Tere,
Omistan tommosen 60 paunasen taljajousen ja tarkkuus alkaa olemaan kohtalaisen hyvä.
Saanko ampua laillisesti mitään lintuja yms vaikka en ole minkään seuran jäsen?
Metsästys
4
634
Vastaukset
- ellet osta
luppaa sille alueelle
- markilla?
eli periaatteessa saan metsästää omassa mettässä?
vai pitääkö siihenkin olla lupa?
- Jos on
Metsästyskortti ja metsästysoikeus maa- tai vesialueille kunnossa, sekä on ko. riistan metsästysaika.
- marlinisti
täytyy olla metsästyskortti suoritettuna, laillinen metsästysaika, maanomistajan lupa , tehokkaat leikkuukärjet ja laillisen tehon antava jousi.jänistä,sorsia,teertä,pyytä,fasaania ainakin saa jousella sutkauttaa ,ammutaanhan peurojakin ja kariita,metsästäjä-lehdesssä on ollut silloin-tällöin jousijuttuja ja netistä niitä kanssa löytyy,oon itekkin aikonut ostaa 60 paunaisen taljajousen, en kuitenkaan riistalle, vaan kuka tietää,vaatii ainakin taitoa liikua kuin aave,tai olla passissa kuin patsas, ampumaholli on vain n20-30m ja laita jänteeseen sudit jotka vaimentaa hieman räpsäystä,ettei riista ehdi hypätä äänen säikyttämänä pois hollilta,kyllä ruutipyssyllä on helppoa jouseen nähden. tapsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856