mistä mahtas löytää kyseiseen traktoriin korjaamo kirjan. missä olis muutakin tietoo kun öljyn vaihto.
ursus 385 4wd
16
4963
Vastaukset
- Kokeile,
toimiiko toi seuraava linkki! www.kotisivu.dnainternet.net/mitsu68/manuaalit/Ursus.pdf
- toimia!
Pääset ainakin alkuun tällä versiolla! Linkin oon löytänyt www.masinistit.com-sivustolta, jota suosittelen monipuolisena, traktorimerkistä riippumattomana keskustelufoorumina.
- rontti
kiitos vinkistä. Kokeilin linkkiä sieltä löyty kyllä käyttäjän ohjekirja mutta olis tarkotus päästä pintaa syvemmälle. eli räjäytyskuvia ym.
- Tampereeltä nääs...
rontti kirjoitti:
kiitos vinkistä. Kokeilin linkkiä sieltä löyty kyllä käyttäjän ohjekirja mutta olis tarkotus päästä pintaa syvemmälle. eli räjäytyskuvia ym.
VV-koneesta on joskus voinnut ostaa kirjallisuutta Urkkiin ja Zetkaan,siellon osiakin nääs! Sano meirämiäs...
- rontti
Tampereeltä nääs... kirjoitti:
VV-koneesta on joskus voinnut ostaa kirjallisuutta Urkkiin ja Zetkaan,siellon osiakin nääs! Sano meirämiäs...
kysytty on ei löytynyt kun varaosakirjasta pari räjäytyskuva kopioo.
- löytyy kopiona
rontti kirjoitti:
kysytty on ei löytynyt kun varaosakirjasta pari räjäytyskuva kopioo.
suomenkielisenä.
- rontti
löytyy kopiona kirjoitti:
suomenkielisenä.
Mistä löytyy kopiona.
- löytyy
rontti kirjoitti:
Mistä löytyy kopiona.
mutta en laita tänne tietojani. Joka on kiinnostunut niin ilmoittaukoon itse täällä.
- rontti
löytyy kirjoitti:
mutta en laita tänne tietojani. Joka on kiinnostunut niin ilmoittaukoon itse täällä.
minua kiinnostaa. [email protected] laitakko tonne sähköpostiin yhteystietos niin otan yhteyttä.
- mopoilija
löytyy kirjoitti:
Mua kiinnostas kyseinen korjausopas paatko yhteys tietojas niin katellaan t:pepe
[email protected] - ferkusonni
mopoilija kirjoitti:
Mua kiinnostas kyseinen korjausopas paatko yhteys tietojas niin katellaan t:pepe
[email protected]Kyllä löytyy korjausopas.
- Crystal 8011
ferkusonni kirjoitti:
Kyllä löytyy korjausopas.
Sama kirja sopii myös Zetor crystal 8011 ja 8045 malleihin.
- ursus 385
Moro!
Vieläkö on jollakin ursus 385 4*4 ohjekirjoja,huolto/ korjaus opasta???? Samoin, tännekin kelpaisi Ursus 385 4WD:n ohjekirja, huolto-opas tai oikeastaan ihan kaikki tieto mitä sattuisi olemaan tarjolla. Etenkin tuo perus-ohjekirja olisi nyt se tärkein.
Kiitokset jo etukäteen vinkeistä!- matadanuaali
Herätys datamanuaalimies, täällä olis potentiaalinen uhri.
- Linksi
Ursus 385 turbon korjausopasta vailla jos vielä jollaki ois [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952