Olen etsimässä sellaista ainetta jolla voisi autotallin lattian reiät(kolot) ja kaatojen virheet korjata.
Talvella tehdyn valun takia (betoni jähmettyi autoon, lisättiin vettä)ilmeisesti vettä on jäätynyt betonin sekaan ja veden kuivuttua on pintaan tullut reikiä jotka pitäisi täyttää.
Myös 2 kohtaa lattian kaato (ajouran vieressä)on liiaksi seinään, eli autoista sulava vesi jää seinän viereen.
Lattiabetoni on k35 huokoistettua(pakkasen kestävä), noin 12cm paksu -jotain.
Ja lattiaan on tarkoitus laittaa tikkurilan lattiakatalyyttiä, 2komponenttinen ja liuotin ohenteinen.
Lattia hiotaan timanttikoneella kunhan ensin oikaistu.
Talli on tarkoitus pitää talvella jatkuvasti noin 10C lämpöisenä, joskus voi mennä pakkasellekin, ja tarvittaessa 20C lämpöisenä.
Eli mitä ainetta voisi käyttää??
Onko esim. vetonit 5000 tai 6000 hyvää tuohon?
Vaatiiko tasoite jonkin "primerin" alleen?
Entä miten maantie suola vaikuttaa tasoitteeseen ja katalyyttiin?
Vaatiikohan betoni ja oikaisu aine jonkin "pohjamaalin" ennen pinnan maalausta?
Autotallin lattian oikaisu ja reikien korjaus
Ketuille meni
3
1595
Vastaukset 3
- laattamies
jos itse olet tehnyt...hommaa oikea ammattimies äkkiä töihin,....jos joku ns, ammattimies tehnyt anna potkut ja vaadi hyvästä betonista vahinkonkorvaus ..vai, en tainut varmasti nyt ymmärtää..,,
- Ketuille meni
Betonissa(kuivui käsiin) ja myös osaksi ulkopuolisessa työmiehessä(liippaukset ja tasaukset jäi) oli kummassakin syytä. 50€ mies teki vähintään 500€ vahingon..
Nyt on kuitenkin paikka/oikaisuaineet löytyneet.
Hyvää kuulemma tuosta ei enään saa muutakuin piikkaamalla ja uudelleen valamalla.
- Anonyymi
Miten tässä kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398