Hotelli New Yorkista

Matkakuumeinen

Olemme lähdössä Yhdysvaltoihin toukokuussa ja olisi tarkoitus viettää New Yorkissa viikko. Hotellitarjontaa on niin paljon, että sormi on suussa. Hinnat näyttävät olevan 100€ ylöspäin/yö/huone (yht. 2 hlöä).

Jotkut pelottevat, että halvat huoneet ovat todella pieniä. Voivatko ne olla vielä esimerkiksi Lontoon halpishotelleja pienempiä? Eihän niihinkään sovi kuin juuri ja juuri matkalaukku lattialle parisängyn lisäksi. Lisäksi meitä on peloteltu torakoilla, rotilla ym.

Eli onko kellään kokemusta 2-3 tähden hotellista Manhattanilla. Hinta mieluusti alle 250€/yö 2hengen huoneelta yhteensä. Kiitos jo etukäteen, jos joku sattuisi tietämään!

17

5979

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N:Y

      Hotelli Pennsylvania, Regency Inn & Suites, New Yorker. Etsi googlella hotellien omat nettisivuta ja varaa sitä kautta. Nämä hotellit loistavalla paikalla keskellä Manhattania.
      Tasosta tulet kyllä yllättymään. Suomessa ei vastaavia edes löydy, mutta eihän siellä huoneessa tule oltua muuten kuin nukkumassa pari tuntia ja pesulla joten varmista että oma kylppäri huoneen yhteydessä.

    • Sakic
      • Matkakuumeinen

        Kiitos vinkistä, mutta oli toukokuussa buukattu täyteen. Että suosittu on ainakin.


      • on paljon
        Matkakuumeinen kirjoitti:

        Kiitos vinkistä, mutta oli toukokuussa buukattu täyteen. Että suosittu on ainakin.

        vinkkejä Nykin hotelleista. Itse olen saanut todella monta eri hintaista hotellivinkkiä ketjua lukemalla.
        Onneksi täällä on todella paljon asiallisia vastauksia.


      • kokemusta tuostakin
        on paljon kirjoitti:

        vinkkejä Nykin hotelleista. Itse olen saanut todella monta eri hintaista hotellivinkkiä ketjua lukemalla.
        Onneksi täällä on todella paljon asiallisia vastauksia.

        että 100 taalan Manhattanin hotellissa saa nukkua rottien kanssa. 250 taalalla saat nukkua ilman niitä ja käyttää omaa kylpyhuonetta.


      • yhdyn edelliseen
        kokemusta tuostakin kirjoitti:

        että 100 taalan Manhattanin hotellissa saa nukkua rottien kanssa. 250 taalalla saat nukkua ilman niitä ja käyttää omaa kylpyhuonetta.

        Tammi-helmikuussa noin 100 taalalla saa kyllä ihan siedettävän ja siistin, vaatimattoman kylläkin, majoituksen myös Manhattanin hotelleista, kunhan jaksaa surffailla. - Mutta tuntuu olevan ainoa aika vuodesta, jolloin näitä "special price" on tarjolla ! Eli toukokuussa (taitaa olla niitä suosituimpia turistikuukausia) saat satasella kyllä tyytyä Hostelli/retkeilymaja tyyppiseen majoitukseen . . .


      • ...
        yhdyn edelliseen kirjoitti:

        Tammi-helmikuussa noin 100 taalalla saa kyllä ihan siedettävän ja siistin, vaatimattoman kylläkin, majoituksen myös Manhattanin hotelleista, kunhan jaksaa surffailla. - Mutta tuntuu olevan ainoa aika vuodesta, jolloin näitä "special price" on tarjolla ! Eli toukokuussa (taitaa olla niitä suosituimpia turistikuukausia) saat satasella kyllä tyytyä Hostelli/retkeilymaja tyyppiseen majoitukseen . . .

        Itse olen ollut noin vuosi sitten hotelli Pennsylvaniassa viikon, ja viimeisenä aamuna heräsin siihen, että hiiri pyörii huoneesssa. Olimme 10. kerroksessa. Tuli viimeinen yö ilmaseksi. En osaa sanoa onko hotellia rempattu tms. kyseisen reissun jälkeen, mutta jos vähänkään laadukkaampaa yöpymistä halajaa, niin en suosittele.


      • in.na
        kokemusta tuostakin kirjoitti:

        että 100 taalan Manhattanin hotellissa saa nukkua rottien kanssa. 250 taalalla saat nukkua ilman niitä ja käyttää omaa kylpyhuonetta.

        Mulla on varmaan sitten käynyt hyvä tuuri, budjettimatkailijana kun yövyn aina halvimmissa hotelleissa, Nykissä mm. Wolcottissa ja Pensylvaniassa, ja usko pois; ei mitään valittamista =o)


    • rahalle vastinetta

      Tsekkaa Herald Square Hotel. Oltiin loppuvuodesta ja aivan loistava sijainti ja ei mitään valitettavaa. Mitään safkaa tai baaria ei ole mutta rauhallinen ja siisti jos huonetta tarviit vain nukkumiseen ja peseytymiseen ym...

      Sijainti nostaa pinnoja mielettömästi.

    • Pämmy
    • 40v

      Toukokuussa sama suunta...AKA Times square varattu, saas nähdä.

      • JAska.

        Me oltiin Vincci Avalon nimisessä hotellissa joka oli aivan loistava sijainnin ja muutenkin hyvässä paikkaa!! Rauhallinen kaikki tarpeellinen lähellä jne......

        http://www.avalonhotelnyc.com/


      • RealPoke
        JAska. kirjoitti:

        Me oltiin Vincci Avalon nimisessä hotellissa joka oli aivan loistava sijainnin ja muutenkin hyvässä paikkaa!! Rauhallinen kaikki tarpeellinen lähellä jne......

        http://www.avalonhotelnyc.com/

        Tällaisessa olimme viime reissulla ja pelkkää positiivista palautetta tulee meiltä.
        Sijainti rauhallisella kadulla 23, aivan FIB.in vieressä, mertoasemat kaksi eri linjaa
        kivenheittojen päässä, SB alakerrassa. Hintaa tuli vuosi sitten tälle *** hotellille
        n. 115€ / Yö / 2hlö. Huone ei mikään jätti ollut, mut omalla kylppärillä, mahtavalla
        jenkkisängyllä, 32" lätty tv.llä. Ikkunasta tosin näkyi viereisen talon ei niin kovin ihana
        tiiliseinä, mutta verhot eteen ja se unohtui sinne...

        Ei ollut paha hinta (meidän mielestä) sisälsi siis myös kaikki verot ja maksut sekä ilmaisen WLAN
        yhteyden huoneeseen. Aamupalaa ei löydetty. Varaus tehtiin TravelStartin kautta ja homma toimi oikein hienosti alusta loppuun.

        Kiitos ja Kumarrus tästä kaikesta vielä jälkeenpäinkin...

        Parin kk.n päästä mennään taas ja toivottavasti saadaan taas ihana reissu.

        Suosittelen lämpimästi kaikille.


    • ny

      Hilton-ketjun halveman tason hotelleja.. Itse olin Hilton Garden Inn Chelseassa syksyllä. Huone oli siisti ja kohtalaisen iso, mahtui liikumaan ja säilytystilaa oli paljon. Hiltonin nettisivujen kautta varaus sujui kätevästi ja siellä on paljon hyviä tarjouksia! Itse maksoin n. 150$/yö. Hotellissa myös hyvä aamiainen, maksoi muistaakseni n.20$. Sijainniltaan myös erinomainen, ei ihan keskustan (Times Squaren) tuntumassa, mutta kävelyetäisyyden päässä mm. Empire State Buildingilta ja metroasema ihan vieressä.

    • T

      Itse olin viime kesänä Radisson Martinique on Brodway hotellissa (taisi olla 4 tähden hotelli?). Satuin näkemään ko hotellista loistotarjouksen, noin 100 e/yö. Varasin hotellin hotels.comin kautta. Kannattaa päivittäin katsella tarjouksia, ne nimittäin muuttuvat koko ajan.

      Hotelli oli aivan mahtavalla paikalla, aivan Macy´s-tavaratalon ja ESB:n lähellä. Yhtäkään torakkaa tai vastaavaa en hotellissa nähnyt ja muiltakin osin oli siisti, myös palvelu pelasi. Metroonkin pääsi heti ulko-ovelta. Suosittelen tätä hotellia.

    • mukava hotelli

      Me yövyimme syksyllä siellä ja ei mitään valittamista ollut. Tosin en muista tarkkaa hintaa, mutta googlaa sekin, jos vielä etsiskelet hotellia :) Oli oma keittonurkkaus sermien takana ja se sijaitsi ihan Empire State Buildingin vieressä...

      • New Yorker

        http://www.imperialcourthotel.com/

        Suosittelen. Reippaalla sadalla taalalla yö kahden hengen huoneessa privaatti vessalla.
        Sijainti erinomainen 79th ja Broadway risteyksessä. Metro aseman korttelin päässä josta kulku ympäri Manhattania.
        Minimi yöpymisaika 1 viikko, mutta se ei teillä ongelma.
        Varaukset kannattaa soittaa suoraan tai Hotels.comin kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1836
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1354
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      68
      916
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      818
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe