RETKET PAIKALLISILTA??

Kannattaako halvempi hinta?

Miten on paikallisilta ostetut retket sujuneet? Onko olleet mitä on luvattu yms? Onko kenelläkään kokemusta Magic tours:n järjestämistä retkistä?
Vaativatko maksun dollareissa vai kelpaako euro tai paikallinen valuutta.

8

2740

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turisti02

Hei,
      juuri palasin Margaritalta eilen.

Ostimme kaikki retket saksalaiselta Isabela Toursilta. Matkat voi maksaa euroilla ja dollareilla. Toimisto löytyy Play de Aquan rantakadulta.

Itse olimme todella tyytyväisiä heidän palveluihinsa ja hinnatkin olivat edullisimmat.

Saimme jopa puolet matkan summasta takaisin - ilman mitään riitelyä yms., kun Orinoco/Canaima -retkellä emme päässeet lainkaan Canaimaan. Lentokone hajosi ja oli sääongelmia.

Isabela Tours vaihtaa myös euroja bolivareiksi - ihan asialliseen kurssiin. Viimeisin tarjous oli 6 400 bolivaria eurosta. Ja mikä parasta loman loputtua voit käydä vaihtamassa bolivarisi euroiksi ja saat ne takaisin päivän kurssilla!!!

Hyvää matkaa!

• Retkeilijä2

Paikallisissa retken järjestäjissä on varmasti monia hyviäkin. Sovittaessa retkiä kannattaa ottaa toimiston puhelinnumero talteen ennen kuin lähtee retkelle. Meille kävi tuon magic toursin kanssa niin että luvattua paluukuljetusta veneretkeltä ei näkynyt eikä kuulunut..No halvalla taksilla siitä selvittiin...

• Opas?

Onko Margaritalla jo joku paikallinen opas opetellut suomenkielen, onko kokemuksia? Varsinkin kun lasten kanssa reissaa, finnmatkat on ainut vaihtoehto jos haluaa että lapsetkin ymmärtävät retkistä jotain, ei vaan oikein huvittaisi maksaa tupla hintaa.

Entä "suomenkielistä" taksikuskia ?

• Suomea
        Opas? kirjoitti:

Onko Margaritalla jo joku paikallinen opas opetellut suomenkielen, onko kokemuksia? Varsinkin kun lasten kanssa reissaa, finnmatkat on ainut vaihtoehto jos haluaa että lapsetkin ymmärtävät retkistä jotain, ei vaan oikein huvittaisi maksaa tupla hintaa.

Entä "suomenkielistä" taksikuskia ?

Vain Finnmatkojen saarikierros taitaa olla Suomenkielinen. Näin oli ainakin viime syksynä.

• Buddy

Olin Magic Tours & Travelin järjestämällä kahden päivän Delta-Canaima retkellä. Muuten ok ja maksoin Visalla, mutta lentokone meni rikki toisena päivänä ja palasimme Margaritalle. Korvaukseksi sain päivän retken Los Roquesiin, mikä ei toki vastannut Canaimaa, mutta minkäs sille konerikolle voi. Kone oli aika rähjän näköinen, en tiedä miten niiden huollon kanssa on...

• ja..

..hommaa retket Alfredo Lopezilta. Homma toimii erittäin hienosti. Oltiin marraskuussa...oikein mukava tyyppi! Eurot ja dollarit kävivät ainakin silloin...

• Kiitos!

Mistäs tuon Alfredon löytää?

• palannut
        Kiitos! kirjoitti:

Mistäs tuon Alfredon löytää?

Hei

Tulimme viime viikolla ja ostimme retkiä sekä Finnmatkoilta että paikalliselta matkatoimistolta (hotellimme ala-aulassa, olimme Dunesissa). Pointti on se että Finnamatkoilla vain saarikierros on suomenkielinen ja kaikki muut paikalliselta toimistolta ostettua. Eli ihan sama retki. Meillä ei ainakaan ollut mitään ongelmia.

Kannattaa laskea millä maksaa. Esim. vertasin jeeppisafain hintoja, jos muistan oikein niin Finnmatkoilla 118 FBol ja matkatoimistosta 140 FBol. MUTTA kun Finnmatkoilla voi maksaa vain luottokortilla niin virallisen kurssin mukaan tuosta 118FBOL tulee noin 38 euroa ja koska matkatoimistoon pystyi maksamaan epoävirallisella kurssilla vaihdettuna niin 140FBOL hinnaksi tuli 23 euroa (euroissa pyysi muistaakseni 40 euroa).

Käytiin seuraavilla retkillä
        jeeppisafari (paikalliselta)
        kalastusmatka (etukäteen netistä)
        Canaima (Finnmatkat)
        delffiiniuninti (Finnmatkat)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      50
      1148
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      84
      905
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      887
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      834
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      785
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      197
      710
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      697
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      41
      667
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      23
      622
    10. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      121
      598
    11. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    12. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      43
      586
    13. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      16
      583
    14. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      535
    15. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      76
      491
    17. 39
      485
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      477
    19. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      467
    Aihe