Olen etsimässä sellaista ainetta jolla voisi autotallin lattian reiät(kolot) ja kaatojen virheet korjata.
Talvella tehdyn valun takia (betoni jähmettyi autoon, lisättiin vettä)ilmeisesti vettä on jäätynyt betonin sekaan ja veden kuivuttua on pintaan tullut reikiä jotka pitäisi täyttää.
Myös 2 kohtaa lattian kaato (ajouran vieressä)on liiaksi seinään, eli autoista sulava vesi jää seinän viereen.
Lattiabetoni on k35 huokoistettua(pakkasen kestävä), noin 12cm paksu -jotain.
Ja lattiaan on tarkoitus laittaa tikkurilan lattiakatalyyttiä, 2komponenttinen ja liuotin ohenteinen.
Lattia hiotaan timanttikoneella kunhan ensin oikaistu.
Talli on tarkoitus pitää talvella jatkuvasti noin 10C lämpöisenä, joskus voi mennä pakkasellekin, ja tarvittaessa 20C lämpöisenä.
Eli mitä ainetta voisi käyttää??
Onko esim. vetonit 5000 tai 6000 hyvää tuohon?
Vaatiiko tasoite jonkin "primerin" alleen?
Entä miten maantie suola vaikuttaa tasoitteeseen ja katalyyttiin?
Vaatiikohan betoni ja oikaisu aine jonkin "pohjamaalin" ennen pinnan maalausta?
Autotallin lattian oikaisu ja reikien korjaus
Ketuille meni
3
1588
Vastaukset 3
- laattamies
jos itse olet tehnyt...hommaa oikea ammattimies äkkiä töihin,....jos joku ns, ammattimies tehnyt anna potkut ja vaadi hyvästä betonista vahinkonkorvaus ..vai, en tainut varmasti nyt ymmärtää..,,
- Ketuille meni
Betonissa(kuivui käsiin) ja myös osaksi ulkopuolisessa työmiehessä(liippaukset ja tasaukset jäi) oli kummassakin syytä. 50€ mies teki vähintään 500€ vahingon..
Nyt on kuitenkin paikka/oikaisuaineet löytyneet.
Hyvää kuulemma tuosta ei enään saa muutakuin piikkaamalla ja uudelleen valamalla.
- Anonyymi
Miten tässä kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531067Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560