Tuleeko se mahtava Lidl tänne Keuruulle, saa halpaa olutta ja tupakkia sieltä?
Tuleeko Lidl?
4
717
Vastaukset
- vai pistääkö joku
Keskimaan suunnalla kaupungin herroja ojennukseen ja samalla yrittää estää mahdollisesti Lidl:n tulon Keuruulle?
Lidl olisi tervetullut, että Keuruun kauppojen hinnat tulisivat kilpailukykyisiksi ja ettei tarvitsisi ajaa viikonloppuina Tuuriin saakka halvempien tuotteiden perään.
Kenellä on häntä kainalossa?- sandels
hissun kissun. Lidlin tulosta saattaa joku entinen valtuutettu valittaa. Aiheesta niin kuin ennekin.
- ikiroudan kitisijöitä !
sandels kirjoitti:
hissun kissun. Lidlin tulosta saattaa joku entinen valtuutettu valittaa. Aiheesta niin kuin ennekin.
Riittää pilvin pimein ( ja naapuriliikkeestä niitä myrtsin näköisiä "huppupää" naisia kassalle).hip hei.sit on kaikilla kivaa!!!!
- tulee...
Minä ainakin toivon että Lidl tulee Keuruulle. Se toisi hieman kilpailua nykyisiin hintoihin, mutta myös rahaa Keuruun ulkopuolelta Keuruulle! Lidl vetäisi varmasti lähipaikkakunnilta shoppailijoita, jotka ehkä samalla käyttäisivät myös muitakin Keuruun palveluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211688
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen75798- 1760
- 46731
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta60653