Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Exä kosi

Moonlight Shadow80

Niin siis exäni tuli kosimaan minua vuosi eron jälkeen. Olin äimän käkenä, mutta sain sanottua "ei". Mikä exääni oikein meni? Voiko olla että hän yhä rakastaa mua? Itse olen päässyt hänestä yli, vaikka todennäköisesti tuun aina tietyllä tasolla rakastaa häntä. Olimmehan yhdessä 6 vuotta. Mutta suhde päättyi koska hän oli pettänyt minua usean eri naisen kanssa.

4

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarinaa

      Parikymppisenä rakastuin "sokeena" mieheen, jonka lempipuuhiin kuului mm. vieraissa juoksu. Hölmönä otin parinkin eron jälkeen ukon aina takaisin, ja sama laulu. Kosintaakin kaiken keskellä tapahtui vähän vastaavassa tilanteessa, eli erottu oli jo, ja hepun silloinen "uusi kumppani" taas lähtenyt lätkimään. Hulluinta on, että mies vuosi (-kymmenten) aiikana aina erottuaan ottaa yhteyttä...pitää mua "helppona nakkina" kait, kun nuorena menin halpaan. Olen käyttäytynyt ystävällisesti, lähtemättä kuitenkaan leikkiin mukaan. (suhde siis alkoi ollessani n. 20v. loppui lopullisesti kolmessa vuodessa, nyt olen 43v.) Yhteisten tuttujemme kautta kuulin hepun taas jääneen yksin, ja pian puhelinkin taas soi..? No, käyköön kahvilla, ajattelin, ja tapasimme. Mielestäni kauniisti sanooin jopa seurustelevani, muttei näyttänyt menneen perille. Seuraavan kerran soittaessaan, vastasin yliselvästi artikuloiden; "Olen täällä Sipoossa m i e s y s t ä v ä n i luona..." No, meni perille. Miesystävä katsoi silmät pyöreinä, kommentoimatta, heh, mutta selitin jälkikäteen homman hänelle (oli kuolla nauruun) Eipä ole heppu enää soitellut.
      Sitä vaan tällä meinaan, että jotkut pitää meitä itsestään selvyyksinä... tonne vaan, kun elämä tökkii, aina se huolii takaisin.

    • -79

      Mulla kans ex käy aina vonkumassa takas, kun sillä menee oman eukon kanssa huonosti. Sille on kans aina ollu ruoho vihreempää aidan toisella puolella, riippuen aina siitä kummalla puolen on sitä aitaa kulloinkin ollut. Kokeilee siis, saako jonkun toisen naisen "ruotuun", jos oma ei tottele.

    • järkeä

      Ei oo mitään järkeä kosia vaikka rakastaiskin vielä. Mistä hän tietää, että suhteenne edes toimisi, kun ette ole vuoteen olleet yhdessä. Ehkä se oli jokui tilapäinen mielenhäiriö. Mielestäni omituista.
      Ja eikö hän sitten selittänyt mitään?

      • epätoivoakin

        Voi olla sekin, että on vähän epätoivoinen, kun ikää tulee eikä ole löytänyt ketään. Ja muistelee kaiholla menneitä sun kanssa. Mun ex:ä kanssa otti yhteyttä vuosien jälkeen ja ois halunnut tavata. Mun mielestä kannattaa unohtaa tollaset. Juna meni jo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe