Huomasitteko, että Simo oli eilen Salkkareissa? Istui Kentaurissa Sallan takana ;) Oli varmaankin hieno kokemus, kun Simohan on hirvee salkkari-fani :)
Simo
4
838
Vastaukset
- huomattua
ja niin, eihän sitä tiiä mitä aluevaltauksia simo seuraavaks alkaa harrastaa...;)
- samassa pöydässä
istunut blondi simon uusi tyttöystävä kun kerta oli ollu konserttikiertueellakin mukana? Missä välissä simo ehti sitten jättää sen, josta oli seiskassa kuvia, eikös sekin ollu vasta kesällä?
- silmukka
kiertueella oli ainakin se toinen blondi siitä pöydästä, se MIES! se oli myyntihommissa, jos tarkoitat viestiä joka on yölinnun sivuilla ko. asiasta!
- mä luulin
silmukka kirjoitti:
kiertueella oli ainakin se toinen blondi siitä pöydästä, se MIES! se oli myyntihommissa, jos tarkoitat viestiä joka on yölinnun sivuilla ko. asiasta!
että siinä viestissä tarkotettiin sitä naisblondia (en mä sitä miestä siin pöydäs edes kerenny huomata)...:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491643Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91481- 811174
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194987