mistä mukavasta nyt alettais keskustelemaan, tulin kotii hetki sitten , joten terveppä teille kaikille.
Nyt tulee Pohojosen pika
9
427
Vastaukset
- tässä kiireessä kertoa
että nyt ja aina käytän nimimerkkiä .P.P.
Se on pohojosen pojan ,suoran ja ennenkaikkia rehellisen miehen kannan otto, mulla ei oo tapana puskista huudella.
Oikianki nimeni saa kun sähköpostin pistää osoitteeseen: [email protected]
Että silleen pistäkää viestiä, on kiva tavata erilaisia ihimisiä.- taida pohjoisesta
rehellisiä ihmisiä löytyä. Siellä kun on Suomen korkeimmat rikosluvut.
- pohojosen pojan
taida pohjoisesta kirjoitti:
rehellisiä ihmisiä löytyä. Siellä kun on Suomen korkeimmat rikosluvut.
syytä oo kun täällä on niin palio muualta tullu tuota porukkaa niin nehän tekkee, eikä siihen polliisitkaa suhtavu samalla tavalla kuin meihin muihin, he saa tehä,, me ei saa siitä puhua,, näin se mennee.
- sannoo..
satumaa kirjoitti:
onko pohojosen poika p.p. oikias paikas!?
pohojosen poika, minulle minun kirjoituksista voi antaa palautetta.
- nää sitte
et paa tuota nimimerkkiä .P.P. tuoho -kirijottanu kohtaan?
- puhuu,
Etpä pitkällä käynytkään, päätellen, kun edellisen aloituksen teit tuossa vähän ennen klo neljäätoista.
- erehyit
en se ainakkaan minä oo ollu.
Minäpä kun riitelyihin enkä ikävviin asioihin täällä sotkeuvu.
Minä kattelen ja kuulostelen. - unohtu tuo nimmari
erehyit kirjoitti:
en se ainakkaan minä oo ollu.
Minäpä kun riitelyihin enkä ikävviin asioihin täällä sotkeuvu.
Minä kattelen ja kuulostelen.sehän on nyt mulla tämä .P.P.
Siihen voi minua moittia, kehut jätän ommaan arvoonsa kun en niitä tojeksi usko:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2088469Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.154370Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063839"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373722Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma893001Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1692729Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1522221
- 741696
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a681494