen sanonut kommenttini. Kyllä helpotti =)


        Ps. "Kalkaros" on paljon osuvampi nimi kuin "Snape." Suomentajalle papukaijamerkki.


    • jotain sellasta

      Kalkaros on ihan paras. On kyllä Lucius ja Draco malfoykin. Mä en itekkään tajuu miks se on paras mutta se on jotenki. Musta kuitenki tuntuu et se on hyvä tyyppi siks koska sillää on aina vaan mustaa ja ku se on niin vihanen harrylle. on se myös siks koska se on vaan jotenki...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe