Postikorttiteline?

+Pietu+

MIstä ihmeestä saisin käsiini postikorttitelineen? Sellaiselle lattialla seisovalle olisi tarvis, mutta ei löydy ei sitten mistään. Ei edes uutta, saati sitten vanhaa. Heitetäänkö ne aina menemään kioskeista sun muista, vai miksei niitä löydä myynnistä?

34

7647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Omani olen ostanut eräältä kukka kauppiaalta, kun ei enää tarvinnut.

    • +pietu+

      ^Kiitos vastauksista näin nopeasti! Juu, kaupoista olen kysellyt -tuloksetta.
      Tuo linkki noihin uusiin on minulle uusi juttu, täytyy katsella sitä "sillä silmällä", ensimmäisenä vain pisti silmään tuo hinta 195e...huh..
      Olen etsiskellyt missä se "postikorttitelineiden taivas" on, muutamat käytettyjen myymäläkalusteiden myyjätkin on käyty läpi, eikä ole, eikä ole ollut...en ymmärrä missä ne vanhat ja käytetyt sitten luuraavat -jätelavalla?

      • hkiki

        Uskon, että ne tosiaankin nakataan jätelavalle. Meidän ärrällä on remontti ja katselin eilen kivaa lasiovista kaappia jätelavalla, mutta milläs sitä sieltä kotiin raahaisi,

        Oman pöytämallisen korttitelineen olen ostanut muinoin Sinellistä. Olisin halunnut lattiamallisen, mutta hinnat ovat melkoisen korkeat, joten jäi ostamatta.


    • Joo..

      On tehdas joka valmistaa näitä telineitä ... monen näköisiä..

      • +pietu+

        ^ Tampereen tesomalla?
        Minkä niminen putiikki? Mahtaako löytyä netistä sivuja ?

        ^^Entäpä kun ostit SINELLISTÄ pöytätelineen, myyvätkö he siis korttitelineitä? Vai oliko vain sattumaa, että eivät tarvinneet? Kiitos taas!


      • aikansa
        +pietu+ kirjoitti:

        ^ Tampereen tesomalla?
        Minkä niminen putiikki? Mahtaako löytyä netistä sivuja ?

        ^^Entäpä kun ostit SINELLISTÄ pöytätelineen, myyvätkö he siis korttitelineitä? Vai oliko vain sattumaa, että eivät tarvinneet? Kiitos taas!

        Telineet ovat usein korttien valmistajan/maahantuojan omaisuutta ja ovat kauppiaan käytössä niin kauan kuin hän myy ko. firman kortteja. Teline tulee siis vain käyttöön ja sen saa kun ostaa telineen täyteen = perusvalikoima jota edustajat täydentävät tietyin väliajoin. Kun kauppias vaihtaa korttifirmaa edellinen vie telineensä pois ja uusi toimittaja tuo omansa ja edellinen telinen jatkaa seuraavassa yrityksessä jne....


      • Joo..

      • innostunut2

      • +pietu+
        innostunut2 kirjoitti:

        missään en löytänyt hintoja...onko ehdotuksia?

        ^^Kiitos!
        Löysinkin jo päivällä tampere sivuilta tietoa tuosta tehtaasta. Laitoin tuonne postia menemään ja vastasivat hinnoista ja muista samantien! Hienoa, saan asiaa eteenpäin! Kiitos kaunis!


      • minäkin olen kiinnostunut
        +pietu+ kirjoitti:

        ^^Kiitos!
        Löysinkin jo päivällä tampere sivuilta tietoa tuosta tehtaasta. Laitoin tuonne postia menemään ja vastasivat hinnoista ja muista samantien! Hienoa, saan asiaa eteenpäin! Kiitos kaunis!

        kerrotko meillekin hintoja ja osoitteita? kiitos sule.


      • Hkiki
        +pietu+ kirjoitti:

        ^ Tampereen tesomalla?
        Minkä niminen putiikki? Mahtaako löytyä netistä sivuja ?

        ^^Entäpä kun ostit SINELLISTÄ pöytätelineen, myyvätkö he siis korttitelineitä? Vai oliko vain sattumaa, että eivät tarvinneet? Kiitos taas!

        Ostin tuon omani joitakin vuosia sitten ja silloin niitä oli myynnissä. Mutta, ku aattelen en ole niitä siellä sen jälkeen nähnyt. Kannattaa kysyä, jos et muualta saa.


    • +pietu+

      En uskalla noita hintoja tähän laittaa, kun eivät ole laitteneet niitä kotisivuillensakkaan, en tiedä miksi eivät ole?

      • lhq

        Löytyis käytetty postikorttiteline,
        lattiamalli, tilaa 48 vaaka, pysty 32.
        Valk.Kunto hyvä.


      • Taina
        lhq kirjoitti:

        Löytyis käytetty postikorttiteline,
        lattiamalli, tilaa 48 vaaka, pysty 32.
        Valk.Kunto hyvä.

        Hei

        Oliko jollakulla vielä myynnissä käytetty korttiteline? Täältä löytyisi toinen kiinnostunut, tosin pitkän ajan jälkeen.


    • ViiJuk

      Moikka
      Mulla olisi myynnissä semmoinen isompi teline. Laita sähköpostiosoite, johon voin laittaa kuvan ja tarkempia tietoja. Kyseessä on semmoinen lattialla seisova malli jossa on 4kpl irrotettavia pystytelineitä. Kuva varmaan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tässä tapauksessa :)
      -Jukka

      • +pietu+

        Hei! Huomasin vasta nyt, että tähän oli tullut lisää vastauksia! Olen edelleen kiinnostunut telineistä! Kuvia ja muuta infoa voi laittaa tänne
        [email protected]
        Kiitos! Jään odottelemaan postia!


      • maruusa73

        vieläkö sulla olisi tuo myynnissä


      • ViiJuk
        maruusa73 kirjoitti:

        vieläkö sulla olisi tuo myynnissä

        valitettavasti meni jo...


      • laita hinta millä myyt. p 0407435615


    • +pietu+

      Hei! Huomasin vasta nyt, että tähän oli tullut lisää vastauksia! Olen edelleen kiinnostunut telineistä! Kuvia ja muuta infoa voi laittaa tänne
      [email protected]
      Kiitos! Jään odottelemaan postia!

      • annalucia 82

      • äss
        annalucia 82 kirjoitti:

        Hei!

        Olisiko telineitä vielä jollakin?
        [email protected]

        heissan vaan.

        vanha ketju, mut turha uuttakaan alottaa :)
        elikkäs ei keltään sattuis löytymään lattiamallin(mahdollisesti pyörivää) postikorttitelinettä?? :D

        tarve saada semmoinen on kova...mut tuntuu alan firmoilla olevan turhan korkeet hinnat...menis ikuisuus, ennenkun maksais ittensä takasin tommonen parinsadanki teline..


      • Tammelan Kirpputori
        äss kirjoitti:

        heissan vaan.

        vanha ketju, mut turha uuttakaan alottaa :)
        elikkäs ei keltään sattuis löytymään lattiamallin(mahdollisesti pyörivää) postikorttitelinettä?? :D

        tarve saada semmoinen on kova...mut tuntuu alan firmoilla olevan turhan korkeet hinnat...menis ikuisuus, ennenkun maksais ittensä takasin tommonen parinsadanki teline..

        Meillä on paria eri mallista telinettä, joille ollaan etsimässä uutta kotia. Laita viestiä: [email protected] jutellaan lisää.


      • Tammelan Kirpputori kirjoitti:

        Meillä on paria eri mallista telinettä, joille ollaan etsimässä uutta kotia. Laita viestiä: [email protected] jutellaan lisää.

        laita hinta millä myyt


      • lhq
        [email protected] kirjoitti:

        laita hinta millä myyt

        Hei, näemmä tämä vanha ketju vielä voimissaan, yhden telineneen jo myinkin mutta toinenkin jäänyt tarpeettomaksi. Lattiamalli, korkeus muistaakseni n.170cm, ja paikkoja paljon, ulkoa en muista, sekä isoille ja "perus"kokoisille korteille.
        Jos kiinnostusta herää käyn tsekkaamassa koon tarkemmin.


      • yhteyttä?
        lhq kirjoitti:

        Hei, näemmä tämä vanha ketju vielä voimissaan, yhden telineneen jo myinkin mutta toinenkin jäänyt tarpeettomaksi. Lattiamalli, korkeus muistaakseni n.170cm, ja paikkoja paljon, ulkoa en muista, sekä isoille ja "perus"kokoisille korteille.
        Jos kiinnostusta herää käyn tsekkaamassa koon tarkemmin.

        hei!

        olisin kiinnostunut telineestä, laitatko postia
        [email protected], kiitti


    • minävuan

      Tännekin saa laitta tarjousta jos löytyy ylimääräistä korttitelinettä!!!!!
      [email protected]

    • vierailijatiia

      lattiamallista korttitelinettä (vaikka useampaakin) kaipailtaisiin täälläkin:
      ota rohkeasti yhteyttä [email protected] kiitos!

    • sonkki

      Kokeilen kepillä jäätä täällä vanhassa ketjussa.. Etsin postikorttitelinettä, lattiamallista. Tarjoa: [email protected] :)

    • Anonyymi

      Löytyy valkoinen pyörivä teline 050 5171875

      • Anonyymi

        Vieläkö tämä teline löytyy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe