Onko vihjeitä edullisesta hotellista Bremenissä lähellä kenttää jota Ryanair käyttää tai hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Ryanairilla Bremenin kautta Pariisiin
2
818
Vastaukset
- sinulle.
Menomatkalla hotellia et periaatteessa tarvitse. Ehtona kuitenkin on että lähdet ilman matkatavaroita ja tulostat boarding kortti kotona itse (sama kone jatkaa Pariisiin, lähdet vain ja tulet samantien portin kautta takaisin).
Ohimennen, lippu Bremen - Pariisi maksaa tällä hetkellä vain 5 euroa (verot sisältyy).
Paluumatkalla suosittelen Mercure Hotel Hanseatic Bremen. Kolmen tähden hotelli, hyvin usein kahden hengen huone maksaa tarjouksessa vain 45 euroa, katso http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/gb/mer/5253/fiche_hotel.shtml
Se on hyvin lähellä lentokenttää, 2-3 pysäkkiä ratikalla tai jopa kävellen. - luumi
Esim. Accor.com löytyy hotelli Mercure Hanseatic, hotelli on n. 500 metriä kentältä. Rautatieaseman vieressä on Hotelli Inter-city. Varaus edullisesti esim. hotel-club tai alpharoom.comin. kautta. Hotellista saa mm. matkaliput kulkuneuvoihin ja aamulla aamupalan mukaan. Raitiovaunu N:o 6 lähtee hotellin edestä ja menee suoraan kentälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228