kiihottavat gynekologijutut

pervoko?

Minä olen itse lukenut näitä gynekologijuttuja, (erityisesti tuo Even kirjoittama) suurella mielenkiinnolla. Näin miehen vinkkelistä naisten gynekologilla käynti on tosi kiihottavaa. Erityisesti kun mies lääkäri voi sanoa pienen keskustelun jälkeen nuorelle naiselle että riisu housut pois ja nouse pöydälle tutkittavaksi. Sen jälkeen lääkäri tylysti liukastaa emättimen ja sormeilee miten haluaa. Lisäksi lääkäri upottaa mitä mielikuvituksellisimpia vehkeitä ja naisen pitää yrittää vaan rentoutua nöyränä. Tämä asian kiihottavuus perustunee valta-aseman vääristyneisyyteen ja siihen että ehkä minä en oikein tiedä mitä siellä tapahtuu ja millaisessa ilmapiirissä. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia? Ottaako teistä naislukijoista koskaan miestään mukaan lääkärireissuille? Olen ymmärtänyt että ainakin raskauden aikana mies on monesti mukana lääkärillä?

7

13572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYLYSTInainen

      gynekologilla käynti on kaikkea muuta kuin kiihottavaa... se on kuin raiskaus mutta ei saa valittaa eikä rimpuilla...

    • purilainen

      Makuasioitahan nuo. Mun käsittääkseni vaan aika usein gynekologit kohtaa pilluja joissa on jotain vialla. Se ei voi(ne) olla kovin hyvä juttu..?

    • TriKinky

      Vielä kiihottavamksi tutkimusjutun tekee, jos lekuri antaa potilaalle vielä pistoksia. Painaa hitaasti paksun neulan naisen pulleaan pakaraan tai reiteen ja tyhjentää kirvelevän aineen sinne syvälle lihakseen. Esim. vitamiini tai gammaglob. piikit olisi tehokkaita. Tai sitten jotkin rokotukset, joista jää vielä arvetkin muistoksi.
      Että sellaista pervoa lisää.

    • nainen

      Naisen näkökulmasta on mukava käydä gynekologilla, JOS gynekologi on nuori ja komea uros, eikä ikääntynyt harmaahapsi tai nainen, kuten yleensä tuppaavat olemaan..

    • no joo

      Rehellisesti sanottuna en pidä gynegologeilla kaynneistä. Olen kaksi lasta synnyttänyt ja käyntejä on ehkäisyjen ym. vuoksi varmasti kymmeniä. Siihen vain jalat levälleen ja yritä olla rentona. En voi koskaan sanoa nauttineeni lääkärin käynneistä alapäässäni. Ehkä ainoa käynti jota odotin oli synnytykseen menossa kun tutkittiin joko kohdunsuu on 10 cm auki. Silloin olin tyytyväinen räpelöinnistä.

      Vain mielikuvituksessa käynti voi olla kiihottava, mutta käytännössä ei missään tapauksessa.

      • äiti

        On se minustakin jollain lailla ajatuksena kiihoittavaa, mutta todellisuus on siitä kaukana. Miehet pääsevät monesti raskauden aikana mukaan, mutta vain ihailemaan lapsen kuvaa mahan päältä tehtävästä ultrauksesta, joten ihan tosi hommiin miehillä ei siellä ole asiaa...


    • Maarika

      Minulla ainakin gynet ovat useimmiten olleet naisia, ja olen itse umpihetero. :-) Ja minkä raskauden aikana, itse käyn gynellä pillerien vuoksi ja tutkituttamassa, ettei ole syöpää tms.

      En koe gynereissuja seksuaalisiksi, esim. papa-kokeen otto sattuu, ei tunnu hyvältä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe