Mitä tehdä?

Kaipailen neuvoja

Olen 17-vuotias tyttönen joka on koko pienen elämänsä ihastellut tyttöihin. Rakastunutkin joskus kenties.

En ole tehnyt asioille mitään koska olen ajatellut sen olevan väärin - hyvin väärin. Jätkien kanssa en koskaan ole tullut oikein toimeen, mitä nyt muutamaa lyhyehköä seurustelua lukuunottamatta. Joissa ketään en ole koskaan päästänyt housuihini..

Yksi ihana nainen kesällä huomasi minut ja sain kokea maailman ihanimmat suudelmat.

Olen mielessäni pitänyt itseäni täysin lesbona ja halusinkin tuoda asian esille kotona. Äitini on sitä mieltä, että minun täytyisi kokeilla poikia, ennen kuin hylkään täysin heterouden.

Pitäisikö? Kun tavallaan en ole "pilannut" itseäni kummallakaan sukupuolella.

Kieltämättä ajatus pojasta :S Mutta jos sopiva tulisi vastaan. Pelkään kuitenkin sitä että jumiudun johonkin suhteeseen kun en halua toista satuttaa - uhraten itseni.

Uhraten itseni ns normaaliin elämään. Onnistuisiko?

6

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdenlainen neuvo:

Kokeile sellaisia asioita, joita SINÄ haluat ja jotka SINUN MIELESTÄ tuntuvat hyvältä.

Eihän sinun tarvitse ns. lyödä lukkoon/päättää, mitä nyt tasan tarkkaan olet. Kyllä se aika näyttää. Ja tulevaisuus tuo tullessaan jonkun haluttavan pojan jos tuo. Ja sitten vasta kannattaa kokeillakin sitä, jos siltä tuntuu.

Kannattaa pyrkiä tässä ainoassa elämässään siihen, että olet onnellinen.

Luuletko, että äitisi olisi onnellinen jos sinä olisit onnettomana heterosuhteessa? Luuletko, että mahdollinen heterokumppanissi olisi onnellinen mahdollisesas yksipuolisessa suhteessanne?

Ei. Miellyttämällä muita on vain läjä onnettomia ihmisiä.

Lykkyä pyttyyn! Ja rohkeutta toteuttaa SINUN OMIA haaveitasi!

• ihmettelevä...

Minun mielestäni äitisi neuvo on omituinen. Hän ei ilmeisesti ymmärrä, että meidän elämäämme ei niinkään määrittele seksuaalisuus, vaan rakkaus. Olemme naisten kanssa siksi, että rakastumme naisiin. Tietenkin seksuaalisella halulla on myös tekemistä asian kanssa, mutta se ei ole pääasia.

Siksi tuntuu kummalliselta, että sinun pitäisi nyt kokeilla miestä. Käytännössä siis antaisit jonkun miehen viedä neitsyytesi pelkän kokeilun ja seksin vuoksi, vaikket ole rakastunut mieheen? Ei kuulosta järkeenkäyvältä äidin neuvolta.

Seksi ei ratkaise sitä, kenen kanssa haluat olla. Sen ratkaisee ihastuminen, rakkaus ja yleensäkin tunteesi. Pelkkä kokeilu satunnaisen miehen kanssa ei mielestäni tuo vastauksia mihinkään kysymyksiin. Jollet ole ihastunut mieheen, et välttämättä myöskään nauti seksistä. En myöskään suosittelisi neitsyyden menetystä ihmisen kanssa, jota kohtaan et tunne mitään tunteita.

Lesbous ja naisen kanssa oleminen ei ole pohjimmiltaan ainoastaan seksiä. Se on suuria tunteita, halua jakaa elämänsä jonkun tietyn ihmisen kanssa. Ihmisen sukupuoli ei ole sinänsä merkityksellinen, vaan rakkaus. Sitä ei voi saavuttaa kokeilemalla jotain, mikä ei lähtökohtaisesti edes kiinnosta. Sellaisesta kokeilusta voi saada vain pahan olon.

Ja vaikka seksi miehen kanssa tuntuisikin hyvältä, miten kokeilu mitään muuttaisi, jolleivat tunteet olisi mukana? Jotkut biseksuaalit kokevat seksuaalisuutensa siten, että he voivat nauttia seksistä molempien sukupuolten kanssa, mutta rakastuvat vain toiseen sukupuoleen. Lopulta rakkaus on ainoa ratkaiseva tekijä.

Itse en ole koskaan kokeillut seksiä miehen kanssa vain saadakseni tietää, pitäisinkö siitä vaiko en. Asialla ei ole minulle merkitystä, sillä olen aina ihastunut ja rakastunut vain naisiin. Jos jonain päivänä rakastun mieheen, olen kenties valmis myös seksiin miehen kanssa. En kuitenkaan usko niin koskaan käyvän. En myöskään harrasta seksiä naisten kanssa vain kokeilumielessä.

Homoseksuaalisuus mielletään usein asiaksi, jolla on erityisen paljon tekemistä seksin kanssa. Kuitenkin jokainen ihminen on seksuaalinen, suuntautuminen vain vaihtelee. Lesbous ei tarkoita, että voisi rakastua tai kiihottua ja harrastaa seksiä jokaisen vastaantulevan naisen kanssa. Eiväthän heterotkaan ole kiinnostuneita jokaisesta vastakkaisen sukupuolen edustajasta. Vain harvoin törmäämme ihmisiin, joista olemme aidosti kiinnostuneita ja jotka voisimme kuvitella osaksi omaa elämäämme. Silloin kun oikean ihmisen kohtaa, sen tuntee sisällään. Luota siihen, mitä sisimmässäsi tunnet ja kerro äidillesi, että kysymys on rakkaudesta, ei seksistä.

• olin 17v

Itse sinun iässäsi päätin kokeilla seurustelua miehen kanssa. Ajatuksena oli, että tuleepahan kokeiltua. Halusin tietää pystyisinkö elämään heteroelämää.

Arvaa miten kävi?

Poika oli mukava, ihan ok tyyppi ja kiinnostunut minusta. Seurustelimme monta kuukautta ja suhde toimi ihan hyvin, MUTTA samaan aikaan ihastuin pariinkin eri tyttöön ja seurustelu ahdisti. Emme ikinä harrastaneet seksiä. Lopulta jätin pojan, koska en halunnut tuhlata hänen aikaansa enempää. Yhä on hiukan huono omatunto pojan kohtelusta. Toinenkun oli ihan tosissaan rakastunut ja valmis jopa kihloihin.

Jälkeenpäin olen miettinyt, että miksi edes yritin kun tiesin jo etukäteen ettei se tule onnistumaan.

Ei itseään voi pakottaa elämään niinkuin muut haluavat. Siinä kärsii sekä itse, että muut.

Nykyään elän onnellisena naisen kanssa, eikä tunnu yhtään väärälle.

• justiinsa

Turhaan lokeroit itseasi mihinkään. Teet just siltä minkä parhaaksi näet.

• Anonyymi

homo lesbo broukie

• Ei onistu. Älä uhraa itseäsi. Ei pojastakaan ole kiva kuulla että halusit vain kokeilla.
      Jos tytöt on sun juttu niin hyväksy se.
      Äidillesi voit aina sanoa kokeilleesi vaikka kuinka montaa poikaa mutta tytöt vaan tuntuu paremmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1848
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1312
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1012
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      952
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      916
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      817
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      802
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe