työpaikkana Elisa

millaasta?

ei tietoo mulla, mutta oisko
jotain jollakulla?

13

14057

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinukset: Työnantajana ei maailman paras, eikä edes Kokkolan paras. Pieni palkka, löysät vedetty pois, jatkuva kiire päällä ja joka asiaa valvotaan.

plussat: Työkaveri ovat loistavia, todella hyvää porukkaa.

Täsmennystä hieman, itse en ole Elisalla duunissa, vaan tuollaista olen kuullut kysellessäni itse aiemmin ko. firmasta.

• minun mielestä

jos reiluu 10 on jo alottelijan palkka nii kyl se mun mielestä on ihan hyvä.varsinkin kun sisään pääsee ihan ilman alan koulutusta,vuoroista tulee lisät ja silleen.
        ainut miinus vissiin tällä hetkellä on se että sopimuksia ei kuulemma tehä puoleksi vuodeksi kauemmin..

en tiiä sit onko totta..
        mutta saahan sieltä kokemusta,nimittäin ihmisistä jotka soittelevat 3 sentin perään jotka SINÄ(lue:yhtiö) olet pimittänyt.

• -kertokaa?

Nii kandeeskohan sinne hakee? Kumpi o parempi paikka...se liittymämyyjä vai asiakasneuvoja?

• et ete et e

nii mietein kans et pitääköhän siinä asiakasneuvojan hommmissa olla joku tietokonenero? vai ?

• jotka olette tai olette olleet
        et ete et e kirjoitti:

nii mietein kans et pitääköhän siinä asiakasneuvojan hommmissa olla joku tietokonenero? vai ?

siellä töissä? Millainen palkka ja meneekö hermot?

• kummasta tykkää

eiks se liittymämyyjä ole siel jeppiksessä??
        vai meinastiko myyntineuvottelijaa.. no myyntineuvottelija nimenomaan on toi asiakasneuvoja.eli vastaat kaikkiin puheluihin jotka tulee 0800950950 numeroon.
        ja palveluneuvoja on sinne tekniseen tukeen eli help deskiin.käytännössä siis 0800960960 numeroon vastaavat henkilöt.
        jos..siis jos on yhtään paineen sietokykyä niin elisalle kannattaa hakea.
        duuni se on missä muutkin. tottakia firmalla on odotukset,et sä myyt hyvin,palvelet asiakkaita hyvin jne jne..niihin kun tottuu niin kaikki menee rutiinilla.
        mä tykkäsin siittä työstä,työkaverit oli kivoja ja mun mielestä palkkakin oli ihan kohallaan.
        ICT-ALAN TYÖEHTOSOPIMUS TOIMIHENKILÖILLE.on se minkä mukaan mennään. palkka on sellanen 2000 euroo kuussa lisät. manpowerilaisille on tuntipalkka eli oisko se jotain 10 euron luokkaa. lisät.ja tottakai myyneistä saa palkkiot.palkkiota jaetaan myös siittä miten hyvin hoidat työsi.eli kyllä mun mielestä siellä hyville tienesteille pääsee.

• EttäsellastaElisalta

oon töissä elisalla "outin" puolella, elikkä siis soittelen ihmisille. työ on sinänsä ihan ok. palkka hyvä. jutut vaan kusee.
      näin on.
      tuut huomaamaan mikäli tänne "pääset" :))))
      kiva.
      kiitti hei.

• Gym01

Vaihdoin toiselta operaattorilta Elisaan hyvien provikoiden takia eli palkka hyvä, mutta mikään muu ei sitten toimikkaan. Liian vähän henkilökuntaa, inhottavat pomot ja siinä melkeenpä ilman taukoja vedät liikkeessä ja jonoa ulos asti. En suosittele jos haluu pysyy järjissään.

• ext-etelästä

"Elisan menestys perustuu osaavan ja muutoskykyisen henkilöstömme työpanokseen ja hyvinvointiin. " Näin mainostaa yritys omilla sivuillaan. Pieni palkka, jatkuva kiire, jatkuva kyttääminen, kovat tulostavoitteet jotka revitään henkilöstön selkänahasta, huono johtaminen, tätä on Contact Center työ tässä maassa. Ei koskaan enää tuohon buulaakiin. En suosittele!

• Happy-ex-ext

Samaa mieltä kanssasi, ei koskaan enää. Hyvin pärjää, jos osaa ja haluaa nuoleskella oikeita ihmisiä... Jos kuulut väärään kuppikuntaan, pian ovi käy. Toisesta ovesta sisään, toisesta ulos. Moni kakku päältä kaunis, niinhän sitä sanotaan :D

• Haavena_ext-ext

En voi suositella. Surkea työpaikka. Pomot suosivat kavereitaan ja muuten kytätään kaikkea. Palkka on huono ja provikat mittömiä. Odotan, että pääsen pian pois.

• Anonyymi

Ei kannata... selkä vääränä saat tehdä duunia ja mitään kiitosta siitä saa. Etenkin Elisan YA puolen hommiin ei kannata mennä. Siellä mennään niin tiukalla ja pihistää henki pois työntekijöiltä.

Mitään apua ei tule kun pyytää ja johtaja on ihan teflonia. Itse en koe tällä hetkellä että työpanostani arvostetaan yhtään.

• Anonyymi

Kävin siellä vähän aikaa sitten asiakkaana ja vuoroani odotellessani pistin merkille, miten tympääntyneen näköisiä työntekijät olivat, joten vastaa edellisten kirjoittajien linjaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe