MISSÄ OIKEESTI PARAS TALLETUSBONUS?

...

Täällä kaikki puhuu vaa ilmasista sun muista bonuksista mutta kertokaapas mulle että millä pokerisivustolla talletusbonuksen ansaitseminen on helpointa? esim. fulltiltillä kertyy bonus tosi hitaasti ellei pelaa jotain usean dollarin käteispelejä.

4

933

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onmonia

Tarjouksia on monia ja bonuksen vaikeus/helppous vaihtelee paljon. Ja tietenkin taso mitä pelaat vaikuttaa kans.
      http://www.rahapelit.net tuolla on bonuksia joita on helppo pelata pienemälläkin tasoilla.

• Böönyss

Partylla on yleensä aika helposti läpäistävät bonukset.

• Bonusmies

Bonuksia on tosiaan monenlaisia ja joka nurkat täynnä. Paras neuvo on tutustua tarkasti ohjeisiin ja ehtoihin, koska vip-pisteet, pelimäärät ja ehdot vaihtelevat pokeritalojen välillä.

Itse suosin pienempiä bonuksia, koska en ole kova pelaamaan. Mielestäni vedonlyönnissä bonukset ovat helpommin ja nopeammin saatavissa, koska rahat saa heti pelitilille. Tietenkin niitä pitää kierrätellä, mutta senkin voi tehdä päivässä jos haluaa, kun pokeribonareiden saaminen ottaa aikansa.

Alla olevasta linkistä voit katsella eri talojen tarjouksia ja vertailla. Mitä suurempi bonus, sitä enemmän vaatii tietenkin efforttia saada.

http://bonusblogi.blogspot.com/

• Anonyymi

Ainahan noissa on talolla etu. Jossain enemmän ja jossain vähemmän. Kaikki talletusbonuksia ei kannata edes lunastaa.

Tsekkaa vaikka täältä listaa talletusbonuksista: https://parastalletusbonus.fi/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      181
      1505
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      84
      1312
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      879
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      773
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      9
      711
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      103
      602
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      586
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      557
    Aihe