Teekkari on henkilö, joka tietää 150 eri seksiasentoa, muttei tunne yhtään naista!!
(itse olen teekkari, tosin fiksu sellainen :P)
Teekkari ja seksi
1
7169
Vastaukset
- En_edes_kehtaa_sanot
Insinööri on henkilö, joka tietää 150 seksiasentoa ja on käyttänyt niitä kaikkia vaimoonsa! No mikä ero on insinöörillä ja DI:llä? Diplomi-insinööri tietää 150 seksiasentoa, kuvittelee käyttävänsä niitä 150 naiseen, muttei vielä ole löytänyt yhtään naista itselleen. Mikä ero on tekniikan tohtorilla ja insinöörillä? Tekniikan tohtori tietää 150 seksiasentoa, kuvittelee käyttävänsä niitä 150 naiseen, on saanut itsellen naisen ja käyttänyt yhden asennon 150:stä. Mikä ero on professorilla ja insinöörillä? Professori tietää 151 seksiasentoa ja suunnittelee käyttävänsä jo toisen asennon vaimoonsa. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909