olen tosiaan parikymppinen likka helsingissä, futista tullu joskus potkittua about 12 vuotta, pari vuotta valmennettua junnuja ja toimittua erotuomarina.
mut sit muuton ym. seurauksena futis jäi.
nyt olis hinku jossain muodossa jatkaa, ihan vaan jos vaiks joskus potkiin pääsis ja vähä itteään parempaan kuntoon sais.
oliskohan kellään mitään vinkkiä tääl helsingin suunnalla et mihin päin sit kannattais suunnata ??
helsinki ??
ex-futari
3
1287
Vastaukset
- potkiskellut
Joo, harrastesarja on tosi hyvä vaihtoehto. Ota yhteyttä vaikka FC Heman/Mimmit, tosi kiva porukka!!!
Tässä linkki eri joukkueisiin: http://helsinki.palloliitto.fi/taustasivut/artikkeliarkisto/?num=19297- Jannnna
Joo tosiaan haluaisin aloittaa jalkapallon taas jossain mimmien harrastelijajoukkueessa mutta, olen pelannut jalkapalloa aktiivisesti viimeksi ala-asteella eli kauan sitten. Ottaako mikään joukkue tällaista kokematonta riveihinsä? olen 21v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848