Mitä nyt olen tutkinut Köpiksen hotelleja, niin lapsiperheelle (2 lasta) ei hotellimajoitusta oikeastaan ole kaupungin keskustassa tarjolla. Kummallista sinänsä. Suurimmassa osassa hotelleja enimmäismäärä huoneessa on 3, joten perheen toinen vanhempi joutuu ottamaan yhden hengen huoneen.
Oikaiskaa, jos olen väärässä.
Ei lapsiperheille
3
1452
Vastaukset
- myös menossa köpikseen
Tsekkaappa saitti www.visitcopenhagen.com
Mielestäni sieltä löytyy neljälle hengelle hotellihuoneita (2 2) ja myös yksityismajoituksessa. Me (minä ja tyttäreni 9v., meitä vain 2) valittiin selainen bed & breakfast, kun ne ovat paljon edullisempia kuin hotellit. Mielenkiintoista nähdä miten homma toimii. Touko-kesäkuun vaihteessa ollaan menossa. - Jeppe79
Netistä katso muutama hotelli missä on teille sopiva hintataso. Sen jälkeen puhelin kouraan tai lähetä s-postia hotellille, että mitä huone maksaa 2 2 perheelle (muista lasten iät).
muutamat hyvät varaussivustot:
www.bokahotell.se
www.booking.com- Kannarttaa
olla yhteydessä suoraan hotelliin,koska ne eivät yleensä ilmoita, vaikka saisivatkin majoitettua 2 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764